BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 16 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

OLSZOWA KORA



Autor grafiki: dastyss
OGÓLNE
OLSZOWA KORA
*Poprzednie imiona: Olsza, Olszowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: 
biseksualna, biromantyczna (mimo to woli kotki)
Przynależność: Klan Klifu > Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: cienistyblask@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Ta kotka jest nieco ponad średniej wielkości kotem o długich wąsach.
Cechy szczególne - długie wąsy
Kolor sierści - czarny szylkret calico bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kotka jest dość miłym, uczynnym kotem. Mimo tych dwóch pozytywnych cech, w niej jest jeszcze kupa innych, mniej dobrych. Kotka szuka często zaczepki, bo lubi się bić. Do tego uwielbia także obserwować, by znajdować słabe punkty innych kotów, aby potem móc wbić im szpilę w taki sposób, by ktoś nie wiedział, że to ona zrobiła, a potem pocieszyć swą ofiarę i obiecać przyjaźń. Tak, obiecać przyjaźń. Kotka chce być postrzegana właśnie jako porządny kot. Chce, aby inni do niej lgnęli, pragnie mieć jak najwięcej kotów, które ją ubóstwiają lub przynajmniej lubią. W ten sposób pragnie stać się ważną i silną personą w klanie. Chce zdominować innych, pragnie, abyś jak najbardziej cierpiał, by ona uratowała cię z opresji, żebyś czuł, że masz u niej dług. Również często potrafi udawać, że coś ją zabolało, by wywołać u innych poczucie winy. By sprawić, że uznają, że to ich wina, i znowu, że muszą jej to wynagrodzić. A na nagrodę praktycznie zawsze wybiera jedno, jeśli tylko może – bądź mi lojalny. A gdy już zbierze odpowiednio dużo wyznawców… lepiej zejdź jej z drogi, jeśli na niej stoisz, bo zostaniesz staranowany.

MORALNOŚĆ

Chętnie wybije ci rodzinę, byś był słaby. A potem ona przyjdzie i cię podniesie z gruzów, byś stał się jej marionetką. Manipulacja? Ona bardzo chętnie! To jej taktyka numero uno! Nie bałaby się też zjeść innego kota. W końcu mięso to mięso, co nie?

CIEKAWOSTKI

- Kocha szyszki i wszystko inne co związane z drzewami
- Jej ulubionym zwierzęciem jest jeż (nie w celach konsumpcyjnych)
- Kiedy nikt nie patrzy zżera korę z drzew. Czemu? Bo uważa, że z powodu swojego imienia da jej to siłę i nikt ani nic jej nie przekona, że to nie zadziała.
- Jej ulubionym kolorem jest czerwony. 
- Jeśli będzie miała dzieci, to wszystkie bez wyjątku będą miały imiona od drzew. Ewentualnie krzaków. I Jeż też jest opcją, albo Igła.
- Panicznie boi się sikorek


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III [wcześniej IV]
Słabe strony: ma zawyżoną pewność siebie; zdarza jej się nieco zaniżać możliwości innych, choć stara się tego nie robić, by nie wpaść; upartość (choć w sumie może być też ona tak trochę dobrą cechą)
Mocne strony: manipulatorka, dobra obserwatorka, silna i zwinna

RELACJE

RODZINA

Matka - Zajęczy Ogon
Partner - Szeleszczący Wiąz (Partner będzie jedyną osobą, której nie zdominuje i nie będzie traktowany jako marionetka)
Potomstwo - Cisowe Tchnienie, Wierzba [*] – urodziła się martwa 

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Szakala Gwiazda [*]
Uczniowie obecni - Skarabeuszowa Łapa
Uczniowie dawni - Pajęczy Splot, Cisowa Łapa [*], Hortensjowa Łapa [*] (nie doprowadziła jej treningu do końca, bo zaszła w ciążę),
HISTORIA

Urodzona w Klanie Klifu, a następnie oddana w wieku dwóch księżyców do Klanu Wilka do swojego ojca jako kocię z sojuszu tych dwóch klanów

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz