BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

GORYCZKOWY KORZEŃ

 
Autor grafiki: Pianka#3071 (discord)
OGÓLNE
GORYCZKOWY KORZEŃ
*Poprzednie imiona: Goryczka, Goryczkowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieznana
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Starsza

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: japkostuff@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Goryczka jest niezwykle podobna do Irgowego Nektaru. Podobnie jak mama ma zielone oczy, wywinięte uszy i różowy nos. Jej długie, szylkretowe czekoladowe złote futro jest pręgowane dziko z akcentami. Od rodzicielki odróżnia ją sylwetka - w przeciwieństwie do Irgi kotka jest pulchna i niska.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czekoladowy szylkret złoty pręgowany dziko z akcentami
Długość sierści - długa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - sztywność stawu

CHARAKTER

Jeśli ktoś właśnie wbiegł do obozu z płaczem, bo wsadził nos w mrowisko i mrówki go pogryzły, prawdopodobnie jest to Goryczka. Kotka najpierw robi, później myśli, przez co niezwykle często wpada w kłopoty. Jest impulsywna, ciekawska i ambitna. O konsekwencjach swoich czynów zdaje sobie sprawę dopiero wtedy, gdy ich doświadcza. Ta wścibska istotka wyznaje regułę “zasady są po to, żeby je łamać” - w końcu gdzie jest zabawa bez odrobiny ryzyka? Jest gadatliwa, towarzyska i uwielbia wsadzać nos w nie swoje sprawy. Mimo swoich wad zależy jej na innych i stara się być jak najlepszą przyjaciółką, co nie zawsze jej wychodzi, bo zdarza się jej rzucić jakimś głupim tekstem bez przemyślenia tego. Ma problemy z koncentracją, jest wiecznie roztargniona i zapominalska. W relacjach z innymi kotami jest przyjacielska, ale czasami staje się zbyt bezpośrednia. Ma problemy z rozumieniem zachowania innych kotów, często trudno jej zrozumieć jak inne osoby się czują i co mają na myśli. Praktycznie zawsze, kiedy kogoś urazi, natychmiast próbuje się z nim pogodzić.

MORALNOŚĆ

Jest dobrą osobą, lecz matka zaburzyła jej pogląd na świat. Wierzy w Mroczną Puszczę i jest zdolna szerzyć tą wiarę dalej, aby jej nie zawieść.

CIEKAWOSTKI

brak

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: II
Słabe strony: płaczliwa, wścibska, problemy z koncentracją
Mocne strony: niekonfliktowa, towarzyska

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Słonecznikowa Łodyga (nie zna ojca i okropnie ją to irytuje - w końcu trzymanie przed nią jakichkolwiek tajemnic jest zbrodnią!)
Matka - Irgowy Nektar (Goryczka uwielbia słuchać opowiadanych przez nią historii! Jej mama jest przecież taka mądra i wspaniała)
Rodzeństwo - Stokrotkowa Polana (czy Stokrotka tego chce czy nie, została kompanem przygód Goryczki)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Motyli Trzepot
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w Klanie Wilka. Zmarła ze starości za panowania Błękitnej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz