BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

GWIAZDNICOWE NIEBO

 

Autor grafiki: Pręga

OGÓLNE
GWIAZDNICOWE NIEBO
*Poprzednie imiona: Gwiazdnica > Gwiazdnicowa Łapa
Płeć: kotka
Orientacja: panseksualna
Przynależność: Owocowy Las > Klan Wilka
Ranga: Wojownik
- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Gwiazdnicowe Niebo wyrosła na wysoką, dużą, a przede wszystkim masywną kotkę. Ma męską, szeroką budowę, jednak rysy pyska jak i zachowanie zdecydowanie nie pozostawiają pytań. Jako przedstawicielka płci pięknej, pachnie słodko jak miód wymieszany z miętą i kwiatami. Ma długie rzęsy, a jej oczy są koloru błękitnego. Nosek jest różowy tak jak środek uszu i poduszeczki łapek. Jej futro to dosłownie ocean. Można się w nim prawie utopić, a chociaż na to by wyglądało. Jest grube i puszyste, mimo iż jest półdługie. Jest ono odcieni jasnego liliowego, a na pysku, łapach i ogonie jest ono ciemniejsze z dodatkowym pręgowaniem. Ma kręcone, białe wąsy.
Cechy szczególne - Biała łatka nad nosem, kręcone wąsy, mikro irokez na czubku głowy
Kolor sierści - liliowy lynx point syjamski mitted pręgowany tygrysio
Długość sierści -  półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Gwiazdnicowego Nieba nie można nazwać normalną. Znacznie bardziej wpasowała się w swoją babcię, Tajfun, niż w kogokolwiek z rodziców. Mówi to, co jej przyjdzie na język i nie obawia się konsekwencji, które mogą z jej gadatliwości wyjść. Jest wielką plotkarą, a to o czym sama się dowie, wkrótce dowiaduje się też cały klan. Kocha być w tym światełku uwagi, przez co też nigdy nie przebywa sama. Na siłę wpycha się do różnych grupek znajomych na u boku obozu. Mogłaby nawet gadać z jakimś trupem, nienarodzonym kociakiem czy przywódcą jakiegokolwiek klanu. Nie ma przeciwko nikomu, póki ta osoba szanuje ją. Jest wielkim simpem i shipperką, jakich mało. Jej poziom odwagi jest większy niż jej ego. Potrafi przechwalać się, że jako pierwsza wpierdzieliłaby się w ogień, by uratować jakiegoś kociaka, lecz w praktyce sprawy się trochę komplikują i zamiast pomóc jako pierwsza, ta jako pierwsza spierdala z miejsca zdarzenia.

MORALNOŚĆ

Jak jej rodzice, mocno wierzy w Wszechmatkę i jest jej wierna. Nikogo celowo nie zrani, no, chyba że jej reputacja ucierpi lub każdy ją znienawidzi. Znacznie szybciej by obraziła innego kota niżeli zraniła.



CIEKAWOSTKI

Jest w stanie zjeść nawet jakiegoś robala, jeśli dzięki temu zdobędzie szacunek innych.
Matka nazywała ją również Gwiazdko, Gwiazdeczko i inne zdrobnienia od Gwiazdy.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony: przez swoje grube łapy nie umie zbyt szybko biegać, a skakanie też robi jej niemały problem. Co do psychicznych wad, jest strasznie naiwna i mocno wkurwia, dodatkowo ciągle wpakowuje się w tarapaty, przez co matka musi ciągle ją pilnować. Jest też bardzo kochliwa.
Mocne strony: Grube łapska pozwalają na powalenie wroga jednym gongiem w ryjca, więc ma znaczną przewagę. Dodatkowo ma też duże dupsko, którym może przygnieść przeciwnika a ten się już nie podniesie. Jest odważna i zdeterminowana na, tyle że jest w stanie powiedzieć do przywódcy, że zanudza i praktycznie nigdy nie odpuszcza.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Żurawinek - Ukochany ojciec, który potrafi gadać z lisami. Nie ma jednak z nim silnej więzi, ale gdyby musiała, wskoczyłaby za niego w ogień.
Matka - Maczek - Tęskni za przesiadywaniem z matką w żłobku, chętnie by tam wróciła i zaciągnęła Maczek by dalej się nią opiekowała.
Rodzeństwo - Ślimak i Traszka
Potomstwo -  ///


INNE

Bliscy - Maczek, Traszka, Ślimak, Żurawinek, nie przyzna się do tego, ale Mleczyk
Wrogowie -  najpewniej cały owocowy las

SZKOLENIE

Mentor - Mleczyk - Mieszane uczucia, po części boi się jej a po części nienawidzi, mimo to w jakimś minimalnym stopniu ją polubiła. / Wieczorna Gwiazda
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Bławatek
HISTORIA
Urodzona w Owocowym Lesie jako kociak Żurawinka i Maczki. Przeniosła się do Klanu Wilka po jednym ze zgromadzeń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz