BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

SZCZURZY CIEŃ

 

Autor grafiki: Avokado#2526 (discord)
OGÓLNE
SZCZURZY CIEŃ
*Poprzednie imiona: Szczurek>Szczurza Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Avo
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To wojownik o burej sierści poprzecinanej tygrysim pręgowaniem. Na łapkach ma białe skarpetki, a oczy są w kolorze brązu. Ma bliznę pod brodą, parę na przednich łapach i grzbiecie, po kocich pazurach,
Cechy szczególne - Naderwana końcówka lewego ucha, blizna pod brodą i kilka na ciele
Kolor sierści - czarna pręgowana tygrysio z bielą
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Szczur został przeszkolony tak, że całkowicie się zmienił. Nadal cechuje się upartością i ciętym językiem, lecz nie korzysta z niego już tak często. Akceptuje swoje miejsce w stadzie, słucha poleceń i je wypełnia. Zdarzają mu się momenty buntu, lecz gdy ktoś wspomni tylko o Irgowym Nektarze, truchleje. Boi się kotki najbardziej na świecie; nawet od lidera. Stał się wycofany z życia, kręcąc się na obrzeżach obozu. Nie lubi rozmów czy śmiechów, a jego zamiłowanie do wykręcania żartów zniknęło. Często chodzi napięty i zestresowany, jednak nikomu nie zamierza zdradzać, co jest tego przyczyną. Z jego pyska nie da się wyciągnąć żadnych informacji o kulcie czy innych podejrzanych działalnościach ich grupki. Ciągle przeklina się za swoją głupotę. Żałuje, że wpadł w oko kotce, która zmieniła jego życie w piekło. Gdy nikt nie widzi, czasem popłakuje w kącie, waląc łbem o ziemię. Czuje się jak więzień, którego życie nie należy już do niego. Stara się unikać bycia na widoku, czy wzbudzania sensacji. Łatwo go wystraszyć, powodując u niego napad paniki, który szybko mija, gdy zorientuje się, że został oszukany. Nie ma oporu do przeorania komuś skóry, gdyby tylko zaczął z niego drwić. Jest dość fałszywy i zdradliwy, lecz ukrywa to przed członkami kultu, których nienawidzi z całego serca i pragnie ich zniszczenia. 

MORALNOŚĆ

Zrobi wszystko co amoralne, byle nie wkurzyć ducha Irgowego Nektaru.

CIEKAWOSTKI

- boi się Irgowego Nektaru
- robi za chłopca na posyłki
- członek kultu Mrocznej Puszczy
- przez nieleczoną chorobę, nabawił się halucynacji, które mocno zniszczyły mu psychikę

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// 
Poziom wojownika: V
Słabe strony: niezbyt silny, łatwo go sprowokować
Mocne strony: szybki i zwinny

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Tygrysi Szpon - nigdy nie poznał
Matka - Lawendowy Liść - również nigdy nie poznał
Partner - ///
Potomstwo - Sokół, Sikorka (zmutowane kocięta jego i Bieliczego Pióra, które nie przeżyły porodu), GrykaLawendaŚnieżek (inne kocięta, jego i Ważkowego Skrzydła) 

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - Cały kult Mrocznej Puszczy

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Przyczajona Kania
HISTORIA

Urodzony przez samotniczkę, która zmarła przy porodzie. Podzieliłby jej los, gdyby nie patrol wilczaków, który zabrał go i jego rodzeństwo do swojego klanu. W klanie był rozkapryszonym rozrabiaką, który wszystkim sprawiał psikusy. Nie słuchał się dorosłych, uważając ich za głupich i durnych. Z czasem, gdy dostał na mentorkę Irgowy Nektar, jego hart ducha został ugaszony. Kotka go podporządkowała, powodując że zaczął się jej bać. Ich treningi były straszne, że do dzisiaj na samo wspomnienie, przebiega mu po grzbiecie dreszcz. Nie dzielił się jednak tym z siostrami, żyjąc sam ze swoimi problemami. Niedługo później kotka wciągnęła go do kultu Mrocznej Puszczy, czego osobiście nie chciał. Nie potrafił jednak się jej sprzeciwić, dlatego też jest świadkiem strasznych okrucieństw, a jego psychika powoli nie daje sobie z tym rady. Przez to nabawił się halucynacji, które dobijają go z każdym dniem coraz bardziej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz