BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

GRYCZANA ŁAPA

 
Autor grafiki: ruffka
OGÓLNE
GRYCZANA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Gryka
Płeć: Kotka
Orientacja: jeszcze nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: ruffka
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Elegancka młoda kotka o wielkiej sylwetce. Nie ma za długich łap, ale przez jej rozmiar wcale nie wychodzi przez to na niską. Ciężka i przy kości, ma trochę odłożonego tłuszczyku tu i ówdzie (zasługa dobrego karmienia i faworyzowania), a na dodatek długie i puszyste futro jeszcze potęguje ten efekt. Mówią, że czarny wyszczupla, ale u Gryczanej Łapy to raczej zasługa nastoletniej smukłości, spowodowanej szybkim rośnięciem, przez co kotka nie wygląda jeszcze totalnie jak czarna kula. Ma bystre, lecz ciepłe, migdałowe oczy, w przyjemnym, brązowym odcieniu miodu. Na jej uszach można zobaczyć też urocze pędzelki.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czarna jednolita
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Gryczana Łapa to bardzo elegancka uczennica, zarówno z wyglądu, o który stara się dbać, jak i zachowania, a emituje od niej mocna aura siły i autorytetu, nawet w tak młodym wieku. Potrafi się bawić i lekko wygłupiać kiedy nadejdzie taka okazja, jednak zawsze wyczuć można u niej pewne wyrachowanie, co pewnie jest też zasługą wychowania i kazań matki. Nie jest zbyt głośna, nie mówi wszystkiego co myśli, i potrafi się dostosować do sytuacji. Należy jednak wspomnieć, że traktuje kocury z pewnym pobłażaniem, co również jest tutaj zasługą jej mamy, nie ma do nich urazy, raczej uważa ich za nieco mniej poradnych od kotek. Stara się nie pokazywać nigdy negatywnych emocji przy innych kotach, zwłaszcza młodszych od niej. Adoptuje każdego kociaka napotkanego na drodze, jest bardzo opiekuńcza w stosunku do dzieci i rodziny. Jednak jeśli chodzi o resztę kotów, to ma do nich zdecydowanie mniej cierpliwości i dobrej woli, nawet jeśli nie nawrzeszczy na ciebie, to szybko się irytuje i może być wtedy mało przyjemna, szczególnie kiedy ktoś już jej raz podpadnie, nie będzie mieć litości. Nie za bardzo energiczna, ale nie można jej też zaliczyć do leniwych.

MORALNOŚĆ

Gryczana Łapa jest miłą i pomocną kotką, nawet dla obcych. Nauczona żeby pomagać słabszym i opiekować się nimi. Nie dopuściłaby się żadnych niemoralnych rzeczy, chyba że w obliczu bronienia słabszych, kiedy musiałaby dokonać zabójstwa, czy okaleczenia, ale zrobiłaby to z ciężkim sercem.

CIEKAWOSTKI

- Gryka stąpa twardo po ziemi, dlatego często jest głosem rozsądku wśród rodzeństwa, zachowuje się jak starsza siostra, mimo że wszyscy są w tym samym wieku.
- Nie za bardzo lubi wodę, przez jej długie i puszyste futro, zanim całe wyschnie mijają wieki.
- Gryczana Łapa adoptuje wszystkie dzieci jako swoje własne.
- Inspirowana jest Geto i Lacie, (nie powiem skąd, musicie wiedzieć), a także piosenką Killer Queen 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: 
- Nie traktuje kocurów na poważnie, nie widzi ich jako równych kotkom, ale nawet nie jest to spowodowane złymi zamiarami.
- Jej szybkość i skoczność są dosyć słabe, Gryka ma nieco krótsze łapki którymi czasami nie dosięga gdzie myśli, że dosięgnie.
- Przegrzewa się bardzo szybko na pełnym słońcu przez jej grube i czarne futro.
Mocne strony: 
- Gryka jest dosyć spora i silna, ma twarde łapy i mocną głowę.
- Jest z jakiegoś powodu w stanie zjeść naprawdę najobrzydliwsze czy zgniłe jedzenie, nie smakuje jej jak każdemu normalnemu kotowi, ale nie ma odruchu żeby zostawić je w spokoju. Nie brzydzą ją takie rzeczy.
- Jest rozważna i uważna, dobrze analizuje szczegóły w otoczeniu.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Szczurzy Cień (Gryczana Łapa nie interesuje się ojcem.)
Matka - Ważkowe Skrzydło (Mają dobrą relację, Gryka uważa ją za pewnego rodzaju autorytet, nawet jeśli żałuje, że matka nie chciała lepiej traktować syna.)
Rodzeństwo - Lawenda i Śnieżek, Gryka dobrze dogaduje się z obydwoma, co prawda traktuje brata jako coś lekko głupszego, jednak w sposób w jaki my postrzegamy np. małe pieski za lekko głupiutkie. Czuje się trochę odpowiedzialna za tę dwójkę.
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - kociaki Alby, traktuje je jak własnych członków rodziny, opiekuje się nimi często.
Wrogowie - kotka trochę boi się obecnego medyka klanu wilka, Gęsiego Wrzasku, przez złe doświadczenia z dzieciństwa.

SZKOLENIE

Mentor - Ostatni Świt
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka, po przejściu próby została uczniem wojownika, tak, jak jej rodzeństwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz