BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

SZAKALA GWIAZDA

 
Autor grafiki: Brak
OGÓLNE
SZAKALA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Szakal, Szakala Łapa, Szakali Szał
Płeć: Kotka
Orientacja: Aseksualna (biromantyczna)
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider

- - - -

Właściciel: Dastyss
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szakali Szał to persona o wzroście nieco wyższym niż przeciętnym. Sieje respektem na prawo i lewo za pomocą jakże królewskiego kołnierza i niezwykłych oczu, które przewiercają najbardziej skrytą duszę na tej ziemi, a także straszy kociaki mięśniami wystającymi przez złotawe futro. Lecz oprócz tego? Jest całkiem puszysta. Dzięki wielgaśnemu ogonowi oplata wystraszonych wojowników, gwarantując bezpieczeństwo klanowiczom i zapchanie ust wrogów. Na jej pysku często można dostrzec ledwo widoczny uśmiech, który zdaje się znikać z kolejnymi księżycami na karku. 
Cechy szczególne - Uszy wywinięte w tył z domieszką nieustannie wysuniętych pazurów. Lewa małżowina uszkodzona na znak przynależności do kultu Mrocznej Puszczy. 
Kolor sierści - złoty czarny pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - intensywnie zielone

CHARAKTER

Szakali Szał ciężko opisać. To istota pełna sprzeczności, która dążąc do wszechobecnego dobra wykonuje wiele moralnie wątpliwych czynów. Jest z niej niezła obserwatorka, cicha dusza potrafiącą w odpowiednich chwilach głośno wyrazić swoje zdanie. Czy zastraszysz ją? Nie, nie licz na powodzenie. To nie to słodkie pisklę sprzed czasów wojownika.
Nieufna i z umysłem realisty kalkuluje chłodno szanse i ryzyka. Wszelkie plany muszą być dopięte na ostatni guzik, by w procesie nie pojawił się śmiertelny błąd. Z pierwszym spotkaniem kotka daje się poznać jako ta straszna, poważna, a także czasem nieprzyjemna, jednakże prezentuje swoją mroczną stronę w celu zapewnienia sobie szacunku. W końcu Wilczacy to naród prawdziwych twardzieli. Lecz cóż - to tylko maska. Po kilku zdaniach wyczujesz, że de facto stara się wszelkimi siłami zapewnić spokojną atmosferę i szczęście; szczęście dla klanu, rodziny, przyjaciół i szczególnie kultu. Złotawa pod tym względem jest jak matka dbająca o wrażliwe pociechy. Lekki uśmiech wskaże ci na to, że nie wygasły w niej wszystkie uczucia; i prawdę powiedziawszy, potrafi z niej być miękka bułka. Szczególnie miła okazuje się wobec swoich dzieci i znajomych.
Jednakże mimo poznanych realiów... kot nie powinien dla własnego dobra próbować z nią prowadzić brudnej gry, bowiem Szakal nie cacka się z tymi, co nie są warci nadanego tytułu. Pozbawiona przez rodzinę pewnych mechanik emocjonalnych od razu niszczy śmieci, pozostawiając za sobą śmierć i przerażenie. Nigdy nikogo nie uważa za prawdziwie słabego. A co zrobić z wrogami? Najlepiej od razu wyeliminować. Popełnij przy niej jeden poważny błąd, a twoja głowa oderwana od reszty ciała odleci w eter. Ona nie ryzykuje i nie akceptuje buntu. Nie da uciec przed sprawiedliwością jak poprzednim zdrajcom. 

MORALNOŚĆ

Poprzez wiarę wpajaną od pokoleń Szakali Szał ukształtowała się w kultystkę posłuszną Mrocznej Puszczy, odrzucając tym samym kodeks moralny. Bez krzty poczucia winy zdolna jest do kanibalizmu i publicznego prania winowajców, jeżeli ma to przynieść korzyści - co nie oznacza, że została pozbawiona wszelkich granic. Nie, nie - jej działania muszą posiadać powód. Polowanie na samotników to gest wdzięczności wobec przodków i zarazem walka z głodem w miejscu gdzie brak gwiazd, a surowe kary dla zdrajców to ostrzeżenie przed popełnianiem podobnych błędów. Złotawa nie jest fanem zabijania tylko dla zwykłej uciechy. Moczy pazury w krwi, by doprowadzić kult do najwyższego szczebla władzy i nigdy nie uśmiecha się, kiedy prowadzi nocne łowy. Wie doskonale, że dla dobra przyszłość giną niewinne koty; dlatego odbiera życia humanitarnie, o ile to możliwe.
W kwestii innych wierzeń: jest im całkiem przychylna bądź ma do tego neutralny stosunek. Wyłącznie Klan Gwiazdy traktuje jako wroga numer jeden ze względu na to, co zrobili Bieliczemu Piórowi. Aktywnie walczy, by wyplenić "kłamliwe" bóstwa, a owieczki posłuszne gwiezdniakom cierpliwie pilnuje w celu zachowania stabilnych rządów. Zrobi niemalże wszystko, aby sekta utrzymała się do końca ery klanów. 

CIEKAWOSTKI

— Pierwsza i najważniejsza informacja: Szakal jest wzorowana na… szakalu. Cóż za niespodzianka! Jej umaszczenie zostało wykonane w taki sposób, aby jak najmocniej przypominało owo zwierzę, a dokładniej szakala złocistego. Ale na tym nie koniec. Dochodzi tu jeszcze swego rodzaju symbolika - szakal związany jest z inteligencją, a Anubis (bóg egipski) posiadający jego głowę zajmował się sprawami połączonymi ze śmiercią. Taką też teraźniejszość prowadzi - babra się z flakami, odbiera życia i oddaje cześć zmarłym, którzy dawno zostali pochowani pod ziemią.
— Ze wszelkich możliwych zajęć wojownika kotka kocha najbardziej walkę. Jest to pasja do takiego stopnia, że nawet jeśli obejmie posadę lidera, nadal będzie uczęszczać na codzienne ćwiczenia pod okiem mistrzów.
— Co jakiś czas eksperymentalnie miesza zioła i inne jadalne dodatki do swoich potraw, by nadać im nowy smak.
— Przez wulgarny sposób bycia Gęsiego Wrzasku Szakal nabawiła się języka niepasującego do grzecznych dam. Najczęściej nadużywa słowa “cholera”. Ostrych tekstów stara się nie puszczać z pyska.
— Źle znosi porę zielonych liści, zaś śmiertelną zimę wręcz wielbi. 
— Kiedy komuś nie ufa, zaczyna gapić się na rozmówcę z pełnym żarem w oczach. Zazwyczaj robi to specjalnie, by wywołać dyskomfort i zachwiać odwagą przeciwnika. 
— O dziwo nie nosi w sercu urazy względem Burzaków.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: III
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: 
— Krótka cierpliwość względem głupców i nieposłusznych, co może przeobrazić się w burzę, gdzie Szakal pociśnie piorunem jak wkurwiony Zeus
— Trudności z nawiązywaniem relacji
— Strach przed wspinaczką na drzewa
— Słabo rozwinięta umiejętność skakania
— Brzmienie jak nawiedzona pustelnica, gdy dłużej porusza się tematy metafizyczne
Mocne strony: 
— Chęć niesienia pomocy istotom, niezależnie od tego, jak obiekt jest niebezpieczny i czy nie powinien być przystawką dla kotów
— Wyczulony zmysł węchu i słuchu
— Niespotykana prędkość poruszania się - można by stwierdzić, że płynie w niej krew Klanu Burzy
— Lojalność wobec kultu
— Umiejętność dowodzenia nabyta dzięki księżycom obejmowania posady mistrza

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dziki Kieł [*]: Wie tylko tyle, że istniał i już nie żyje. Nie tęskni za wymienionym kocurem.  
Matka - Stokrotkowa gwiazda: Szczerze martwi się o nią. Odwieczne zwidy liderki i rozmowy z duchami nie pozwalają na rozwój klanu, lecz zarazem Szakal nigdy by nie skrzywdziła własnej matki, ażeby poprawić sytuację. Przez to siedzi w kropce i bije się z myślami, dopuszczając do siebie najgorsze scenariusze. 
Rodzeństwo - Cienista Łapa [*]: Pomimo górującej nienawiści... tęskni za nią nieironicznie. Czasem wyobraża sobie, że rządzą wspólnie kultem, przeżywając najlepsze przygody - ale to tylko marzenia. Rzeczywistość zdążyła okrutnie odebrać siostrze życie. 
Partner - ///
Potomstwo - BrzaskŚwitJutrzenkaPoranekZmierzch - Nie wie jak podejść do wychowywania tej piątki słodkich diabełków. Mimo separacji związanej z obowiązkami i strachem przed skrzywdzeniem młodych, kocha je na swój sposób; a nawet jeśli miłość nie jest wzajemna, cieszy się mając świadomość, że Bielicze Pióro zapewni im brakujący element rodziny. Szczęście przyszłych wojowników Puszczy stoi dla niej na pierwszym miejscu i gdyby któremuś coś się stanęło, zabiłaby winowajcę poprzez najboleśniejsze tortury. 

INNE

Wrogowie - Cienista Łapa [*], Astrowy Migot [*]

SZKOLENIE

Mentor - Gęsi Wrzask
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodzona podczas podróży w poszukiwaniu nowych terenów przez wszystkie klany. Kocię przyszło na świat jako owoc bardzo krótkiego ‘’związku’’ Stokrotkowej Gwiazdy i Dzikiego Kła, by móc służyć Mrocznej Puszczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz