BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

26 lutego 2014

POKRZYWOWY WĄS

 

Autor grafiki: Barwinek1138 (discord)

OGÓLNE
POKRZYWOWY WĄS
*Poprzednie imiona: Pokrzywek > Pokrzywowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC [Autor:
distrubia2@gmail.com lub discord: Barwinek1138]
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szczupły kot, jednak bardzo puchaty. Przez to, że jego sierść jest półdługa, wygląda na okrąglejszego, niż jest w rzeczywistości. Uszy szpiczaste, oczy okrągłe i błyszczące jak słońce, kontrastują z jego ciemnym umaszczeniem.
Cechy szczególne - Można by rzec, że grymas na pyszczku. Poza nim jest najzwyklejszym niebieskim kotem.
Kolor sierści - niebieski jednolity
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Arogancki i pewny siebie, to bez wątpienia można o nim powiedzieć, bo choć nie jest już małym kociakiem, nadal przejawia masę cech z tamtego okresu. Uważa się za nie wiadomo kogo chociaż ledwo od ziemi odstaje. Chciałby poznać zewnętrzny świat i jego obyczaje, bo Klan Wilka wydaje mu się nudny. Co do poznawania innych kotów - nie jest zbyt chętny. Woli własne towarzystwo, bo w końcu jest najlepszy i najmądrzejszy. Trzyma się z boku, będąc w cieniu. Stroni od bycia w centrum uwagi, w takim świetle reflektorów. Nie robi żadnych dram, raczej załatwia sprawy "po cichu" oraz "po swojemu". Niezłe z niego ziółko i przejawia tendencje do ciągłego wpakowywania się w kłopoty.

MORALNOŚĆ
 
Bez problemu skopałby tyłek komuś, kogo uważałby za zasłużonego takiej kary. Na przykład jeśli jego rodzeństwo zrobiłoby coś nie po jego myśli - zwyzywałby od baranów, dał po łbie i kazał powtarzać. Preferuje rozwiązywanie spraw poprzez użycie siły.

CIEKAWOSTKI

- Nie lubi tłumów, woli trzymać się na uboczu
- Nie rozumie niektórych schematów zachowań, zwłaszcza kotek, te to dopiero są skomplikowane 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: 
- Nie potrafi rozmawiać z innymi kotami, głównie przez to, że często używa sarkazmów i przytyków, przez co inni nie chcą się z nim zadawać 
- Jest uparty, czasem wręcz oporny
- Kiepski z niego tropiciel, raczej woli zrobić wielkie wejście i wpaść w sam środek walki 
- Istnieje szansa, że mógłby zakwestionować czyjś rozkaz. Zależy to od wielu czynników i raczej rzadko się zdarza, ale jeśli nie wierzy w czyjeś umiejętności i nie widzi w tym kocie kogoś, za kim można podążać, to mógłby się przeciwstawić albo po prostu działać wedle swoich zasad.
Mocne strony: 
- Jest całkiem mądry 
- Nie ma oporów, żeby wdać się z kimś w potyczkę, ba, wręcz lubi to robić, sprawdzać czyjeś umiejętności 
- Zwinny i logicznie myślący, nie zrobi żadnego zbędnego kroku w walce czy zwykłej konfrontacji bez użycia przemocy.
RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Ognista Piękność
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

- Na razie nikogo z klanu, czy też spoza, nie zna

SZKOLENIE

Mentor - Lodowy Omen
Uczniowie obecni - Trzcinniczkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Wilka za czasów rządów Błękitnej Gwiazdy.

OGNISTA ŁAPA

Autor grafiki: Avo
OGÓLNE
OGNISTA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Ogień
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor/opiekun: Avo)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to piękna kocica o rudej sierści w cętki. Jej wygląd to jej chluba, dlatego też całe futro jest zadbane i lśniące. Często wplata w nie świeże kwiaty. Posiada żółte oczy. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - ruda pręgowana cętkowanie
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Ogień to kotka, która od pierwszego oddechu wie czego chcę. Zawsze staje twardo przy swoim i ma gdzieś opinie innych. Wszystko co robi, robi dla swoich własnych egoistycznych zachcianek. Jest strasznie uparta. To wielka dama, która lubi, gdy wszystko jest jej przynoszone pod nos. Jedyne czym się zajmuje to pielęgnacją i eksperymentowaniem nad układaniem futra. Kotka potrafi długimi godzinami wpatrywać się w czyjąś sierść, przekrzywiając łeb i zastanawiając się jak takie kudły okiełznać, by wyglądały znośnie. Z tego też powodu nie ceni przestrzeni osobistej i pcha się z łapami do każdego, by tylko poprawić komuś kłaki, wytknąć, że są brudne lub zacząć prawić swoje kampanie na rzecz czystości. Wszystko co wygląda obrzydliwie przyprawia ją w dyskomfort, dlatego pragnie, aby świat w końcu nauczył się piękna jakim jest porządek. Spanie na brudnej ziemi? Zapomnij! Musi mieć mech! I to nie byle jaki a świeży oraz pachnący. Jest perfekcjonjstką, więc jeżeli zauważy, że coś zostało zrobione na odwal, da po pysku. Nie przepada za pracą, obawia się o swoje pazurki, bo nie daj Klanie Gwiazdy, że się ułamie to wpadnie w taki ryk, że każdemu uszy zwiędną. Jest wielką marzycielką, często wzdychającą do swojego wyimaginowanego przyszłego życia, w której każdy się jej słucha i docenia jej rady. Ogień jednak tak jak jej imię wskazuje nie jest zbyt spokojna. To uśpiony wulkan, który potrafi wybuchnąć niespodziewanie. Potrafi nawrzeszczeć na dorosłego kota, gdy ją rozzłości, a nawet rzucić się na niego i pogryźć. Nie lubi być ignorowana, za to często podlizuje się do osób, które lubi (a raczej, które są w stanie zapewnić jej coś, dzięki czemu zasłużą na jej przyjaźń). Bo tak... Kotka nie lubi flej i biedoty, za to uwielbia wszelakiego rodzaju prezenty. Nie grzeszy inteligencją, więc nie zauważy, gdy ktoś nią manipuluje. Jednakże, gdy się o tym od kogoś dowie to pobije.

MORALNOŚĆ

Jest w stanie kogoś podrapać i ugryźć, gdy jest zła. Nie wie czym jest moralność, takie trudne sprawy nie są na jej głowę. Nawet, gdy ktoś jej to wytłumaczy to o tym zapomni, bagatelizując całą sprawę. 

CIEKAWOSTKI

- Marzy jej się spotkanie księcia z bajki. Często fantazjuje o swojej przyszłości z nim u boku. 
- Ładnie się śmieje. 
- Lubi nacierać sierść kwiatami, aby ładnie pachnieć. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: brzydzi się brudu, leniwa, wielkie ego
Mocne strony: odważna, perfekcjonistka

RELACJE

RODZINA

Rodzeństwo - Pokrzywowa Łapa
Partner - Płomienny Ryk (to jej książe z bajki)
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Jadowita Żmija
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się jako córka Gronostajowego Tańca i Płonącej Duszy w Klanie Wilka pod rządami Błękitnej Gwiazdy. 

20 lutego 2014

WRÓŻBA

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
WRÓŻBA
*Poprzednie imiona: Piernik (zmieniła imię bo chciała się upodobnić do kotów z kamiennej sekty)
Płeć: kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnik (kamienna sekta)
Ranga: Samotnik (kociak)

- - - -

Właściciel: alicja.soldacka2013@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to drobna kotka. Ma białą sierść w rude i czarne łaty. Jej ogon jest wiecznie nastroszony. Miejsce które można uznać za czoło u kotów oraz uszy są rude.
Cechy szczególne - wiecznie nastroszony ogon
Kolor sierści - czarny Calico arlekin
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Wróżba jest miłą kotką. Zawsze ułożona nie sprawia problemów. Przynajmniej stara się. Fascynuje ją przyroda. Może o niej gadać godzinami. Pragnie ciągłej uwagi i czasem zrobi coś czego nie chciała tylko by ją dostać. Jest przyjacielska i nie da rady być sama dłużej niż pięć minut. Lubi też przygody. Będzie się wymykać tylko by coś zobaczyć. Kocha historie i mogłaby się nimi żywić. Jest też opiekuńcza i gdy tylko podrośnie będzie się idealnie nadawać do opieki nad kociakami. Jak na razie opiekuje się tylko małymi zwierzątkami jak ślimaki i żaby. Wyznaje zasadę że wszystko da się rozwiązać pokojowo. Również będzie robić rzeczy wbrew sobie żeby tylko mieć przyjaciół.

MORALNOŚĆ

Jak na razie to tylko kociak więc nie można nic powiedzieć.

CIEKAWOSTKI

- lubi robić bukiety z kwiatów
- ma lęk bycia samą. Jest on taki wielki że jest w stanie zacząć gadać do drzewa byle czuła że nie jest samotna
- jak na razie ząbkuje co czyni ją postrachem ogonów

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- zrobi wszystko żeby nie być sama
- naiwna
Mocne strony: 
- przyjacielska
- empatyczna
- dobry mediator

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Anyż (pieszczoch dwunożnych, nigdy go nie poznała)
Matka - Gwiazdka [*] (tęskni za nią i liczy że kiedyś wróci)
Rodzeństwo - Lukier (?) (Nie wie gdzie się podział ale liczy że przyprowadzi mamę)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Gwiazdka nigdy nie myślała że znajdzie prawdziwą miłość. Lecz poznała Anyża. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Po jakimś czasie Gwiazdka zaszła w ciążę. Niestety wtedy dwunożni Anyża przestali go wypuszczać. Gwiazdka więc została samotną matką. Wtedy urodziła się Wróżba wraz z bratem. Podczas jednego z polowań ich matka została potrącona przez potwora. Lukier zaniepokojony poszedł szukać matki lecz nigdy nie wrócił. W końcu znalazł ją ktoś z kamiennej sekty i przygarnął.

KWIECISTA FANTAZJA

Autor grafiki: cheetah#9154
OGÓLNE
KWIATUSIOWA DRZEMECZKA (KWIECISTA FANTAZJA)
*Poprzednie imiona: Kwiatuszek>Kwiecista Łapa 
Płeć: Kotka
Orientacja: Panromantyczna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Lucien#1097
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Odziedziczywszy więcej niż się wydawało po uwielbianym tacie, wyrosła na dużą w sylwetce pannę. Jako jedyna z rodzeństwa ma też jego brązowe oczy i strukturę długaśnej sierści. Poza tymi rzeczami wdała się w matkę; z lekkością chodu, bezmyślnym uosobieniem i barwą sierści. W odróżnieniu od niej, na rudym jest jednak pręgowana klasycznie, nie cętkowanie. Wciąż widać, że jest młoda.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - niebieska szylkretowa calico bicolor
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Milutka, miękka nie tylko fizycznie, klucha. Nie przeszkadza jej sianie miłości. Niezwykle otwarta i tolerancyjna. Ma dobrą intuicję i zazwyczaj rozpoznaje, że coś lub ktoś jest podejrzany, ale nie działa w kierunku uniknięcia go. Świat jest stworzony dla niej i nie ma mowy by coś jej groziło. Dlatego też lubi go zwiedzać. Myśli raczej prosto i niezbyt zagłębia się w czyjeś motywy. Posiada w środku wiele uczuć, ale nie zawsze potrafi je okazać, a w relacjach innych niż rodzinne bywa powściągliwa. Lubi spać, ciężko ją zmusić do tego wieczorem, a rano dobudzić. Jej ulubioną częścią dnia jest oczywiście ta spędzana z rodziną.
Pod wpływem Srokosza zaczęła jednak patrzeć krzywo na matkę, szczególnie, że ta obrażała jej ukochanego ojca. 

MORALNOŚĆ

Chce wyłącznie czynić dobro

CIEKAWOSTKI

-Lubi wodę i śpiew ptaków 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nadmierna ufność, niezdarność 
Mocne strony: wspinanie się

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niedźwiedzia Siła - uwielbia go ponad wszystko, wystarczyłby jej w zupełności 
Matka - Aksamitna Chmurka - coraz bardziej ma jej dość 
Rodzeństwo - Liściasta ŁapaKsiężycowa ŁapaPromienista Łapa - ma do nich obojętno-neutralny stosunek
Partner - Chyba kocha pewnego niebieskiego kocura...
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Dziadek Szaman, choć jest odrobinę specyficzny...
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Biała Zamieć, z nieoficjalną pomocą Srokoszowej Wzgardy 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu, z miłości Aksamitki i Niedźwiedzia. Liderka szybko opuściła żłobek, by zająć się obowiązkami, w przyszłości dodatkowo naruszając ich więź swoją nieodpowiedzialnością i obrażaniem partnera. Będąc niebezpośrednim powodem i świadkiem śmierci wujka, Urdzikowego Deszczu, nie była w stanie się uczyć nowych rzeczy i została mianowana najszybciej jak było to możliwe na własną prośbę. Przemianowana na Kwiatusiową Drzemeczkę przez rewolucje Aksamitnej Gwiazdeczki.
Po kłótni z matką i oddaleniu się od obozu by poczekać na ojca, została zabita na granicy Klanu Klifu przez nieujawnionego wtedy mordercę (opętanego przez Dzierzbę klifiaka), poprzez wykrwawienie się po nabiciu na gałąź w wieku 17 księżyców.

PIECZARKA

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
PIECZARKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Zwiadowca

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: sonarii)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Pieczarka z budowy ciała jest drobna i szczupła, nie należy do silnych fizycznie kotów, jednak jest atletyczna i zwinna, jej puchate futro jest zadbane i schludnie ułożone, długi ogon ułożony jest nisko nad ziemią, jednak nie szoruje po niej, aby nie zabrudzić białego futra, piękne długie futro na szyi i policzkach to jej kolejna cecha wyglądu, gdyby nie jej grzybkowe imię to mogłaby nazywać się chmurka
Cechy szczególne - kiedy tylko może nosi w futrze stokrotki i płatki lawendy
Kolor sierści - biała (czekoladowa pręgowana cętkowane)
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Pieczarka to delikatna dusza, która idzie przez życie z czułym słowem dla każdego, kogo spotka. Ma talent do rozumienia emocji innych i zawsze stara się łagodzić, a nie wzniecać konflikty. Empatia jest jej największą zaletą, bez wysiłku nawiązuje kontakt z innymi kotami niezależnie od wieku, oferując im komfort i zrozumienie bez oceniania. Jej delikatną naturę uzupełnia cicha odporność, która pozwala jej stawiać czoła wyzwaniom z wdziękiem i współczuciem. W każdej sytuacji obecność Pieczarki przynosi poczucie spokoju i harmonii, czyniąc ją cenioną przyjaciółką. Kotka jest czasami, aż za dobra jak na ten świat, stara się usprawiedliwiać innych, broniąc ich nawet jeżeli na to tak naprawdę nie zasługują.
Delikatna natura Pieczarki jest widoczna w każdym aspekcie jej istoty, od sposobu, w jaki mówi spokojnym, melodyjnym głosem, po delikatny sposób, w jaki się porusza, jakby bała się zakłócić otaczający ją spokój. Posiada niezwykłą umiejętność dostrzegania piękna nawet w najbardziej przyziemnych chwilach, odnajdując radość w najprostszych gestach i sytuacjach. Jej współczucie nie zna granic, gdyż uważnie wsłuchuje się w kłopoty innych i oferuje pocieszenie prawdziwym ciepłem płynącym z głębi jej serca. Pomimo swojej spokojnej natury Pieczarka nie jest pozbawiona wewnętrznej siły. Z cichą determinacją stawia czoła wyzwaniom życia, nigdy nie tracąc z oczu swoich wartości ani nie narażając swojej integralności. Jej niezachwiane współczucie jest świadectwem jej wewnętrznej odporności i służy jako źródło inspiracji dla otaczających ją kotów. W świecie często pełnym chaosu i niezgody Pieczarka jest doskonałym przykładem potęgi dobroci i zrozumienia. Owocowy Las natomiast to jej skarb w sercu, jej dom jest miejscem, do którego zawsze będzie wracać, jeżeli zdarzy się, że znajdzie się gdzieś indziej. Wdzięczna jest, że mogła wychować się właśnie tutaj i wraz z rodzeństwem cieszyć się spokojnym życiem. Kwestia, o której kotka nie mówi nawet rodzeństwu to wielka chęć podróżowania, chciałaby pójść kiedyś daleko w świat i pozwiedzać. Czarami zerka na horyzoncie wyobrażając sobie wszystkie te niespełnione podróże, wyobrażając sobie prześliczne miejsca jakie mogłaby zobaczyć. Niestety los chciał, że nie jest ona na tyle odważna, aby wyjść gdzieś dalej poza znajome tereny, dlatego póki co spędza swoje życie u boku rodzeństwa i kotów z Owocowego Lasu.

MORALNOŚĆ

Kotka bez zawahania pomoże każdemu, od nikogo nie odwróci się plecami, ma złote serce i to czasami jest jej wadą, nigdy nie przeszło jej przez głowę, aby zranić kogoś fizycznie czy psychicznie. Wierzy we Wszechmatkę. 

CIEKAWOSTKI

- Pieczarka mimo, że ma imię jak jeden z grzybków to nie przepada za nimi, woli za to kwiatki, a najbardziej stokrotki i lawendę
- Lubi również śpiew sikorek

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: walka, z racji że nie jest silna fizycznie to słaba z niej przeciwniczka
Mocne strony: wspinaczka oraz wytrzymałość, może długo uciekać przed walką

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Lejkoperek (biologiczny), Ślimak i Patyczak (przybrani)
Matka - Purchawka
Rodzeństwo - Czernidłak (brat, którego kocha całym sercem, jednak jego nieodpowiedzialne pomysły sprawiają, że to ona musi go pilnować)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Łuska, Traszka
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Jeżyna
HISTORIA

Pieczarka urodziła się wraz z Czernidłakiem w miocie Purchawki i Lejkoperka, którzy zmuszeni byli oddać swoje kocięta z powodu pogarszającego się zdrowia. Tak też Pieczarka razem z bratem trafiła do Owocowego Lasu, miejsce te szybko stało się ich nowym domem, porzucone kocięta odnalazły tutaj również nowych rodziców. Ślimak i Patyczak bez wahania zgodzili się wychować dwójkę kociąt, obecnie kotka żyje pośród kotów z Owocowego Lasu, ucząc się nowych rzeczy.

CZERNIDŁAK

Autor grafiki: zeno0313
OGÓLNE
CZERNIDŁAK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Zwiadowca

- - - -

Właściciel: _syrin_
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wysoki kocur o wyjątkowo długich łapach i dużych, jasnoniebieskich, hipnotyzujących oczach. Chude i raczej mizerne ciało kota przykrywa półdługie, wiecznie potargane i trochę wypłowiałe od słońca czarne futro. Czernidłak nie należy do najładniejszych, a wręcz przeciwnie, zazwyczaj odpycha kotki. Jego drobna, wątła sylwetka nie pasuje to stereotypów piękna wśród kotów. Kocurek posiada białe skarpetki i parę plamek pod okiem, przy nosie, na szyi, lewym uchu i ogonie. Ma wielkie oczy i trochę za duże uszy różnej wielkości. Jego futro znacząco wydłuża się przy szyi i końcówce ogona.
Cechy szczególne - Prawe ucho trochę mniejsze od lewego, biała plamka na czole w kształcie gwiazdki.
Kolor sierści - Czarna z białym
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Czernidłak to urokliwy kocurek o dość specyficznym charakterze. Jest zawsze chętny do pomocy, a swoimi wielkimi, niebieskimi ślepiami ciekawsko spogląda na otaczający go świat, o którym chce się dowiedzieć jak najwięcej. Ciągle zadaje najróżniejsze pytania, co niekiedy irytuje inne koty. Nie raz w nocy kocurek wymyka się ze żłobka, aby chodzić po obozie, rozrabiać czy zaglądać do medyka z pytaniami na ustach. Jest to kotek dość pojętny i sprytny, jednak kontakty z innymi nie zawsze przychodzą mu z łatwością - Czernidłak ma problemy z odczytywaniem uczuć swoich rozmówców. Owocowy Las darzy dużą lojalnością, gdyż społeczność przyjęła go z otwartymi łapami, za co jest im dozgonnie wdzięczny. W swoim małym serduszku nosi mnóstwo empatii jak i goryczy w stosunku do swoich biologicznych rodziców. Kociak bowiem ubzdurał sobie, że on i jego rodzeństwo zostało przez nich celowo porzucone i nie chce sobie tego wybić z głowy, mimo tłumaczeń Patyka i Ślimaka. Czernidłak bywa roztrzepany i nadzwyczaj niezdarny, jednak w wolnym czasie od zadawania pytań, siada w jakimś zacisznym miejscu i wpatruje się w las, rozmyślając o najróżniejszych sprawach. Można by rzec, że to mały koci filozof. Z uwagi na jego zaczepność od czasu do czasu zdarza mu się wdać w jakąś bójkę, bądź większą sprzeczkę. Czernidłak ma mocny charakterek, jest bardzo samodzielny, niezależny i nadwyraz dumny. Jak na tak małe kociątko posiada wyjątkowo dużo godności, nie pozwala sobie w kasze dmuchać. Często łamie zasady, wymyka się z obozu, bądź zdarza mu się nawet namawiać do złego zachowania kolegów, a zwłaszcza siostrę - Pieczarkę. Zawsze stara się postawić na swoim, zdarza mu się strzelać fochy. Mimo to jest oddany i lojalny

MORALNOŚĆ

Czernidłak nie jest kotem chętnym do zabijania, jednak w obronie swojej społeczności może posunąć się do najróżniejszych zagrań. Skosztowanie kociej krwi jest dla niego odrażające i odpychające, w życiu nawet mu przez myśl nie przeszło, by kiedykolwiek dopuścić się kanibalizmu.

CIEKAWOSTKI

- Deszcz czy woda zupełnie mu nie przeszkadzają, mimo iż w mokrym futerku wygląda jak wychudzony szczurek.
- Już od najmłodszych lat Czernidłak uwielbiał obserwować gwiazdy. W przyszłości będzie wymykać się ze żłobka bądź obozu, aby podziwiać rozgwieżdżone niebo i tak ukochane przez niego chmury.
- Kocurek zbiera patyki i kamienie, układa jej w wieże, bądź podziwia ich kształty i kolory. O swoim nietypowym zainteresowaniu wiedzą tylko jego ojcowie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Kociak jest niezdarny i z niewiadomych przyczyn ma problemy z równowagą. Ze względu na swoją chudą budowę ciała, nie jest specjalnie dobry w walce. Bywa impulsywny, ma problemy z odczytywaniem uczuć innych kotów.
Mocne strony: Świetnie poluje, jest urodzonym łowcą. Dzięki swojej chudej, opływowej sylwetce potrafi bardzo szybko biegać, a do tego kociak jest inteligentny i sprytny.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Biologiczny: Lejkoperek - nie pamięta go. Przybrani: Ślimak - kocha go całym swoim kocięcym serduszkiem, zwłaszcza, że to on postanowił zająć się nim i jego rodzeństwem. Uwielbia słuchać opowieści Ślimaka. Patyczak - Czernidłakowi jest bardzo bliski, gdyż głównie przebywa z nimi w żłobku. Kociak uwielbia bawić się z ojcem
Matka - Purchawka - Czernidłak nie pamięta jej, chociaż zawsze marzył o ciepłej matce
Rodzeństwo - Pieczarka - To ukochana siostra Czernidłaka, która zawsze pilnuje, aby nie zrobił nic nazbyt głupiego. Mimo wszystko kocurek ciągle próbuje namówić ją do harców i wygłupów. Obaj mają dobre kontakty i Czernidłak nikomu nie pozwoli jej skrzywdzić.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - Sówka
Uczniowie obecni - Mgiełka
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Purchawka i Lejkoperek znali się praktycznie od kocięcia. Kotka była sierotą zmarłych samotników, a kocurek wyrzutkiem z domu dwunożnych. Oboje zostali znalezieni przez wesołą grupkę włóczęgów, podróżujących po lasach. W dorosłości para oddzieliła się od przybranych rodziców, chcąc zacząć żyć na własną łapę. Zakochani wiele razy starali się o potomstwo, jednak bezskutecznie. Pewnego razu, już w bardziej zaawansowanym wieku, natrafili jednak na starą pieszczoszkę, która mocno wierzyła, że grzyby mają magiczne moce. Zaprowadziła ich do swojego ogródka i poczęstowała jedną z sadzonek, deklarując, iż ta rozwiąże zmartwienia dwójki. Wkrótce okazało się, że Purchawka rzeczywiście zaszła w ciążę! Mimo braku pewności, czy to nie był tylko zwykły przypadek, temat grzybów zafascynował przyszłych rodziców i od tamtej pory dogłębnie przyglądali się każdemu okazowi. Sami nawet zaczęli pieszczotliwie się nazywać swoimi ulubionymi gatunkami do tego stopnia, że te przydomki zostały z nimi już na zawsze. Po przyjściu maluchów na świat również zadecydowali o nadaniu im imion tym zainspirowanymi. Nie mogli być bardziej szczęśliwi. Ich sielanka nie trwała jednak długo, gdyż w ciężkim okresie zimowym Lejkoperek nabawił się problemu ze stawami, a wzrok Purchawki ulegał stopniowemu pogorszeniu. Przejęci losem swoich pociech podjęli trudną decyzję. Oddali kocięta w ręce patrolu jednej ze społeczności, wiedząc, że samemu dłużej nie są w stanie odpowiednio o nie zadbać. W ten sposób maluchy trafią do Owocowego Lasu, będąc niemalże od razu adoptowanymi przez entuzjastycznego Ślimaka, który bez zastanowienia (ale z powodzeniem!) zaproponuje wspólne rodzicielstwo zdezorientowanemu Patyczakowi.

PRZEPIÓRKA

Autor grafiki: amare4785 (discord)
OGÓLNE
PRZEPIÓRKA
*Poprzednie imiona: Chmurka
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: unicorn248amma@gmail.com | lisa_uwuu (discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Koteczka nosząca imię Przepiórka, zawsze mająca za uchem piórko sójki błękitnej, co jest jej znakiem rozpoznawczym. Sierść uczennicy ma kolor przeważająco liliowy, z białymi łatkami na prawej przedniej łapce, oraz końcówce ogona. Ma piękne duże ślepia, o kolorze pomarańczowym, a nawet lekko bursztynowym. Futerko Przepiórki jest średnio puchate, a na jej uszach sterczą słodkie małe pędzelki.
Cechy szczególne - Lekko kręcone wibrysy. Sójcze piórko za uchem. Długi ogonek. Łaciate poduszeczki łap.
Kolor sierści - liliowa jednolita z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowy
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Przepiórka bardzo zmieniła się, od czasu ucieczki do Owocowego Lasku. Kiedyś, była raczej kotką chcącą zawierać przyjaźnie, jednak teraz nie ma na to odwagi, przez depresję, związaną z wydarzeniami kiedy była jeszcze uczennicą medyczki. Teraz to raczej zacofana kotka, chowająca się za innymi. Na początku może być bardzo nieswoja, w towarzystwie kogoś, z kim nie zaprzyjaźniła się przed ucieczką, ale po czasie stanie się otwarta, ufna, miła oraz opiekuńcza i urocza. Jeżeli poczuje się zagrożona, zaraz poleci do swojego brata, Pumy, czyli jednej z najbardziej zaufanych przyjaciół kotki. Uwielbia naturę, ptaki, oraz zabawę. Jej aktualnym celem w życiu, jest maksymalne wyzbycie się depresji, jakiej nabawiła się podczas nauki u Witki. 


MORALNOŚĆ

Liliowa nie ma nawet odwagi pomyśleć, o skrzywdzeniu kogoś bliskiego sobie, jednak byłaby zdolna zaatakować wroga. (z innego klanu/samotnika/pieszczoszka)

CIEKAWOSTKI

* Kolekcjonuje pióra sójek, a szczególnie błękitnych.
* Kotkę uspokaja obserwowanie wody.
* Codziennie kotka przychodzi do swojej kryjówki, i potrafi obserwować gwiazdy i wschód/zachód słońca cały czas.
* Kiedy ktoś nazwie ją Chmurka, staje jak wryta, jakby miała flashback, a potem dostaje furii (chyba że zrobi to przypadkiem, czyli np. nie wiedział o zmianie imienia uczennicy).
* Ma obsesje na punkcie sójek, jeżeli zauważy owego ptaszka na stosie, popłacze się nad nim.
* Stara się nie polować na ptaki, ale jeżeli zajdzie taka potrzeba, jest w stanie to zrobić.
* Uwielbia gwiazdy.
* Nie wierzy we Wszechmatkę, już bardziej jest skłonna uwierzyć, że będzie ptaszkiem, lub gwiazdką, kiedy już jej nie będzie.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V
Słabe strony: Depresja, zacofanie, nieufność, wolniej rosnące pazurki, dekoncentracja, szczególnie, jeżeli dostanie furii.
Mocne strony: Dobra wspinaczka, orientacja w terenie. 

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Przebiśnieg - Przepiórka nie widzi w nim swojego ojca. Jest bardziej takim przyjacielem.
Matka - Kosodrzewina - Kocha mamusię, i ma nadzieje, że jakby co, to ją obroni i pomoże jej wydostać się ze złego stanu psychicznego.
Rodzeństwo - Puma - Najwyraźniej dostał na jej punkcie fioła, ale i tak go kocha. Zresztą, jak na razie przyda jej się taki brat-ochroniarz, ale jak już zostanie wojowniczką, to chce być choć troszkę samodzielna.
Przyrodnie: Chrząszcz - Raczej nie czuje się do niego przywiązana, ale jest w grupie osób, którym ufa. Jest dla niej bardziej przyjacielem, niż przyrodnim bratem, zwłaszcza, że kotka nie uważa Przebiśniega za ojca.
Żagnica - Jest wobec niego neutralna.
Partner - /// (Na razie nie wiee nawet, czy komuś na tyle zaufa, ale raczej chciałaby mieć kogoś takiego.)
Potomstwo - /// (Na razie nie ma nawet jak je posiadać, ale ma nadzieję, że kiedyś będzie to możliwe.)

INNE

Czernidłak - Lubi go, i wie, że między nim a Pumcią coś się kroi, więc jest dumna, że jej brat już znalazł miłość swojego życia. Jest dla niej jak przyjaciel.
Daglezjowa Igła - Jest dla niej taką "drugą mamą". Kocha Kosodrzewinkę, ale czuje się, jakby Kosodrzewina nie kochała jej, przez jej surowość, więc stara się brać przykład z właśnie Daglezjowej Igły
Witka - Mh... Ma z nią bardzo ciężkie relacje. Nie rozumie dlaczego obrywa jej się za to, z jakiego romansu powstała. Przecież to nie jej wina.
Murmur - Uważa ją za swoją koleżankę, ale nie jest pewna, czy z wzajemnością, ale przynajmniej ma do kogo pójść, jeżeli stanie jej się krzywda, bo o Witce nawet nie ma co myśleć.

SZKOLENIE

Mentor - Witka (jeszcze za czasów, kiedy uczyła się na medyka), Przypływ (jak na razie jest dla niej zbyt... no jak na razie nie przypadła jej do gustu, wolałaby Daglezjową Igłę, no ale coż ona może z tym zrobić? Nic, więc szanuje wybór przywódczyni.)

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w klanie podczas panowania Agresta.

PUMA

Autor grafiki: japko (dsc)
OGÓLNE
PUMA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Stróż

- - - -

Właściciel: icess_. (dsc), rvosse.v@gmail.com (gmail)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Puma nie wyróżnia się szczególnie wśród innych, chociaż łatwo rozpoznać go po pędzelkach na uszach. Brzuszek, mała część pyska oraz łapki są białe, a reszta części ciała jest czekoladowa. Jego gęste czekoladowo-białe futro jest szczególnie pielęgnowane przez niego podczas deszczowych dni, tylko wtedy gdy odważy się wyjść na polankę. Jeśli ktoś się głębiej przyjrzy w jego brązowych oczach, dostrzeże nutkę uroku.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czekoladowy bicolor pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Z wesołka stał się przytłoczony plotkami na jego temat. Nawet jeśli to nie on jest wątkiem rozmów, wmawia sobie, że każdy patrzy na niego krzywo. Preferuje ciszę i spokój, a w miejscach głośnych czuje się niekomfortowo. Kompletnie zamknął się w sobie, unikając i ograniczając kontakt z innymi. Stał się dosyć impulsywny, co może skończyć się poważnymi konsekwencjami. Jego najlepszymi przyjaciółmi, którym może ufać, staną się muszelki śluzaków, które dadzą mu poczucie stabilności i bezpieczeństwa. Pomimo tego, że może się wydawać zamknięty w sobie, w rzeczywistości jego delikatna dusza będzie pragnąć zrozumienia i akceptacji. Przez co czasem może podpaść manipulacji, z powodu jego łatwowierności, kierowanej przez potrzebę wyrzucenia z siebie emocji. Mimo to Puma nie chcę ukazywać swoich wewnętrznych uczuć. Woli je tłumić w sobie, nie często jednak to się udaje. Nerwowy i strachliwy kocurek uśmiecha się tylko do muszelek i do siebie, kiedy myśli o nich i w sprawach najwyższej wagi, czyli do kogoś, kto wpadnie mu oko. I oczywiście do siostrzyczki, która mimo wszystko jest dla niego bardzo ważna. Nie chcę, żeby była zmartwiona z jego powodu, więc w jej obecności stara się być jak dawny on. Nie wiedząc, co odpowiedzieć nerwowo uśmiecha się, śmieję się i drapie pazurami o podłoże. Mało się odzywa, więcej myśli, ale mimo wszystko najpierw robi potem myśli. Nie jest typem, który się przywita i w czasie rozmowy wyłączy, po prostu słucha i czasem odpowiada na pytania. Jeśli ma dobry humor, można znaleźć w nim kota do częściowego zaspokojenia potrzeb w rozmowie.

MORALNOŚĆ

Świadomość z plotek o tym, że po śmierci stanie się ptaszkiem, brzmi dla niego głupio. Wolałby być muszelką ślimaków. Ładną muszelką. Nie wierzy, więc w Wszechmatkę. Zabije tylko w obronie własnej oraz w obronie rodziny i przyjaciół. Kształtuje się.

CIEKAWOSTKI

- Lubi zbierać ładne muszelki ślimaków, pasuje do niego miano zbieracza. Swoją faworyzacje do tych dzieł natury mówi tylko osobom zaufanym (m.in. mamie, wujkowi/tacie i siostrze), ponieważ uważa, że inaczej inniuważaliby go za głupka.
- Nie lubi deszczu! Przez jego mokre futro wygląda jak szczur!

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: V
Słabe strony: słaby wzrok, szczególnie z bliska (będzie miał rozmazany obraz), problemy z równowagą
Mocne strony: umiejętność wysokiego skakania, wspinaczka na drzewa

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Przebiśnieg - Ma mu za złe, że nie powiedział mu o tym, że jest jego tatą, ale to w pierwszych dniach tej sytuacji, potem ich stosunki się umocnią.
Matka - Kosodrzewina - Tak jak z Przebiśniegiem, ma jej za złe, że mu nie powiedziała, ale to tylko przez chwilę.
Rodzeństwo - Chmurka - troszczy się o nią. Jest dla niego ważna, tak jak domki ślimaków. Przyrodnie: Żagnica i Chrząszcz - Puma po punkcie kulminacyjnym dowiedział się o spokrewnieniu z nimi i stara się ich unikać, bojąc się o ich ''wyładowaniu'' na nim wzrokowy.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
 
Witka - Również próbuje unikać kotki, tak jak jej młodych. Chociaż jest to trudne zważając na to, że jego siostra szkoli się na medyka, a również zważając na fakt, że sam uczy się na stróża.

SZKOLENIE

Mentor - Padlina - Wiecznie uśmiechnięty kocur, Puma boi się go bo dziwnie się zachowuje.
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Owocowy Lesie podczas panowania Agresta i Świergotu, w miocie Kosodrzewiny i Przebiśniegu.

ORZESZEK

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
ORZESZEK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Demi-heteroseksualny
Przynależność: Owocowy Las
Ranga: Stróż

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: .caelio)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Orzeszek to przeciętnego wzrostu kocur, wyglądem nie wyróżniający się z tłumu. Ma krótkie, gładkie futerko koloru czarnego, za wyjątkiem białych skarpetek, sięgających mu aż po łydki. Po mianowaniu na stróża uzyskał trzy nacięcia na prawym uchu. Wraz tym wielkim wydarzeniem umieścił za swoim uchem żółto-czerwonego pierwiosnka.
Cechy szczególne - żółto-czerwony pierwiosnek za uchem
Kolor sierści - czarny z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowy
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Orzeszek nieustannie sprawia wrażenie jakby właśnie spadł z drzewa. Zbyt bujający w obłokach, by rozumieć niuanse życia społecznego, nie do końca wie, w jaki sposób powinien zaczynać rozmowy czy zdobywać sympatię innych. Nie brakuje mu natomiast motywacji do podejmowania prób, więc korzysta z pomocy tego, co sam najbardziej uwielbia – opowieści. Obrzuca nimi resztę klanowiczów wierząc, iż to zaimponuje im na tyle, że bez zbędnych zmartwień od razu staną się jego przyjaciółmi. Historie Orzeszka to mieszanka tego, co usłyszał z tym, co sam wymyślił, podrasowane do ekstremum. Zarzeka, iż wszystko o czym opowiada to oczywiście prawda, jednak chęcią zaimponowania przekształca je na tyle, że z czasem przestają mieć cokolwiek z nią wspólnego. Nie da się przy tym ukryć, iż zawsze mówi o nich z takim zapałem i przekonaniem, że definitywnie nie da się przejść obok niego obojętnie.
Pod skorupą natchnionego gawędziarza kryje się z natury niezręczny kocurek, mający trudności w odnalezieniu się w rzeczywistym świecie. Fikcja jest czymś co rozumie i kontroluje, dlatego to jej poświęca najwięcej czasu, nie za bardzo chcąc się mierzyć ze swoimi obawami. Przez niewielką znajomość realiów i zamiłowanie do abstrakcyjnych idei można go także nazwać nieco odklejonym.
Orzeszek mimo wszystko to przyjazny kocur, potrafiący wysłuchać i chętny do pomocy w każdych okolicznościach. No… może prawie każdych. Niestety nie powinno się liczyć na niego w bardziej ekstremalnych sytuacjach – to właśnie on będzie tym, który nie podejmując próby walki, jako pierwszy ucieknie tam, gdzie pieprz rośnie.

MORALNOŚĆ

Uwielbia słuchać opowieści o Wszechmatce od mamy i cioci, są takie fascynujące! Po śmierci babci zaczął chodzić regularnie na zebrania wyznawców, stając się jednym z nich.

CIEKAWOSTKI

- Jeśli jakkolwiek cecha łączy jego i babcię, jest to zamiłowanie do plotkowania
- Zdarzało mu się zastanawiać nad obraniem ścieżki medyka lub zielarza, ale końcowo przerosła go wizja takiej odpowiedzialności
- Jego ulubionym zwierzęciem są biedronki, przypominają mu kolorystycznie mamę
- Często zdarza się mu mówienie przez sen
- Żałuje, że nie odziedziczył białego pyszczka po rodzicach
- Gdy kicha, robi to najgłośniej w całym obozowisku
- Jest bezpłodny

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: III
Poziom wojownika: II
Słabe strony: odpływanie myślami, wrażliwość na głośne dźwięki czy drastyczne widoki, płochliwość
Mocne strony: kreatywność, predyspozycje do wspinaczki, wyczulony węch

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bryza - bardzo lubi się z nim bawić! Postrzega go jako swojego najlepszego kolegę i to z nim spędza najwięcej czasu. W ich relacji brakuje jednak dynamiki ojciec-syn
Matka - Leszczyna - mama, która zawsze potrafi dostrzec, kiedy wpadnie na kolejny niekonwencjonalny pomysł i konsekwentnie powstrzymuje go przed jego realizacją! Uważa, że powinna się zrelaksować oraz przestać patrzeć na wszystko tak krytycznie. Pomimo to w razie problemów to właśnie ona jest osobą, do której stale się zwraca
Rodzeństwo - bardzo chciałby! Zawsze żałował, że urodził się jedynakiem
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Sadzawka [*] - babcia, która często się nim opiekowała. Była jeszcze sztywniejsza niż mama! Nigdy by się do tego nie przyznał, ale na wieść o jej śmierci w największym stopniu poczuł ulgę. To przykre, że musiała umrzeć w taki sposób, ale to dało mu okazję do pójścia własną ścieżką.
Świergot - ciocia z ważną pozycją w klanie! Jest bardzo miła, ale nie wiedzieć czemu wydaje się trochę skrępowana w jego towarzystwie. Ma bardzo ładne ozdoby w futrze, których trochę jej zazdrości 
Rokitnik i Brzoskwinia - wujek i inna ciocia, których mama ich nie lubi 
Padlina - nie wie kto to, ale babcia mówi o nim źle, więc stara się nie zbliżać 
Cierń - unika jej jak może, dobrze wiedząc, że kotka nie jest zadowolona z jego zmiany ścieżki szkolenia
Patyczak - specyficzny, ale w porządku mentor. Podoba mu się jego imię
Przypływ - jego pierwsza i najlepsza przyjaciółka! Zawsze słucha jego historii i lubi spędzać z nim czas, angażując kocurka we wspólne zbieranie muszelek, kiedy tylko razem znajdują się na Bursztynowej Wyspie. Orzeszek podziwia jej odwagę i zdecydowanie, zawsze chowając się za nią w razie jakiegokolwiek zagrożenia
Puma - nie miał okazji przeprowadzić z nim dłuższej rozmowy, ale wydaje się być fajnym kolegą
Przepiórka - smutno się na nią patrzy, ma nadzieje, że kiedyś jej się polepszy
Kamyczek - miły pan
Padlina - straszny pan
Żagnica - boi się bo i jego relacji ze swoją byłą mentorką
Daglezjowa Igła - także się boi, bo to ona najwięcej rozmawiała z jego babcią. Nie potrafi odczytać czy nie jest na niego zła w imieniu burej, co jeszcze bardziej go stresuje

SZKOLENIE

Mentor - Cierń - babcia zmusiła go, żeby wybrał ścieżkę wojownika i był tym przerażony. Patyczak - po odejściu babci nareszcie mógł zmienić drogę szkolenia... 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
 
HISTORIA

Urodzony w Owocowym Lesie w nieco niestandardowej rodzinie. Niuanse relacji pomiędzy jego rodzicami czy zamiarami babci nie są na ten moment dla niego jasne.

AMBROWIEC

Autor grafiki: ayaya._.yaya
OGÓLNE
AMBROWIEC
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Pieszczoch > Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Stróż

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: ayaya._.yaya)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Drobna bura kotka z nielicznymi rudymi plamkami. Niby nie rzuca się w oczy, ale potrafi wyróżnić się z tłumu. Jej krok jest energiczny, a futro podskakuje. Ma duże miękkie łapki. 
Cechy szczególne - rude plamki przy oczach
Kolor sierści - bury szylkret pręgowany tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Ambrowiec kocha uwodzić. Kocha uwagę innych oraz bliskość. Bardzo jej pragnie i chce dostawać jej jak najwięcej. Jest energiczna, głośna i beztroska. A przynajmniej taką udaje. Zachowuje się czasem głupiutko, niczym kocię, próbując wzbudzić w innych chęć opieki nad nią. Często udaje, że czegoś nie wie lub nie rozumie, by inni czuli, że jej imponują. Nie obchodzą jej tak naprawdę charaktery czy wygląd jej zalotników. Byli się o nią starali i była dla nich najważniejsza. Potrzebuje tego wszystkiego, by zapomnieć. O całym świecie, a szczególnie problemach i zmartwieniach jakie męczą. Ma niską samoocenę i próbuje się w ten niezdrowy sposób dowartościować. 

MORALNOŚĆ

Jest zagubiona w tym temacie. 

CIEKAWOSTKI

- Boi się burzy i unika wody. 
- Ma uraz do kotów o niebieskich oczach. Przypominają jej kogoś kogo nie chciałaby pamiętać. 
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: II
Słabe strony: jest drobna, chorowita, ma małą wiedzę na temat czegokolwiek
Mocne strony: kreatywność, koordynacja ruchowa, umie dobrze udawać

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Salion
Matka - Leotalia
Rodzeństwo - Akord, Awiza, Ananas
Partner - Chrząszcz - po jej wielu wysiłkach, nareszcie stali się parą! Przykleiła się do kocura niczym rzep, domagając się aby ten spełniał każdą jej zachciankę
Potomstwo - oczekuje z ekscytacją

INNE

Bukszpan - na początku uważała go za świetnego kandydata na jednego ze swoich wielbicieli. Z biegiem czasu jednak oboje zdali sobie sprawę, jak wiele ich łączy i zostali najlepszymi przyjaciółmi. 

SZKOLENIE

Mentor - Kamyczek - czarny zdawał się nawet nie dostrzegać jej romantycznych sugestii, przez co chwilowo miała złamane serce. Później jednak poznała Chrząszcza, tym samym zupełnie zapominając o swoim zawodzid miłosnym. 
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodziła się w pseudo hodowli. Może nie było idealnie, ale miała własny kąt. Niestety po czasie, gdy okazało się, że nie przypomina rasy, którą miała udawać, została wyrzucona na ulicę. Tam „zaopiekował się” nią pewien kocur. Niestety nie miał on dobrych zamiarów, pastwił się nad kotka, wiedząc, że ta nie ma dokąd odejść. Dopiero po jego śmierci uwolniła się od życia w ciągłym strachu. W późniejszym czasie spotkała Bukszpana i wspólnie podróżowali, szukając jedzenia. Tym sposobem w końcu trafili na patrol Owocowego Lasu i spragnieni większej ilości kontaktów międzykocich, zdecydowali się dołączyć do społeczności. 

PRZYPŁYW

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
PRZYPŁYW
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieznana
Przynależność: Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: cienistyblask@gmail.com - gmail, Cienisty_Blask#0261 - discord)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Koteczka jest dość ciekawym wymieszaniem genów rodziców. Wzięła po trochu od jednego, jak i od drugiego, choć wpływy Skaczącej Fali są znacznie bardziej widoczne. Zacznijmy od budowy ciała. Oczywistym jest, iż jak na razie wygląda jak zwyczajny kociak – innymi słowy bardziej przypomina futrzastego pulpeta, niż kota. Noi na swoje szczęście, nie odziedziczyła po matce krótkich przednich łapek. Jedyne co jak na razie ją odróżnia, to to, iż jest nieco mniejsza niż przeciętne kocię, a do tego ciut, ciuteczkę smuklejsza niż przeciętne młode. Jest to zwiastun tego, iż w przyszłości będzie podobnie jak jej matka, smukła. Co do wzrostu, jak na razie rokuje na niską lub średnią, ale to się jeszcze może zmienić, w końcu obecnie jest bardzo młoda. Co do kolorystyki, to na pierwszy rzut oka nie przypomina tak bardzo swoich rodziców – w końcu oni oboje są niebiescy, a ona odziedziczyła po dalszych przodkach jasne, liliowe futerko z srebrem w pakiecie. Co ciut upodabnia ją do matki, to klasyczne wiry rozciągające się na nim. Rozłożenie bieli na sierści małej byłoby niezbyt wyjątkowe – ot, białe łapki i końcówka ogona, no przecież to takie typowe… ale zaraz, zaraz! Mamy tutaj jeszcze coś bardzo nietypowego! U Przypływu nie da się przeoczyć białego znaczenia, które wygląda niczym końskie homonto, jakiś rodzaj koronkowej chustki na szyi, czy po prostu śliniak. Skąd się wzięło? Nikt nie wie. Co jednak jeszcze ciekawsze, to to, iż ów śliniak nieomal oddziela liliowy na głowie kotki od reszty ciała… czyżby nawiązanie do niebieskiej głowy Mniszka? Ostatnim elementem jest to, iż jej oczy mają identyczny kolor, co te jej matki – są bowiem pomarańczowe i lśniące.
Cechy szczególne - białe znaczenie przypominające coś w rodzaju koronkowego śliniaka, jasna sierść
Kolor sierści - liliowa pręgowana klasycznie srebrna z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

A więc jaka jest Przypływ? Cóż, liliowa z grubsza przypomina zwykłe kocię – bawi się, bryka, a szczególnie lubi słuchać historii. Jest dość pogodną, choć nie jakoś przesadnie, przynajmniej jak na kociaka, duszyczką. Dość uprzejma, choć po trafieniu do Owocowego Lasu nie będzie ufać do końca innym kotom, co będzie dało się zauważyć. Przypływ to także pierwszy kot, który zauważy, że ktoś jest spięty, albo że jakiś kot ukradkiem wychodzi z legowiska, zmysł obserwacji ma po mamie. Co najbardziej charakterystyczne to jej miłość do natury, ale zwłaszcza – rodziny. Dla nich byłaby wstanie zrobić wszystko, a już zwłaszcza dla siostry – Jarzębinki. Choć wybacza, to pamięta wszelką wyrządzoną sobie lub jej bliskim krzywdę, co jest tym bardziej spotęgowane przez jej dobrą pamięć. Życiowym celem Przypływ jest chronienie siostry przed wszelkimi stworami tego świata, w tym kotami, które naśmiewałyby się z niej lub chciałby jej zrobić krzywdę. Jak obelgę pod swoim adresem może puści ci płazem, tak tę w stronę siostry zapamięta na zawsze i będzie za to cię potępiać do końca świata i jeden dzień dłużej.

MORALNOŚĆ

Nie jest osobą, która skrzywdziła by kogoś z czystej złośliwości. Przeważnie miła i pomocna, w granicach rozsądku. No chyba że obrazisz jej siostrę, albo co gorsza coś jej zrobisz. Wtedy będzie cię nienawidzić po wsze czasy. Aby chronić Jarzębinkę zrobi wszystko, włącznie z oddaniem własnego życia czy odebrania go komuś innemu. Jak na razie nie jest pewna, czy w cokolwiek wierzy, ale opowieści rodziców o Klanie Gwiazdy i Wszechmatce mocno wryły się w jej móżdżek. Noi coś tam o duchach od Umakiniego, ale tego znacznie mniej się nasłuchała.

CIEKAWOSTKI

- Chce mieć muszelki. Dużo muszelek. I kiedyś zobaczyć morze, pochodzić po piasku, usłyszeć skrzeki mew i szum fal. Wszystkie opowieści jej matki o urokach plaży i nadmorskich klifów rozbudzają wyobraźnię młodej. Chciałaby kiedyś to wszystko zobaczyć. Posmakować kraba, pozbierać bursztyny…
- Ta ciekawostka nawiązuje do poprzedniej – młoda bowiem pragnie nauczyć się jak upolować i rozłupać kraba.
- Dźwięk dzwoneczków kojarzy jej się z domem i ciepłem, uspokaja ją.
- Jest przylepą.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: ma ciut gorszy niż przeciętnie węch, nie jest zbyt zwrotna, po tacie męczy się szybciej niż przeciętny kot
Mocne strony: Dobra pamięć, intuicja, zmysł obserwacji

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mniszek – nie do końca rozumie, czemu tata patrzy na nią… jakoś inaczej niż na inne koty. Zdaje się ciut bardziej oziębły w stosunku do niej. Przypływ nie rozumie dlaczego, ale bardzo, bardzo go kocha i pragnie go uszczęśliwić.
Matka - Skacząca Fala – mamusię również kocha! Uwielbia jej historie.
Rodzeństwo - Jarzębinka – ukochana siostra, którą obroni własną piersią przed wszelkim niebezpieczeństwem.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE
Skarb – ukochany wujek. Kocha go bardzo i lubi z nim spędzać czas. Praktycznie zawsze potrafi ją pocieszyć.
Wrzos – dzięki swojej dobrej pamięci jest w stanie przywołać obraz i głos liliowego, pogodnego i troskliwego kocura. Lubiła, gdy ich odwiedzał, choć zawsze czuła, że zdawał się być czymś bardzo zmartwiony, gdy tylko spoglądał na jej mamę…
Owies – pratner Wrzosu, również lubi.
Krogulec – dziwny pan, ale swój. Chyba…
Szpak – to samo co powyżej, ale ten jest bardziej… cichy. I ma takie przeszywające spojrzenie. Brrrr…
Umakini – gbur, ale też swój.
Świetlik – a taka pani, miła, również lubi.
Sówka – przybrana ciocia. Również bardzo kocha.
Śliwka – kolejna przybrana ciocia. Też kocha i lubi słuchać historii o wszechmatce.
Miodunka – troszkę dziwna, ale to mama Śliwki i jej tak jakby babcia, więc też pała do niej żywym uczuciem miłości.
Skrzyp – wujek, tym razem biologiczny. Lubi jego towarzystwo, mimo iż ten jest niemy.

SZKOLENIE

Mentor - Rokitnik
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Przepiórka, Bukszpan
HISTORIA

Urodziła się jako córka Skaczącej Fali, dawnej wojowniczki Klanu Klifu o krótkich łapkach, i Mniszka, dawnego członka Owocowego Lasu, wraz z Jarzębinką, ukochaną siostrą, którą bardzo kocha. Po śmierci mamy, która nastąpiła gdy mała miała tylko jeden księżyc, załamała się. Oddanie do Owocowego Lasu przez tatę tym bardziej ją przybiło, ale stara się być silna dla siostry.

BUKSZPAN

Autor grafiki: ayaya._.yaya
OGÓLNE
BUKSZPAN
*Poprzednie imiona: Popiół
Płeć: Kocur
Orientacja: Panseksualny
Przynależność: Samotnik > Owocowy Las
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: ayaya._.yaya)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Bukszpan to elegancki kot. Jego proporcje jak i ulizane futro wydają się niemal idealne. Każdy krok, każdy kosmyk sierści. Nad wszystkim panuje i stale monitoruje. Bardzo dba by zawsze wyglądać zjawiskowo. Często naciera się różnymi ziołami, by jasne futro nie brudziło się tak prędko. Więc towarzyszy mu także przyjemny zapach mięty. 
Cechy szczególne - duże ślipia, dłuższe futro na polikach
Kolor sierści - niebieski srebrny pręgowany klasycznie bicolor 
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - żółte
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Bukszpan przyciąga spojrzenia. Jego nienaganna szata, pełen dumy krok i czarujące spojrzenie. Wszystko idealnie wyćwiczone. Nie ma miejsca na błędy. Przedstawienie trwa i nie można go zatrzymać, czy czegoś wymazać. Lata młodości spędzone na ulicy nauczyły go, że nic nie liczy się bardziej niż ładna buźka. Jest narcyzem i perfekcjonistą. Swój sukces mierzy liczbą zdobytych serc. Nie liczy się dla niego płeć czy status kolejnego wielbiciela. Pragnie być pożądany i wychwalany. Mało kiedy jest sam. Nienawidzi samotności. Mierzenia się ze własnymi myślami i obawami. Jego zachowania często są przerysowane, reaguje zirytowaniem, gdy coś nie idzie po jego myśli. Wysławia się w dość specyficzny sposób. Lubi używać niecodziennych słów. Przyciąga tak uwagę. 

MORALNOŚĆ

Najważniejsze jest jego dobro i samopoczucie. Nieważne jaką ceną dla innych. 

CIEKAWOSTKI

-Nie lubi pieszczotliwych imion skierowanych w jego stronę. Czuje się wtedy jak kocię. 
- Niegdyś lubił wplatać w sierść kwiaty póki nie spotkał się z niezbyt tolerancyjnym samotnikiem
- Mówi, że nie ma swojego typu, ale najchętniej „poluje” na naiwne kotki
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I [wie co ładnie pachnie]
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: egocentryk, zbyt duże przywiązanie do wyglądu, nie chce mieć blizn, nie lubi się brudzić
Mocne strony: naturalnie kłamie, wytrzymałość fizyczna, charyzma

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Paproch (nieistotny pachołek) 
Matka - Polisa (ukochana matka, która opuściła ten świat za szybko, był jej ulubieńcem i zawsze mu powtarzała, że daleko zajdzie)
Rodzeństwo - Proch (jego paskudna siostra, pies jej odgryzł ogon i zmarła niedługo później)
Partner - nie da się zliczyć
Potomstwo - Wiciokrzew (nie przyznaje się do ojcostwa)

INNE

Ambrowiec - jego najlepsza przyjaciółka. Obydwoje próbowali się podejść, ale szybko odkryli, że są podobni do siebie. Od tego czasu trzymają się razem.

SZKOLENIE

Mentor - Polisa, Przypływ - próbuje ją poderwać
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony na ulicy ze związku dwóch zagubionych kotów. Od zawsze ulubieniec matki. Szybko stracił rodzinę. Część umarła, część porwali Dwunożni. Przez ciężkie środowisko wyrósł na zaburzonego kota.