BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

GWIAZDNICOWE NIEBO

 

Autor grafiki: Pręga

OGÓLNE
GWIAZDNICOWE NIEBO
*Poprzednie imiona: Gwiazdnica > Gwiazdnicowa Łapa
Płeć: kotka
Orientacja: panseksualna
Przynależność: Owocowy Las > Klan Wilka
Ranga: Wojownik
- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Gwiazdnicowe Niebo wyrosła na wysoką, dużą, a przede wszystkim masywną kotkę. Ma męską, szeroką budowę, jednak rysy pyska jak i zachowanie zdecydowanie nie pozostawiają pytań. Jako przedstawicielka płci pięknej, pachnie słodko jak miód wymieszany z miętą i kwiatami. Ma długie rzęsy, a jej oczy są koloru błękitnego. Nosek jest różowy tak jak środek uszu i poduszeczki łapek. Jej futro to dosłownie ocean. Można się w nim prawie utopić, a chociaż na to by wyglądało. Jest grube i puszyste, mimo iż jest półdługie. Jest ono odcieni jasnego liliowego, a na pysku, łapach i ogonie jest ono ciemniejsze z dodatkowym pręgowaniem. Ma kręcone, białe wąsy.
Cechy szczególne - Biała łatka nad nosem, kręcone wąsy, mikro irokez na czubku głowy
Kolor sierści - liliowy lynx point syjamski mitted pręgowany tygrysio
Długość sierści -  półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Gwiazdnicowego Nieba nie można nazwać normalną. Znacznie bardziej wpasowała się w swoją babcię, Tajfun, niż w kogokolwiek z rodziców. Mówi to, co jej przyjdzie na język i nie obawia się konsekwencji, które mogą z jej gadatliwości wyjść. Jest wielką plotkarą, a to o czym sama się dowie, wkrótce dowiaduje się też cały klan. Kocha być w tym światełku uwagi, przez co też nigdy nie przebywa sama. Na siłę wpycha się do różnych grupek znajomych na u boku obozu. Mogłaby nawet gadać z jakimś trupem, nienarodzonym kociakiem czy przywódcą jakiegokolwiek klanu. Nie ma przeciwko nikomu, póki ta osoba szanuje ją. Jest wielkim simpem i shipperką, jakich mało. Jej poziom odwagi jest większy niż jej ego. Potrafi przechwalać się, że jako pierwsza wpierdzieliłaby się w ogień, by uratować jakiegoś kociaka, lecz w praktyce sprawy się trochę komplikują i zamiast pomóc jako pierwsza, ta jako pierwsza spierdala z miejsca zdarzenia.

MORALNOŚĆ

Jak jej rodzice, mocno wierzy w Wszechmatkę i jest jej wierna. Nikogo celowo nie zrani, no, chyba że jej reputacja ucierpi lub każdy ją znienawidzi. Znacznie szybciej by obraziła innego kota niżeli zraniła.



CIEKAWOSTKI

Jest w stanie zjeść nawet jakiegoś robala, jeśli dzięki temu zdobędzie szacunek innych.
Matka nazywała ją również Gwiazdko, Gwiazdeczko i inne zdrobnienia od Gwiazdy.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony: przez swoje grube łapy nie umie zbyt szybko biegać, a skakanie też robi jej niemały problem. Co do psychicznych wad, jest strasznie naiwna i mocno wkurwia, dodatkowo ciągle wpakowuje się w tarapaty, przez co matka musi ciągle ją pilnować. Jest też bardzo kochliwa.
Mocne strony: Grube łapska pozwalają na powalenie wroga jednym gongiem w ryjca, więc ma znaczną przewagę. Dodatkowo ma też duże dupsko, którym może przygnieść przeciwnika a ten się już nie podniesie. Jest odważna i zdeterminowana na, tyle że jest w stanie powiedzieć do przywódcy, że zanudza i praktycznie nigdy nie odpuszcza.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Żurawinek - Ukochany ojciec, który potrafi gadać z lisami. Nie ma jednak z nim silnej więzi, ale gdyby musiała, wskoczyłaby za niego w ogień.
Matka - Maczek - Tęskni za przesiadywaniem z matką w żłobku, chętnie by tam wróciła i zaciągnęła Maczek by dalej się nią opiekowała.
Rodzeństwo - Ślimak i Traszka
Potomstwo -  ///


INNE

Bliscy - Maczek, Traszka, Ślimak, Żurawinek, nie przyzna się do tego, ale Mleczyk
Wrogowie -  najpewniej cały owocowy las

SZKOLENIE

Mentor - Mleczyk - Mieszane uczucia, po części boi się jej a po części nienawidzi, mimo to w jakimś minimalnym stopniu ją polubiła. / Wieczorna Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Bławatek
HISTORIA
Urodzona w Owocowym Lesie jako kociak Żurawinka i Maczki. Przeniosła się do Klanu Wilka po jednym ze zgromadzeń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz