BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 sierpnia 2019

Rosochatek (Samotnik > Klan Burzy)!



Rosochatek | Klan Burzy

ROSOCHATEK
Poprzednie imiona: brak
Wiek: 5 księżyców
Płeć: Kocur
Klan: Klan Burzy
Ranga: Kocię
Poziom medyczny: 
Charakter: Oaza spokoju i dokładności, mimo jego sterczącego na wszystko futerka. Kocurek jest aż nad wyraz odpowiedzialny, nie cierpi kiedy ktoś wystawia go do wiatru, po tym zawsze ma do danego kota uraz, przez co ciężko go znów poprosić. Dwa razy nie wchodzi do tej samej rzeki, jak głosi to słynne powiedzenie, tak więc nawet jeśli lider spaprze sprawę, marna jest szansa, że posłucha go znów. Ostrożny, nie ufa szybko obcym, a ponadto każde słowo, które nie pada z pyszczka Łąki filtruje tysiąc kroć, starając się odkryć jakiś spisek, który ukrył jego rozmówca. Często jest to błędne myślenie, ale cóż poradzić. Zdarza się, iż Rosochatek miewa wręcz ataki paranoi. Krzyczy wtedy jakby go ktoś ze skóry obdzierał, nie wspominając już o bieganiu we wszelakie możliwe strony świata. Oh, warto też wspomnieć iż nie boi się on ognia. Co prawda widział go raz w życiu, ale uważa, że jest to wręcz przepiękne zjawisko, które najchętniej podziwiałby non stop z chorą wręcz fascynacją.
Wygląd: 
  • Ogólny opis - Półdługie miękkie futro, które sterczy we wszystkie możliwe strony świata - to wręcz znak rozpoznawczy Rosochatka. Kocurek mimo swojego wieku posiada dość długie łapy, dzięki którym jest dość szybki. Lekko podłużny pyszczek oraz urocze pędzelki na uszach - toż to cały kocurek. Futerko ma w niespotykanym kolorze, bowiem jest przyjemnie kremowe, różni się jednak od typowego kremowego - kolor ten jest najintensywniejszy na pręgach. Łapki, brzuszek a także bródkę ma białą co tylko dodaje mu uroku.
  • Kolor sierści - Półdługa
  • Długość sierści - Kremowy srebrny pręgowany 
  • Kolor oczu - Zielone
Rodzina: 
  • Ojciec - Wicher (No... tata jak tata. Szkoda tylko, że taki roztrzepany i ciągle o czymś zapominał)
  • Matka - Kwiatek (Nadopiekuńcza jak cholera kocica, którą mimo wszystko kochał całym sercem)
  • Rodzeństwo - Łąka (co prawda nie biologiczna siostra ale ukochana siostra)
  • Partner - Nope, najpierw woli poukładać sobie życie
  • Potomstwo - Nie... raczej... chyba, nie wie
Mentor: brak
Uczniowie: 
  • dawni - ///
  • obecny - ///
Historia: Urodzony gdzieś w krzakach porzeczki przez Kwiatka. W tym samym czasie jej partner i adoptowana córka - Łąka polowali by zdobyć jedzenie dla świeżo upieczonej matki. Ogólnie żyło im się dobrze, nawet bardzo dobrze można powiedzieć. No cóż, do czasu. Wybuchł bowiem pożar, który zniszczył dotychczasowe miejsce zamieszkania rodziny. Cała czwórka ruszyła więc na poszukiwania nowego domu. Tak przez złote trawy trafili na teren klanu burzy. Zaprowadzeni przez Kucykowy Ogon, Cienistą Łzę, Mokrą Bliznę i Zakręcone Ucho do liderki klanu. Rosochatek i Łąka chcieli zostać, jednak Kwiatek i Wicher odmówili. Życie klanowe nie było dla nich. Zaakceptowali wybór dzieci, zaś sami osiedlili się w złotych trawach, wiodąc spokojne życie. Rosochatek trafił do kociarni, zaś Łąka została Łąkową Łapą.
Punkty umiejętności:
  • siła - ///
  • szybkość - ///
  • zwinność - ///
  • skok - ///
Właściciel: Postać NPC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz