BLOGOWE WIE艢CI

BLOGOWE WIE艢CI





W Klanie Burzy

Klan Burzy zn贸w straci艂 lidera przez nieszcz臋艣liwy wypadek, zabieraj膮c ze sob膮 dodatkow膮 dw贸jk臋 kot贸w podczas ataku lis贸w. Przyw贸dztwo obj膮艂 Kr贸liczy Nos, kt贸remu Piaszczysta Zamie膰 odda艂 swoje 贸wczesne stanowisko, na zast臋pc臋 klanu wybrana natomiast zosta艂a Przepi贸rczy Puch. Wiele kot贸w przyj臋艂o informacj臋 w trudny spos贸b, szczeg贸lnie P艂omienny Ryk, kt贸ry tamtego feralnego dnia straci艂 kotk臋, kt贸r膮 uwa偶a艂 za matk臋

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo up艂ywu czasu wci膮偶 si臋 rozprzestrzeniaj膮. Srokoszowa Gwiazda straci艂 zaufanie cz臋艣ci swoich wojownik贸w, kt贸rzy oskar偶aj膮 go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodk贸w. Z艂o艣膰 i strach podsycane s膮 przez Judaszowcowy Poca艂unek, g艂osz膮cego s艂owo Gwiezdnych, i Czere艣niow膮 Ga艂膮zk臋, kt贸ra jako pierwsza uzna艂a przyw贸dc臋 za pow贸d wszystkich spotykaj膮cych Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - by膰 mo偶e ze strachu przed doj艣ciem Judaszowca do w艂adzy - zakaza艂 wybierania nowych radnych, skupiaj膮c ca艂膮 w艂adz臋 w swoich 艂apach. Dodatkowo w okolicy Z艂otych K艂os贸w pojawili si臋 buduj膮cy co艣 Dwuno偶ni, kt贸rzy swoimi ha艂asami odstraszaj膮 zwierzyn臋.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrog膮 grup膮 w艂贸cz臋g贸w, wszyscy wojownicy 艣wi臋tuj膮. Klan Nocy zyska艂 nowy, atrakcyjny kawa艂ek terenu, a tak偶e wzi膮艂 na je艅c贸w dwie kotki - W臋偶yn臋, kt贸ra nied艂ugo p贸藕niej urodzi艂a pi膮tk臋 koci膮t, Zorz臋, a tak偶e 艢witeziankow膮 艁ap臋 - domnieman膮 ofiar臋 samotnik贸w.
W czasie, gdy W臋偶yna i jej pi膮tka szkrab贸w pustoszy 偶艂obek, a Zorza czeka na sw贸j wyrok uwi臋ziona na jednej z ma艂ych wysepek, Spieniona Gwiazda zarz膮dza rozpocz臋cie eksplorowania nowo podbitych teren贸w, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgro藕niejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej 艣mierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej 呕mii, na przyw贸dc臋 wybrany zosta艂 Nik艂y Brzask, wyznaczony 艂ap膮 samych przodk贸w. Wprowadzi艂 zasad臋 na mocy kt贸rej mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu wa偶nych klanowych decyzji, a tak偶e ukara艂 dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Pr臋dko okaza艂o si臋, 偶e wilczaki napotka艂 jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuch艂a epidemia 艂zawego kaszlu, poci膮gaj膮ca do grobu wszystkich jego lokator贸w oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczk臋, kt贸ra w ramach kary si臋 nimi zajmowa艂a. Now膮 kap艂ank膮 w kulcie po awansie Makowego Nowiu zosta艂a Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrol贸w odnalaz艂 zaginion膮 G艂upi膮 艁ap臋, niedosz艂膮 ofiar臋 zmar艂ej liderki i 呕mii, co jednak dla wi臋kszo艣ci klanu pozostaje tajemnic膮. Do czasu podj臋cia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Spo艂eczno艣ci膮 wstrz膮sn臋艂a nag艂a i drastyczna 艣mier膰 Morelki. Jak donosi Figa – 艣wiadek wypadku, 艣wie偶o mianowanemu zwiadowcy odebra艂y 偶ycie ogromne, metalowe szcz臋ki. W zwi膮zku z tragedi膮 S贸wka zaleci艂a szczeg贸ln膮 ostro偶no艣膰 na terenie ca艂ego klanu i zg艂aszanie ka偶dej ze 艣mierciono艣nych szcz臋ki do niej.
Nied艂ugo p贸藕niej patrol sk艂adaj膮cy si臋 z Rokitnika, Ska艂ki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natkn膮艂 si臋 na mro偶膮cy krew w 偶y艂ach widok. Cia艂o Kamyczka le偶a艂o tu偶 przy Drodze Grzmotu, jednak to g艂贸wnie jego stan zwraca艂 na siebie najwi臋ksz膮 uwag臋. Zmar艂y zosta艂 pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzie艂o najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono 艣lad贸w szarpaniny, dostrze偶ono natomiast stru偶k臋 wymiocin sp艂ywaj膮c膮 po pysku kocura. Co jednak najbardziej przera偶aj膮ce – sprawca zdarzenia w drastyczny spos贸b upodobni艂 wygl膮d truch艂a do mr贸wki. Szok i niedowierzanie jedynie pog艂臋bi艂 fakt, 偶e nieboszczyk pachnia艂… niedawno zmar艂膮 Traszk膮. S贸wka nakaza艂a dok艂adne przeszukanie miejsca poch贸wku starszej, aby zbada膰 spraw臋. Wprowadzi艂a tak偶e nowe procedury bezpiecze艅stwa: od teraz wychodzenie poza ob贸z dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczni贸w i r贸l niewalcz膮cych – we troje. Zalecana jest r贸wnie偶 wzmo偶ona ostro偶no艣膰 przy terenach samotniczych. Zachowanie przyw贸dczyni na pierwszy rzut oka nie uleg艂o zmianie, jednak spostrzegawczy mog膮 zauwa偶y膰, 偶e jej znany u艣miech zacz膮艂 ostatnio wygl膮da膰 bardzo niewyra藕nie.

W Betonowym 艢wiecie

nast膮pi艂a niespodziewana zmiana starego porz膮dku. Bia艂oz贸r dopi膮艂 swego, porywaj膮c Jafara i tym samym doprowadzaj膮c sw贸j plan odwetu do skutku. Wie艣ci o uwi臋zionym arystokracie szybko rozesz艂y si臋 po mie艣cie i wzbudzi艂y ogromne zainteresowanie, powoduj膮c, 偶e ka偶dego dnia u st贸p Ko艂owrotu zbieraj膮 si臋 t艂umy, pragn膮c zmierzy膰 si臋 na arenie z miejsk膮 legend膮 lub odp艂aci膰 za dawno wyrz膮dzone szkody. Bia艂oz贸r zdo艂a艂 przekona膰 samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym staj膮c si臋 jego nowym wasalem. Ci, kt贸rzy niegdy艣 stali na czele, teraz s膮 艣cigani – za g艂owy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli cz艂onkowie gangu Jafara rozpierzchli si臋 po ca艂ym mie艣cie, bezradni bez swojego przyw贸dcy. Dawna pot臋ga podzieli艂a si臋 na grupy opowiadaj膮ce si臋 po r贸偶nych stronach konfliktu. Teraz nie mo偶na ufa膰 nawet dawnym przyjacio艂om.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku ju偶 23 czerwca, pami臋tajcie, 偶eby wyleczy膰 swoje kotki!

19 lutego 2014

艢NI膭CA KO艁YSANKA

 
Autor grafiki: Barwinek馃憫#1138
OG脫LNE
艢NI膭CA KO艁YSANKA
*Poprzednie imiona: Sen > 艢ni膮ca 艁apa
P艂e膰: Kocur
Orientacja: Nieokre艣lono
Przynale偶no艣膰: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

W艂a艣ciciel: Posta膰 NPC (autor: Avo)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis og贸lny - To nieco grubiutki, kremowy kocur o dzikim pr臋gowaniu z akcentami. Wszystkie 艂apy, sp贸d brzucha oraz cz臋艣膰 pyska zalana jest przez biel
Cechy szczeg贸lne - ///
Kolor sier艣ci - kremowa pr臋gowana dziko z akcentami bicolor
D艂ugo艣膰 sier艣ci - p贸艂d艂ugow艂osy
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Ten kocur to prawdziwy leniuch. Le偶a艂by, spa艂, przewraca艂 z boku na bok, a najlepiej jakby艣 mu wszystko podni贸s艂 pod pysk. Nie za bardzo lubi si臋 rusza膰 czy i艣膰 na polowanie. Lubi spok贸j i cisz臋, cz臋sto zakopuj膮c si臋 w legowisku. Je偶eli kto艣 natarczywie nie daje mu spokoju, potrafi wsadzi膰 sobie mech do uszu, wracaj膮c do odpoczynku. Cz臋sto marudzi. Zadaje te偶 mas臋 pyta艅, by wykombinowa膰 spos贸b, jak nie zosta膰 zmuszonym do pracy. A w tych poszukiwaniach rozwi膮zania jest bardzo pomys艂owy. Praktycznie gdyby nie to, 偶e boi si臋 doros艂ego 偶ycia, spo偶ytkowa艂by t膮 energi臋 jak na normalnego kota przysta艂o, lecz on woli chodzi膰, za艂atwia膰 sprawy, tylko w贸wczas, gdy nagrod膮 jest lenienie si臋 do p贸藕na. Na dodatek potworny z niego maminsynek. Obie swoje mamy kocha najmocniej na 艣wiecie i najcz臋艣ciej to u nich szuka pocieszenia, czy te偶 prosi je o pomoc, gdy sam nie chc臋 czego艣 zrobi膰. 

MORALNO艢膯

Nie skrzywdzi艂by muchy. Mordowanie kot贸w to marnowanie si艂

CIEKAWOSTKI

- uwielbia wylegiwa膰 si臋 na pla偶y
- chrapie jak stary dzik

UMIEJ臉TNO艢CI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
S艂abe strony: leniwy, powolny, nic mu si臋 wiecznie nie chc臋 
Mocne strony: uparty, masywny

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kozie Futro (nie wie, 偶e to tata, nazywa go wujkiem)
Matka - Z艂ota Pr臋ga - biologiczna (pami臋ta jak przez mg艂臋 to, 偶e to jego prawdziwa mama), przybrane: Wrzosowa Pogo艅, Perliczy Grzebie艅
Rodze艅stwo - 艢liwowa 艢cie偶ka - biologiczny, Koperkowe Wzg贸rze, Kruszynowa Knieja - przybrani
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Jego prawdziwa mama chcia艂a sobie odpocz膮膰 od prac nad obozem, wykorzysta艂a Kozie Futro i tak oto narodzi艂 si臋 on. Kocica jednak nie zamierza艂a bra膰 udzia艂u w jego wychowaniu, podrzucaj膮c swoje dzieci w wieku dw贸ch ksi臋偶yc贸w Wrzosowej Pogoni. 

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz