BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Znajdki w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Klanie Nocy!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

DZICZA SIŁA

 
Autor grafiki: Pianka#3071 (discord)

OGÓLNE
DZICZA SIŁA
*Poprzednie imiona: Dzik, Dzicza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: Pianka#3071
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - To coś jest po prostu masywne. Tak, to coś, bo trudno patrząc na jej budowę w ogóle nazwać ją kotem. Przeciętny wzrost nadrabia ciężką tuszą i silnymi łapami, a jej wielka i kwadratowa szczęka śni się wrogom po nocach. Nikt nie jest pewien czy przeżyje z nią potyczkę. Pomijając już tuszę, Dzik jest burą kotką z białą plamką na brzuchu, pręgowaną tygrysio. Samo futro wojowniczki jest niezwykle długie i szorstkie w dotyku. Można powiedzieć, że stoi na jeża zamiast leżeć spokojnie u jej boku. Oczy ma brązowe, niewielkie, zwykle przymrużone i szeroko rozstawione. Czymś po czym ją na pewno poznasz są górne kły, które przez dziwną budowę szczęki wystają na zewnątrz. Dzik być może nie jest zbyt ładna, ale nie zważa na opinię innych - podoba się sobie i dba o urodę. Bardzo lubi wsadzać sobie za ucho kwiatki, bo mimo niewygody uważa to za upiększające jej osobę. Jeśli powiesz jej w pysk, że jest brzydka, możesz się powoli pożegnać ze swoimi uszami. 
Cechy szczególne - wystające górne kły; szorstkie, grube futro; bardzo masywna sylwetka
Kolor sierści - czarny pręgowany tygrysio z białym 
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Dzik jest prawdziwym czołgiem tylko z wyglądu. To miękka kluska, która jest bardzo uczuciowa. Nie używa jednak zbyt często słów do okazania tego, preferuje czyny. Bardzo usilnie broni bliskich jej osób, wręcz jest w tym aspekcie zaborcza. Stara się kontrolować inne koty by mieć pewność, że nie dzieje im się krzywda. Miejscami agresywna i impulsywna, ale widać, że serducho ma po dobrej stronie. Niestety, jedną z większych wad czarnej jest, nie bójmy się tego słowa, głupota. Nie grzeszy inteligencją, ułożenie prostego planu jest dla niej katorgą. A co dopiero odróżnienie kłamstwa od prawdy? Albo manipulacji od troski? Granice między tymi rzeczami są dla niej bardzo rozmyte, niewidoczne. Za autorytet uznaje każdego kota z szacunkiem i wyższą rangą. Zwłaszcza za słowem lidera podąża ślepo, uważając że on nigdy się nie myli. A jak się z nią nie zgodzisz to jesteś zdrajcą! A ze zdrajcami trzeba krótko! Ten, co złamie kodeks wojownika jest w jej oczach skreślony. Jest lojalna wilczakom i kodeksowi aż do bólu. Jeśli zranisz Klan Wilka, ona zrani ciebie. 
Obsesją kocicy jest też bycie rasowym i najlepszym wojownikiem, jakiego tylko zobaczysz. Idealny wojownik powinien być wierny przywódcy, silny i niewahający się oddać życia za Klan. Dąży do bycia takim kotem. Gdy coś się jej nie udaje w treningu dotkliwie to przeżywa. Być może nie pokazuje swojego przejmowania się porażką na zewnątrz, ale jej delikatne wnętrze nie może sobie poradzić z takim kubłem zimnej wody. Ona musi być najlepsza i basta! Jeśli nie będzie, to kim jest? To jest też jeden z problemów tej kici. Ma problem z ustaleniem swojej prawdziwej wartości i bazuje ją na własnej tężyźnie fizycznej czy sukcesach w wojowniczej karierze. Zazdrości innym talentu i mądrości. Zazdrości innym bardzo wielu rzeczy. Czuje, że nie pasuje do środowiska, ale bardzo chce się w nie wpasować. Nie ma zbyt wielu znajomych i trzyma się nawet toksycznych relacji. Boi się zostania całkiem samą, opuszczoną. To jej największy lęk. 

MORALNOŚĆ

Zrobi wszystko, jeśli ktoś jej rozkaże. Nie popiera bezpodstawnej agresji, ale uważa, że samoobrona i specjalne sytuacje mogą tłumaczyć postępy takie jak morderstwa. Problem w tym, że dla niej każda najmniejsza krytyka czy niewłaściwy ruch może się okazać agresją w jej stronę. A ona takich kotów nie lubi i nie zawaha się użyć pazurów i zębów. 

CIEKAWOSTKI

- bardzo lubi boomerskie suchary albo żarty w stylu "puk puk"
- fascynują ją grzyby. Uważa je za ciekawe wybryki natury. 
- żyje w symbiozie z robakami, które bardzo lubi i traktuje za swoich przyjaciół. Jej ulubionym jest pająk krzyżak o imieniu Borowik, z którym lubi się bawić. Jego poprzednik, spora gąsienica imieniem Muchomor pewnego dnia zawiesiła się na drzewie i zniknęła, a Dzik wciąż nie wie jak..
- jej kichanie przypomina chrumkanie
- posiada częściowy tyłozgryz, ale nauczyła się z tym żyć i jej to nie przeszkadza w normalnym funkcjonowaniu.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: /// (zioła są fu, PRAWDZIWY wojownik sam się leczy)
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: ociężałość, zwinność
Mocne strony: siła, walka

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Tygrysi Szpon - nie wie kim on jest.
Matka - Lawendowy Liść - wie tylko, że to ponoć jakaś samotniczka i jej głupio. Chce wymazać ją ze swojego rodowodu
Rodzeństwo - Słowicza Łapa, Szczurzy Cień - stanie w ich obronie za wszelką cenę, nawet tej życia.
Partner - Podkochuje się skrycie w Trójokiej Wronie.
Potomstwo - Jest tym kotem, co ma do kociąt rękę i bardzo je lubi. Borsucza przejażdżka, przeróżne historie, zapasy.. wszystko co związane z kociakami ma w jednym palcu. Jak dorośnie chce mieć gromadkę. Niestety, Dzik jest niepłodna i zanim znajdzie odpowiednią osobę i zajdzie w ciąże prawdopodobnie minie sporo czasu. Cóż, zawsze pozostaje adopcja...
INNE

Bliscy - Przez swój młody wiek jeszcze kogoś takiego nie poznała
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
HISTORIA

Córka dwóch kotów z Klanów za górami. Jej ojciec był jedną łapą na pozycji lidera, za to matka - medyczką. Niestety ich romans wyszedł na jaw, więc musieli opuścić swój Klan. Wtedy Tygrysi Szpon opuścił swoją partnerkę, która załamana została całkiem sama. Lawendowy Liść umarła przy porodzie, a kotkę i jej rodzeństwo znalazł patrol Klanu Wilka. Podczas ruchu radykalnych feministek, pomagała Borówkowemu Krzewowi, opiekując się nią i dbając o jej pełen żołądek. Była dla niej ważna tak samo jak liderka, do której miała szacunek. Po upadku ich grupy, poprzysięgła wierność nowemu liderowi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz