BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 14 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

DZICZA SIŁA

 
Autor grafiki: Pianka#3071 (discord)

OGÓLNE
DZICZA SIŁA
*Poprzednie imiona: Dzik, Dzicza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Pianka#3071
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To coś jest po prostu masywne. Tak, to coś, bo trudno patrząc na jej budowę w ogóle nazwać ją kotem. Przeciętny wzrost nadrabia ciężką tuszą i silnymi łapami, a jej wielka i kwadratowa szczęka śni się wrogom po nocach. Nikt nie jest pewien czy przeżyje z nią potyczkę. Pomijając już tuszę, Dzik jest burą kotką z białą plamką na brzuchu, pręgowaną tygrysio. Samo futro wojowniczki jest niezwykle długie i szorstkie w dotyku. Można powiedzieć, że stoi na jeża zamiast leżeć spokojnie u jej boku. Oczy ma brązowe, niewielkie, zwykle przymrużone i szeroko rozstawione. Czymś po czym ją na pewno poznasz są górne kły, które przez dziwną budowę szczęki wystają na zewnątrz. Dzik być może nie jest zbyt ładna, ale nie zważa na opinię innych - podoba się sobie i dba o urodę. Bardzo lubi wsadzać sobie za ucho kwiatki, bo mimo niewygody uważa to za upiększające jej osobę. Jeśli powiesz jej w pysk, że jest brzydka, możesz się powoli pożegnać ze swoimi uszami. 
Cechy szczególne - wystające górne kły; szorstkie, grube futro; bardzo masywna sylwetka
Kolor sierści - czarny pręgowany tygrysio z białym 
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Dzik jest prawdziwym czołgiem tylko z wyglądu. To miękka kluska, która jest bardzo uczuciowa. Nie używa jednak zbyt często słów do okazania tego, preferuje czyny. Bardzo usilnie broni bliskich jej osób, wręcz jest w tym aspekcie zaborcza. Stara się kontrolować inne koty by mieć pewność, że nie dzieje im się krzywda. Miejscami agresywna i impulsywna, ale widać, że serducho ma po dobrej stronie. Niestety, jedną z większych wad czarnej jest, nie bójmy się tego słowa, głupota. Nie grzeszy inteligencją, ułożenie prostego planu jest dla niej katorgą. A co dopiero odróżnienie kłamstwa od prawdy? Albo manipulacji od troski? Granice między tymi rzeczami są dla niej bardzo rozmyte, niewidoczne. Za autorytet uznaje każdego kota z szacunkiem i wyższą rangą. Zwłaszcza za słowem lidera podąża ślepo, uważając że on nigdy się nie myli. A jak się z nią nie zgodzisz to jesteś zdrajcą! A ze zdrajcami trzeba krótko! Ten, co złamie kodeks wojownika jest w jej oczach skreślony. Jest lojalna wilczakom i kodeksowi aż do bólu. Jeśli zranisz Klan Wilka, ona zrani ciebie. 
Obsesją kocicy jest też bycie rasowym i najlepszym wojownikiem, jakiego tylko zobaczysz. Idealny wojownik powinien być wierny przywódcy, silny i niewahający się oddać życia za Klan. Dąży do bycia takim kotem. Gdy coś się jej nie udaje w treningu dotkliwie to przeżywa. Być może nie pokazuje swojego przejmowania się porażką na zewnątrz, ale jej delikatne wnętrze nie może sobie poradzić z takim kubłem zimnej wody. Ona musi być najlepsza i basta! Jeśli nie będzie, to kim jest? To jest też jeden z problemów tej kici. Ma problem z ustaleniem swojej prawdziwej wartości i bazuje ją na własnej tężyźnie fizycznej czy sukcesach w wojowniczej karierze. Zazdrości innym talentu i mądrości. Zazdrości innym bardzo wielu rzeczy. Czuje, że nie pasuje do środowiska, ale bardzo chce się w nie wpasować. Nie ma zbyt wielu znajomych i trzyma się nawet toksycznych relacji. Boi się zostania całkiem samą, opuszczoną. To jej największy lęk. 

MORALNOŚĆ

Zrobi wszystko, jeśli ktoś jej rozkaże. Nie popiera bezpodstawnej agresji, ale uważa, że samoobrona i specjalne sytuacje mogą tłumaczyć postępy takie jak morderstwa. Problem w tym, że dla niej każda najmniejsza krytyka czy niewłaściwy ruch może się okazać agresją w jej stronę. A ona takich kotów nie lubi i nie zawaha się użyć pazurów i zębów. 

CIEKAWOSTKI

- bardzo lubi boomerskie suchary albo żarty w stylu "puk puk"
- fascynują ją grzyby. Uważa je za ciekawe wybryki natury. 
- żyje w symbiozie z robakami, które bardzo lubi i traktuje za swoich przyjaciół. Jej ulubionym jest pająk krzyżak o imieniu Borowik, z którym lubi się bawić. Jego poprzednik, spora gąsienica imieniem Muchomor pewnego dnia zawiesiła się na drzewie i zniknęła, a Dzik wciąż nie wie jak..
- jej kichanie przypomina chrumkanie
- posiada częściowy tyłozgryz, ale nauczyła się z tym żyć i jej to nie przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// (zioła są fu, PRAWDZIWY wojownik sam się leczy)
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: ociężałość, zwinność
Mocne strony: siła, walka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Tygrysi Szpon - nie wie kim on jest.
Matka - Lawendowy Liść - wie tylko, że to ponoć jakaś samotniczka i jej głupio. Chce wymazać ją ze swojego rodowodu
Rodzeństwo - Słowicza Łapa, Szczurzy Cień - stanie w ich obronie za wszelką cenę, nawet tej życia.
Partner - Podkochuje się skrycie w Trójokiej Wronie.
Potomstwo - Jest tym kotem, co ma do kociąt rękę i bardzo je lubi. Borsucza przejażdżka, przeróżne historie, zapasy.. wszystko co związane z kociakami ma w jednym palcu. Jak dorośnie chce mieć gromadkę. Niestety, Dzik jest niepłodna i zanim znajdzie odpowiednią osobę i zajdzie w ciąże prawdopodobnie minie sporo czasu. Cóż, zawsze pozostaje adopcja...
INNE

Bliscy - Przez swój młody wiek jeszcze kogoś takiego nie poznała
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Córka dwóch kotów z Klanów za górami. Jej ojciec był jedną łapą na pozycji lidera, za to matka - medyczką. Niestety ich romans wyszedł na jaw, więc musieli opuścić swój Klan. Wtedy Tygrysi Szpon opuścił swoją partnerkę, która załamana została całkiem sama. Lawendowy Liść umarła przy porodzie, a kotkę i jej rodzeństwo znalazł patrol Klanu Wilka. Podczas ruchu radykalnych feministek, pomagała Borówkowemu Krzewowi, opiekując się nią i dbając o jej pełen żołądek. Była dla niej ważna tak samo jak liderka, do której miała szacunek. Po upadku ich grupy, poprzysięgła wierność nowemu liderowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz