BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

WIECZORNA GWIAZDA

 
Autor grafiki: well.done.enlighteen.me
OGÓLNE
WIECZORNA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Wieczór, Wieczorna Łapa, Wieczorna Mara
Płeć: trans kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider

- - - -

Właściciel: balwanekistniejetuitam@gmail.com , Bałwanek#5200
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nie jest zbyt wyróżniającym się kotem. Drobna i niska, wyglądająca jakby większość jej ciała to było futro. Ma silne łapy i długi ogon.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, urwane lewe ucho
Kolor sierści -  czarny jednolity bicolor 
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Nie jest to kociak, zachowujący się jak reszta. Siedzi na uboczu i nie ciekawią jej zabawy czy próżne strzępienie języka na kogoś o tak małym rozumie. Z chęcią wysłuchuje kotów starszych od siebie, którzy wyglądają na kogoś mądrego bądź umiejętnego. Chce pozyskiwać jak najwięcej wiedzy- to jest jej szczyt szczęścia. Nie obchodzą jej sprawy takie jak przyjaźń czy miłość, ważniejsze jest dla niej by być jak najlepsza w każdej możliwej dziedzinie i dojść jak najdalej. To nie oznacza, że nic nie czuje- wręcz przeciwnie, po prostu tłumi wszelkie emocje dzięki stoickiemu spokojowi i sarkastycznym wypowiedziom. Otwarcie drwi sobie z każdego, kto nie jest zbyt intrygujący i pobiera powietrze mimo małej inteligencji. Tak samo odnosi się do tych, którzy przytłaczają ją swoją pozycją czy mądrością, jednak wtedy zachowuje umiar, gdyż nie jest aż taka głupia. Znajduje umiar i potrafi przestać. Trudno jej pokazać pokorę, ale prędzej czy później przeprosi czy przyzna się do winy. W kontaktach z innymi na ogół jest oschła czy nawet wredna, jednak po bliższym zapoznaniu staje się dość miłym towarzyszem, z którym nawet da się pogadać. Często podsłuchuje rozmowy, wykorzystując swój atut jakim jest dobry słuch. Kiedy się wścieka, jest nie do powstrzymania. Dzieje się to rzadko, bo naprawdę trzeba ją mocno rozwścieczyć, by do tego doprowadzić. Wtedy krzyczy i nie próbuje nawet udawać nie przejętej, często grozi w otwarty sposób, gotowa się do tego przyznać.

MORALNOŚĆ

Jest realistką, wierzy w Klan Gwiazd i Mroczną Puszczę, ale jak na razie nie wie po której stronie stoi. Byłaby zdolna zabić kota czy posunąć się do kanibalizmu, byle jej się to opłaciło.


CIEKAWOSTKI

- ma dużą odporność na ból
- nie działają na nią teksty typu “twoja stara, twój stary”, chociaż sama ich używa
- smakuje jej krew
- kiedy odpoczywa, zazwyczaj jest w pozycji bochenka
- prawie nigdy nie podnosi ogona z wiadomych przyczyn
- jest feministką

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: V (wcześniej VI)
Słabe strony: tropienie, polowanie, brak szybkości
Mocne strony: walka, słuch, szybko się uczy

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Chłodny Omen (nienawidzi go… Po prostu. Nie rozumie go ani trochę)
Matka - Frezjowy Płatek (szanuje ją i lubi, słucha jej się na każdym kroku)
Rodzeństwo - Koszmarny Omen (koszmarny brat którego nienawidzi i gardzi nim)

INNE

Bliscy - Nocna Tafla (sprawia miłe wrażenie)
Wrogowie - Mroczna Gwiazda (dziadek jest dla niej przykładem oszołoma)

SZKOLENIE

Mentor - Mysikróliczy Ślad [*]
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka. Chłodny Omen zmuszony przez ojca do postarania się o potomstwo z Frezją, w końcu się doczekał dzieci. Wieczór ma nadzieję, że wkrótce tego pożałuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz