BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

DESZCZ

 

OGÓLNE
DESZCZ
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Hetero
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - - - 

Autor: Cheetah
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Deszcz jest naprawdę małą kotką. Oprócz tego jest szczęśliwą posiadaczką smukłej sylwetki. Jej futro jest niemal całe niebieskie, jedynie dwie przednie łapki przysłoniła biel. Ma intensywnie zielone oczy. 
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - niebieski z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
CHARAKTER

Deszcz jest spokojna i małomówna. Jest także mocno wrażliwa - trzyma się z daleka od tłumów i krzyków. Lubi pomagać i czerpie z tego satysfakcję. Komunikacja z nią jest łatwa. Mówi zrozumiale i prosto. Rodzeństwo uznaje ją za nudną i nieciekawą kotkę - Nie interesuje się szalonymi, kocięcymi pomysłami; nie jest zbyt kreatywna i zbyt dużo nie mówi. Czy naprawdę jest tak źle? Wcale nie. Niebieska jest niesamowicie inteligentna. Pragnie wiedzieć wszystko o otaczającym ją świecie. Od wiedzy o kwiatach, po wszystkie nazwy ptaków. Świetnie maskuje emocje - po niej nie poznasz smutku czy złości. Chciałaby żeby ktoś porozmawiał z nią o tym, czym się interesuje. Sama jednak nie zaczyna rozmów. 

MORALNOŚĆ

Na razie jest dość młoda - ciężko stwierdzić, jednak postrzega cierpienie jako coś złego.

CIEKAWOSTKI

- Deszcz ma imię po ulubionym zjawisku pogodowym swojej mamy.
- Kotka uwielbia przypatrywać się ptakom. Ma zamiar zebrać wszystkie ich piórka.

UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: II
Poziom wojownika: IV
Słabe punkty: Niebieska jest kiepska w zabawy wymagające siły. Niewielkiej rozmiary jej w tym nie pomagają.
Mocne strony: Kotka doskonale zapamiętuje to, co się do niej mówi. Łatwo się jej uczyć przez słuch. Równie dobrze radzi sobie w wyścigach.
RELACJE
RODZINA

Ojciec Sad [Nie zna go, nie wie o jego istnieniu.]
Matka - Bylica [Bardzo lubi spędzać z nią czas i ufa jej.]
Rodzeństwo - Biologiczne: Fiołek, Krokus, Przybrane: Kminek (siostra), Skowronek 
Partner - ///
Potomstwo - ///
 
INNE
Bliscy - Oprócz rodziny? Na ten moment brak. Deszcz nie zna nikogo spoza niej
Wrogowie - brak
SZKOLENIE
Mentor: ///
Uczniowie obecni: ///
Uczniowie dawni: ///

HISTORIA
Bylica czując okropną samotność oraz frustracje, zaczęła częściej przechadzać się po terenie. Podczas jednej takiej wędrówki natrafiła na białego kocura z wywiniętymi uszami. Wpadła wtedy na cudowny pomysł, jak pozbyć się samotności. Namówiła go na zrobienie mu kociąt, a ten się zgodził.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz