BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 16 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

MLECZOWY PYŁ

 
OGÓLNE
MLECZOWY PYŁ
*Poprzednie imiona: Mleczyk > Mleczowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: ewabier2003@gmail.com
Upomnienia: 1/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mleczowy Pył  jest wysokim kocurem o długich, chudych oraz zwinnych łapach.  Jego smukłe ciało pokrywa średniej długości liliowa pręgowana klasycznie sierść. Puszysty oraz długi ogon zdobi na końcu biała barwa, która występuje również na jego pyszczku, piersi oraz łapkach Oczy mają kolor pomarańczowy, a spojrzenie które zawsze posyła jest pełne zaciekawienia oraz ciepła. 
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - liliowy pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Niezwykle ciekawski kocur, którego interesuje niemal wszystko, co to otacza. Nie potrafi przejść obojętnie obok nowej dla niego rzeczy, tylko przystanie i będzie starała się dowiedzieć o niej jak najwięcej. Bardzo optymistycznie nastawiony do świata, jest w stanie znaleźć pozytyw w każdej możliwej sytuacji. Bardzo uparty i nigdy nie poddaje się za szybko, a za to dąży do wyznaczonego przez siebie celu. Mleczowy Pyl jest ostrożny, zawsze wpierw pomyśli, nim zacznie coś robić. Nie lubi sprawiać większych kłopotów, więc uważa na swoje czyny. Przewiduje z góry konsekwencje własnych działań i działa ostrożnie. Chodzi wiecznie uśmiechnięty i z chęcią pomaga każdemu, kto tylko pojawi się w zasięgu jego wzroku. Zdecydowanie woli słuchać innych, niż przemawiać przed tłumem. Nie daje sobą pomiatać, korzysta z własnego rozumu. Uważa, że wszelkie konflikty należy rozwiązywać pokojowo, a nie przy użyciu agresji.   
Pewne wydarzenia w jego życiu zabrały mu ten częsty uśmiech z pyszczka i chodzi  częściej z przygnębioną miną. Mimo tego stara się nie pogrążać w zbyt dużej rozpaczy.


MORALNOŚĆ

Nigdy by nikogo nie skrzywdził bez żadnego powodu, a co dopiero zabił. Unika jak najbardziej wszelkich bójek i stara się nie wdawać w konflikty. Zawsze stara się przestrzegać kodeksu wojownika. 

CIEKAWOSTKI

Jest bardzo dobrym słuchaczem i lubi słuchać różnych opowieści. Byłby w stanie siedzieć godzinami i przysłuchiwać się nim z ekscytacją.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Przez jego zbyt dobre intencje  nie jest czasami w stanie podjąć jednoznacznej decyzji, dosyć długo się waha nad odpowiedzią. Nie jest za zbyt szybki. 
Mocne strony: Jest zwinny, potrafi również dobrze wspinać się po drzewach.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bystra Woda (*)
Matka - Jastrzębi Podmuch (*) – Bardzo szanował matkę i uwielbiał słuchać jej opowieści. Był do niej niezwykle przywiązany, a jej śmierć była dla niego czymś tragicznym.
Rodzeństwo - Lodowata Łapa (*), Rozkwitający Pąk
Partner - Lubi towarzystwo  innych członków klanu i byłby w stanie się z kimś związać, gdyby miał ku temu okazję.
Potomstwo - Gdyby trafiła mu się odpowiednia kotka, z którą dobrze by było mu w związku, to mógłby mieć potomstwo. 

INNE

Bliscy - Skalny Szczyt  - uwielbia spędzać  z nią każdą wolną chwilę. Może jej się zwierzyć z niektórych problemów, a kotka prawie zawsze go pocieszy, lub coś doradzi. Wdzięczny za wszystko, co zrobiła w jego życiu. 
Wrogowie - Nie ma  i nie zamierza mieć nikogo, kogo by nienawidził
SZKOLENIE

Mentor - Leszczynowa Bryza (*)
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodził się w klanie jako dziecko Jastrzębiego Podmuchu i Bystrej Wody. Nigdy nie sprawiał większych problemów, a swoją matkę traktował jako wzór do naśladowania. Marzył o zostaniu wojownikiem, a gdy to się spełniło  mógł cieszyć się tym mianem. Trenował ze swoim mentorem Leszczynową Bryzą i jego relacje z nim były świetne. Po jego śmierci Mleczowy Pył chodził przygnębiony jakiś czas, ale pocieszał siebie, że trafił wprost do Klanu Gwiazdy. Następnym wydarzeniem, które nim wstrząsnęło, było zabójstwo matki na jego oczach. Nie pogodził się z tym do dzisiaj, a jego pozytywne nastawienie do świata odrobinę uległo zmianie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz