BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

13 lutego 2014

GWIAZDNICOWE NIEBO

 

Autor grafiki: Pręga

OGÓLNE
GWIAZDNICOWE NIEBO
*Poprzednie imiona: Gwiazdnica > Gwiazdnicowa Łapa
Płeć: kotka
Orientacja: panseksualna
Przynależność: Owocowy Las > Klan Wilka
Ranga: Wojownik
- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Gwiazdnicowe Niebo wyrosła na wysoką, dużą, a przede wszystkim masywną kotkę. Ma męską, szeroką budowę, jednak rysy pyska jak i zachowanie zdecydowanie nie pozostawiają pytań. Jako przedstawicielka płci pięknej, pachnie słodko jak miód wymieszany z miętą i kwiatami. Ma długie rzęsy, a jej oczy są koloru błękitnego. Nosek jest różowy tak jak środek uszu i poduszeczki łapek. Jej futro to dosłownie ocean. Można się w nim prawie utopić, a chociaż na to by wyglądało. Jest grube i puszyste, mimo iż jest półdługie. Jest ono odcieni jasnego liliowego, a na pysku, łapach i ogonie jest ono ciemniejsze z dodatkowym pręgowaniem. Ma kręcone, białe wąsy.
Cechy szczególne - Biała łatka nad nosem, kręcone wąsy, mikro irokez na czubku głowy
Kolor sierści - liliowy lynx point syjamski mitted pręgowany tygrysio
Długość sierści -  półdługa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Gwiazdnicowego Nieba nie można nazwać normalną. Znacznie bardziej wpasowała się w swoją babcię, Tajfun, niż w kogokolwiek z rodziców. Mówi to, co jej przyjdzie na język i nie obawia się konsekwencji, które mogą z jej gadatliwości wyjść. Jest wielką plotkarą, a to o czym sama się dowie, wkrótce dowiaduje się też cały klan. Kocha być w tym światełku uwagi, przez co też nigdy nie przebywa sama. Na siłę wpycha się do różnych grupek znajomych na u boku obozu. Mogłaby nawet gadać z jakimś trupem, nienarodzonym kociakiem czy przywódcą jakiegokolwiek klanu. Nie ma przeciwko nikomu, póki ta osoba szanuje ją. Jest wielkim simpem i shipperką, jakich mało. Jej poziom odwagi jest większy niż jej ego. Potrafi przechwalać się, że jako pierwsza wpierdzieliłaby się w ogień, by uratować jakiegoś kociaka, lecz w praktyce sprawy się trochę komplikują i zamiast pomóc jako pierwsza, ta jako pierwsza spierdala z miejsca zdarzenia.

MORALNOŚĆ

Jak jej rodzice, mocno wierzy w Wszechmatkę i jest jej wierna. Nikogo celowo nie zrani, no, chyba że jej reputacja ucierpi lub każdy ją znienawidzi. Znacznie szybciej by obraziła innego kota niżeli zraniła.



CIEKAWOSTKI

Jest w stanie zjeść nawet jakiegoś robala, jeśli dzięki temu zdobędzie szacunek innych.
Matka nazywała ją również Gwiazdko, Gwiazdeczko i inne zdrobnienia od Gwiazdy.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: przez swoje grube łapy nie umie zbyt szybko biegać, a skakanie też robi jej niemały problem. Co do psychicznych wad, jest strasznie naiwna i mocno wkurwia, dodatkowo ciągle wpakowuje się w tarapaty, przez co matka musi ciągle ją pilnować. Jest też bardzo kochliwa.
Mocne strony: Grube łapska pozwalają na powalenie wroga jednym gongiem w ryjca, więc ma znaczną przewagę. Dodatkowo ma też duże dupsko, którym może przygnieść przeciwnika a ten się już nie podniesie. Jest odważna i zdeterminowana na, tyle że jest w stanie powiedzieć do przywódcy, że zanudza i praktycznie nigdy nie odpuszcza.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Żurawinek - Ukochany ojciec, który potrafi gadać z lisami. Nie ma jednak z nim silnej więzi, ale gdyby musiała, wskoczyłaby za niego w ogień.
Matka - Maczek - Tęskni za przesiadywaniem z matką w żłobku, chętnie by tam wróciła i zaciągnęła Maczek by dalej się nią opiekowała.
Rodzeństwo - Ślimak i Traszka  - Ślimak - Ignoruje go i jego brak poczucia humoru , i Traszka - Ulubiona i jedyna siostra, z którą za dziecka kochały bawić się w kupkach z liści, dalej truje jej tyłek.
Partner - Wieczorna Łapa - Poznała ją na zgromadzeniu, nie znają się za długo.
Potomstwo -  ///


INNE

Bliscy - Maczek, Traszka, Wieczorna Łapa, Ślimak, Żurawinek, nie przyzna się do tego, ale Mleczyk
Wrogowie -  najpewniej cały owocowy las jeśli dalej tak pójdzie

SZKOLENIE

Mentor - Mleczyk - Mieszane uczucia, po części boi się jej a po części nienawidzi, mimo to w jakimś minimalnym stopniu ją polubiła. / Wieczorna Mara
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Bławatek
HISTORIA
Urodzona w Owocowym Lesie jako kociak Żurawinka i Maczki. Przeniosła się do Klanu Wilka po jednym ze zgromadzeń. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz