BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Jeszcze podczas szczególnie upalnej Pory Zielonych Liści, na patrol napada para lisów. Podczas zaciekłej walki ginie aż trójka wojowników - Skacząca Cyranka, która przez brak łapy nie była się w stanie samodzielnie się obronić, a także dwoje jej rodziców - Poranny Ferwor i Księżycowy Blask. Sytuacja ta jedynie przyspiesza budowę ziołowego "ogrodu", umiejscowionego na jednej z pobliskich wysp, którego budowę zarządziła sama księżniczka, Różana Woń. Klan Nocy szykuje się powoli do zemsty na krwiożerczych bestiach. Życie jednak nie stoi w miejscu - do klanu dołącza tajemnicza samotniczka, Zroszona Łapa, owiana mgłą niewiadomej, o której informacje są bardzo ograniczone. Niektórym jednak zdaje się być ona dziwnie znajoma, lecz na razie przymykają na to oko. Świat żywych opuszcza emerytka, Pszczela Duma. Miejsce jej jednak nie pozostaje długo puste, gdyż do obozu nocniaków trafiają dwie zguby - Czereśnia oraz Kuna. Obie wprowadzają się do żłobka, gdzie już wkrótce, za sprawą pęczniejącego brzucha księżniczki Mandarynkowe Pióro, może się zrobić bardzo tłoczno...

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

W Porze Zielonych Liści społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Aż po dzień dzisiejszy patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…
Po dłuższym czasie spokoju, społecznością wstrząsnęła wieść tajemniczego zaginięcia najstarszej wojowniczki Mleczyk. Zaledwie wschód słońca później, znaleziono brutalnie okaleczoną Kruchą, która w trybie pilnym otrzymała pomoc medyczną. Niestety, w skutek poważnego obrażenia starsza zmarła po kilku dniach. Coś jednak wydaje się być bardzo podejrzane w tej sprawie...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 9 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 lutego 2014

KACZKA


 Autor grafiki: _kierdel

OGÓLNE
KACZKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: _dasia
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis - "Czy to księżniczka klanu Nocy?" Choć Kaczka to kot o niezwykle ciemnym futrze, to posiada ona biel pokrywającą dolną część jej tułowia, podczas gdy część bieli owija jej pierś i kark niczym rozjaśnione pręgi. Przy wcześniej wspomnianych "pręgach", spoczywa jedna rdzawa plama, która nie dała rady ukazać rudej zapręgowanej sierści przez swój mały rozmiar. Posiada niezwykle elegancki wygląd, a nazywanie ją "panienką" lub "księżniczką" nie pomaga. Styl jej chodu zawsze jest pewny i pełen gracji, a pysk zadarty ku górze. Jej ciemne futro często odbija światło, tworząc niebieską czy fioletową poświatę, a wygląd ten jest mocno uwydatniony na ogonie, przy oczach, jak i jej bokach. Grube futro kotki, które znajduję się na tłowiu i łapach tworzą coś, co przypomina skrzydła. Za głową Kaczki tworzy się pierzasta fryzura, podobnie jak na ogonie kotki, którego futra nie jest ona w stanie opanować. Kaczka zawsze wplątuje w swoje futro czasem to czerwone jagody, którymi również maluje pysk (przeważnie przy oczach, czasem, gdy poniesie ją fantazja, tworzy różne to wzory), jak i w zimnych tonach pióra, przeważnie pochodzące od kaczek, bywa że i gołębi, a rzadziej innych ptaków. Uszy ma ona szerokie i zakończone frędzlami, które spoczywają na smukłym, lecz nadal zaokrąglonym pysku, a oczy jej są duże i ciężko nie zauważyć jej brązowych ślepi. Zdecydowanie kotka, która urodą nie odstępuje.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, kacze pióra powtykane w sierść, czerwony "lineart" pod oczami
Kolor sierści - czarna szylkretowa jednolita z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - obecnie brak.


CHARAKTER

Kaczusia to kotka o dosyć trudnym charakterze, jednak gdy rozumie się jej intencje nie można zarzucić że to kot zły! Jak to na kociaka po dosyć traumatycznym przeżyciu, charakter przestaje być jedynie to cukierkowy i uroczy, a przychodzą kolejne to cechy które próbują uchronić ją przed przyszłym niebezpieczeństwem.
Kaczusia może zdawać się na opryskliwą oraz zadufaną w sobie, słabo ufającą nowymi kotami które otaczają ją z każdej strony - zawsze chodzi delikatnie i oceniającym wzrokiem, i choć ma jedynie pięć księżycy potrafi podciąć komuś skrzydła samymi to słowami, wytykając innym ich błędy jak gdyby sama żadnych nie popełniała, i nie tyczy się to samych obcych jej kotów, a nawet i jej bliskich. Może i obcym uwielbia się wykazywać, rozproszyć pióra i pokazać że to nie byle kotka, piętnując czasem i czując jakby nawet ukazywała im lepszą drogę życia, przy bliskich jednak często komentuje ich zachowania by o nich dbać - próbując polepszyć ich stan życia w dosyć specyficzny sposób.
W końcu, czy ona przypadkiem nie wie wielu rzeczy? Wychowana w rodzinie o tak rozwiniętych tradycjach, od zawsze zaciekawiona wszystkim co ją otacza, oraz potrafiącą uczyć innych jak żyć, to chyba jest ponadprzeciętnie mądrzejsza? Każda jednak próba ukazania jej rzeczywistości kończy się fochem, lub deklaracją że co oni tam wiedzą, przy tym prychając i odchodząc, nie pozwalając sobie ukazać nowej drogi niż ta, którą sama sobie wytacza.


MORALNOŚĆ

Kaczusia to kotka o raczej szarej moralności, nie myślącą o wchodzeniu na dobrą ścieżkę czy specjalnym psoceniu czy niszczeniu komuś życia - w końcu, to jeszcze młode kocię u której może wiele się zmienić. Ma inne spostrzeżenie co wiary i tradycji niż typowy członek klanu Burzy - wierzy w czakre i właściwości surowców ze świata z którego pochodzą, gdzie wiarę wzięła ze swojej rodziny.

CIEKAWOSTKI

- Choć Kaczusi ciężko to przyznać... to uwielbia gdy ktoś dba o nią w różnorodny sposób - martwi się, opiekuje, czyści czy przynosi podarunki. Każdy taki gest to czyste jej spełnienie marzeń, a zwłaszcza zabawa w jej czy czyimś futrze. Kaczusia jednak jest bardzo skryta i nieśmiała na ten temat. Uwielbia okazywanie czułości, jak i głębie kryjącą się w sercach jej i innych kotów.
- Ciężko jest jej obecnie z przestrzeganiem i rozumieniem kodeksu.
- Również przeraża ją wchodzenie i zostawanie w wodzie - przez swoje długie futro które prędko ciężko nasiąka wodą ciężko porusza się jej w takich warunkach, panicznie obawia się dużych zbiorników, lubi jednak zabawę w kałużach.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Pływanie, otrzymywanie obrażeń
Mocne strony: Zwinność oraz szybkość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Len [*]
Matka - Ważka [*]
Rodzeństwo - Lisówka, Fluoryt, Bartek [*], Jędrek [*]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Przyniesiona do Klanu Burzy podczas panowania Króliczej Gwiazdy. Jeszcze niedawno żyła poza klanem, urodzona w grupce samotników, już od młodu nasiąkła inną kulturą i wierzeniami pod osłoną ich małej siedziby, tracąc cały to majątek, a co gorsza - większą część rodziny. Niby stało się to niedawno jak i w młodym wieku, Kaczusia jednak prawdopodobnie nigdy nie zapomni całego tego chaosu i doświadczonego bólu, prawdopodobnie formując na tym dalsze spojrzenie na świat i charakter.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz