BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

MLECZOWY PYŁ

 
OGÓLNE
MLECZOWY PYŁ
*Poprzednie imiona: Mleczyk > Mleczowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: ewabier2003@gmail.com
Upomnienia: 1/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mleczowy Pył  jest wysokim kocurem o długich, chudych oraz zwinnych łapach.  Jego smukłe ciało pokrywa średniej długości liliowa pręgowana klasycznie sierść. Puszysty oraz długi ogon zdobi na końcu biała barwa, która występuje również na jego pyszczku, piersi oraz łapkach Oczy mają kolor pomarańczowy, a spojrzenie które zawsze posyła jest pełne zaciekawienia oraz ciepła. 
Cechy szczególne - brak
Kolor sierści - liliowy pręgowany klasycznie z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Niezwykle ciekawski kocur, którego interesuje niemal wszystko, co to otacza. Nie potrafi przejść obojętnie obok nowej dla niego rzeczy, tylko przystanie i będzie starała się dowiedzieć o niej jak najwięcej. Bardzo optymistycznie nastawiony do świata, jest w stanie znaleźć pozytyw w każdej możliwej sytuacji. Bardzo uparty i nigdy nie poddaje się za szybko, a za to dąży do wyznaczonego przez siebie celu. Mleczowy Pyl jest ostrożny, zawsze wpierw pomyśli, nim zacznie coś robić. Nie lubi sprawiać większych kłopotów, więc uważa na swoje czyny. Przewiduje z góry konsekwencje własnych działań i działa ostrożnie. Chodzi wiecznie uśmiechnięty i z chęcią pomaga każdemu, kto tylko pojawi się w zasięgu jego wzroku. Zdecydowanie woli słuchać innych, niż przemawiać przed tłumem. Nie daje sobą pomiatać, korzysta z własnego rozumu. Uważa, że wszelkie konflikty należy rozwiązywać pokojowo, a nie przy użyciu agresji.   
Pewne wydarzenia w jego życiu zabrały mu ten częsty uśmiech z pyszczka i chodzi  częściej z przygnębioną miną. Mimo tego stara się nie pogrążać w zbyt dużej rozpaczy.


MORALNOŚĆ

Nigdy by nikogo nie skrzywdził bez żadnego powodu, a co dopiero zabił. Unika jak najbardziej wszelkich bójek i stara się nie wdawać w konflikty. Zawsze stara się przestrzegać kodeksu wojownika. 

CIEKAWOSTKI

Jest bardzo dobrym słuchaczem i lubi słuchać różnych opowieści. Byłby w stanie siedzieć godzinami i przysłuchiwać się nim z ekscytacją.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: -
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Przez jego zbyt dobre intencje  nie jest czasami w stanie podjąć jednoznacznej decyzji, dosyć długo się waha nad odpowiedzią. Nie jest za zbyt szybki. 
Mocne strony: Jest zwinny, potrafi również dobrze wspinać się po drzewach.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bystra Woda (*)
Matka - Jastrzębi Podmuch (*) – Bardzo szanował matkę i uwielbiał słuchać jej opowieści. Był do niej niezwykle przywiązany, a jej śmierć była dla niego czymś tragicznym.
Rodzeństwo - Lodowata Łapa (*), Rozkwitający Pąk
Partner - Lubi towarzystwo  innych członków klanu i byłby w stanie się z kimś związać, gdyby miał ku temu okazję.
Potomstwo - Gdyby trafiła mu się odpowiednia kotka, z którą dobrze by było mu w związku, to mógłby mieć potomstwo. 

INNE

Bliscy - Skalny Szczyt  - uwielbia spędzać  z nią każdą wolną chwilę. Może jej się zwierzyć z niektórych problemów, a kotka prawie zawsze go pocieszy, lub coś doradzi. Wdzięczny za wszystko, co zrobiła w jego życiu. 
Wrogowie - Nie ma  i nie zamierza mieć nikogo, kogo by nienawidził
SZKOLENIE

Mentor - Leszczynowa Bryza (*)
Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Urodził się w klanie jako dziecko Jastrzębiego Podmuchu i Bystrej Wody. Nigdy nie sprawiał większych problemów, a swoją matkę traktował jako wzór do naśladowania. Marzył o zostaniu wojownikiem, a gdy to się spełniło  mógł cieszyć się tym mianem. Trenował ze swoim mentorem Leszczynową Bryzą i jego relacje z nim były świetne. Po jego śmierci Mleczowy Pył chodził przygnębiony jakiś czas, ale pocieszał siebie, że trafił wprost do Klanu Gwiazdy. Następnym wydarzeniem, które nim wstrząsnęło, było zabójstwo matki na jego oczach. Nie pogodził się z tym do dzisiaj, a jego pozytywne nastawienie do świata odrobinę uległo zmianie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz