BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Dla owocniaków nadszedł trudny okres. Wszystko zaczęło się od śmierci wiekowej szamanki Świergot i jej partnerki, zastępczyni Gruszki. Za nią pociągnęły się śmierci liderki, rozpacz i tęsknota, które pociągnęła za sobą najmłodszą medyczkę, by skończyć na wybuchu epidemii zielonego kaszlu. Zmarło wiele kotów, jeszcze więcej wciąż walczy z chorobą, a pora nagich drzew tylko potęguje kryzys. Jeden z patroli miał niesamowite szczęście – natrafił na grupę wędrownych uzdrowicieli. Natychmiast wyraziła ona chęć pomocy. Derwisz, Jaskier i Jeżogłówka zostali tymczasowo przyjęci w progi Owocowego Lasu. Zamieszkują Upadłą Gwiazdę i dzielą się z tubylcami ziołami, pomocą, jak i również ciekawą wiedzą.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot u Samotników!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Owocowym Lesie!
(dwa wolne miejsca!)

Zmiana pory roku już 7 grudnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

WAŻKOWE SKRZYDŁO

 
Autor grafiki: Lucek#4040
OGÓLNE
WAŻKOWE SKRZYDŁO
*Poprzednie imiona: Ważka, Ważkowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: 
marchewkaluka@gmail.com / Lucek#4040 
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mała kotka o umaszczeniu liliowym, tygrysio pręgowana. Ma różowy nosek, okrągłe, pomarańczowe oczy i częściowo pokryta jest bielą – na pysku, w tym też na policzkach, na piersi, brzuchu, pod ogonem i na jego końcówce, a także na wszystkich czterech łapach – na przednich ma jedną skarpetkę dłuższą od drugiej (prawą dłuższą od lewej).
Cechy szczególne - Niewielkie białe plamki nad noskiem, pędzelki na uszach
Kolor sierści - liliowa, tygrysio pręgowana z białym
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Kotka z góry przekonana o swojej racji wobec wszystkiego, aż za bardzo pewna siebie i odważna. Choć jej cichutki, łagodny głosik może tego nie zdradzać, to kocha konflikty i potyczki, z których jest pewna, że zawsze wyjdzie cało. Dosyć złośliwa, ale zawsze stara się to ukryć swoim niewinnym wyglądem i ładnymi oczętami. Wygląda na opanowaną, ale gdyby ktoś potrafił czytać w jej myślach dowiedziałby się, że tak naprawdę Ważka stresuje się łatwo i często. Jest po prostu dobra w ukrywaniu słabości. Dodatkowo kotka ta jest bardzo oddana i lojalna wobec swojego Klanu – stawia go ponad wszystko, nawet ponad rodzinę. Ważka jest dosyć obrażalska i potrafi trzymać do kogoś uraz przez bardzo długi czas. Stara się również wyglądać na bystrzejszą, niż faktycznie jest. Przekonana o tym, że jest lepsza od kocurów, nie zawaha się przed pokazaniem komuś gorszemu od siebie swojej wyższości.

MORALNOŚĆ

Niewiele obchodzą ją zasady, a także jakakolwiek wiara… ale Ważka uparcie udaje, że jest przeciwnie. Ma być w końcu idealna – dlatego sprawia wrażenie bardzo oddanej zasadom. Dodatkowo kotka ta nie miałaby wielkich oporów przed dotkliwym skrzywdzeniem, a nawet zabiciem kogoś, kogo uważa za gorszego lub denerwującego. Sama uważa, że nie miałaby żadnych oporów nawet jeśli chodzi o najgorsze czyny… to według niej cecha dobrego wojownika.

CIEKAWOSTKI

Ma obsesję na punkcie czyszczenia swojego futerka, a także porządkowania własnego legowiska. Gdy ktoś w jakikolwiek sposób wprowadza chaos w jej otoczenie, ona łatwo wpada w gniew.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (wcześniej IV)
Słabe strony: Działa dosyć impulsywnie, jest nerwowa i źle idzie jej planowanie, a także myślenie w trakcie walki oraz polowań.
Mocne strony: Jest uparta i dobrze idzie jej walka, zwłaszcza gdy odczuwa silne emocje. Dodatkowo nie ma w sobie wielu blokad i jest dosyć nieobliczalna w trakcie potyczek z innymi kotami – nie wiadomo, czego się po niej spodziewać, co działa na jej korzyść.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - brak, nie potrzebuje
Matka - Bezzębny Robal [*], Wścibski Nochal [*] (ale o tej drugiej nie wie)
Rodzeństwo - Czerwona Róża [*]Świetlikowa Łapa [*], Pustynna Róża [*]
Partner - brak

INNE

Bliscy - brak
Wrogowie - wszystkie pozostałe Klany uważane są przez nią za wrogów… tak samo jak większość żyjących ma tym świecie kocurów
SZKOLENIE

Mentor - Mleczowy Pył [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Cedrowa Łapa [*]
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz