BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

IRGOWY NEKTAR

 

Autor grafiki: Akisiel#2441 (discord)

OGÓLNE
IRGOWY NEKTAR
*Poprzednie imiona: Szepcząca w Mroku > Irga > Irgowa Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Zastępca

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: 
Hellga
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Irga, niewątpliwie przyciąga spojrzenia kocurów. Smukła, długołapa, o zgrabnych kocich ruchach, hipnotyzuje spojrzeniem jasnych, zielonych oczu o lekko orientalnym kształcie. Jej półdługie futro o niespotykanym kolorze lśni, falując przy każdym jej kroku. Kocica dobrze wie, jak działa na płeć przeciwną, często wykorzystując długie rzęsy do rzucania spod nich spojrzeń. Każdy jej gest jest przemyślany, a ją spokojnie można by nazwać mistrzynią flirtu. Niewielki różowy nosek, zgrabne, wywinięte uszka i lekko trójkątny pyszczek tylko działają na jej korzyść. Podobnie głos - przyjemnie miękki, dosyć wysoki, ale potrafiący się zniżyć do wibrującego mruczenia. Niech was nie zwiedzie jej wygląd, albo przeciętny wzrost. Nad różowymi poduszkami kryją się długie i ostre pazury, a ten tak przyjemny pyszczek skrywa krótkie ale mocne kły, gotowe rozszarpać jednym kłapnięciem.
Cechy szczególne - zakręcone uszy
Kolor sierści - czekoladowy złoty dziko pręgowany
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone (pistacjowe)

CHARAKTER

Na pierwszy rzut oka Irga to nieśmiała i przyjacielska kotka. Z każdym chętnie porozmawia, kiedy trzeba to pomoże. Trochę naiwna, lubi towarzystwo innych kotów, chętnie śmiejąc się z żartów (szczególnie opowiadanych przez kocury). To jednak tylko pozory. Kocica jest idealną manipulatorką i aktorką. Zna swoje atuty i bezwzględnie z nich korzysta. Kłamstwo? Rozkochanie w sobie kogoś? Noc z jakimś kocurem? Jej ciało to dla niej tylko narzędzie służby Mrocznej Puszczy, a jej jedynym celem - zemsta. Jest wyrachowana, bezwzględna i cierpliwa, gotowa czekać latami, żeby zrealizować swój plan idealnie. Życie kogokolwiek innego nie ma dla niej najmniejszej wartości, koty wzbudzają jej odrazę, jako bezwartościowe i ślepe na prawdę wory mięsa. Rasowa fanatyczka, dziecko swojego kultu, działająca skrycie i perfekcyjnie ukrywająca swoje prawdziwe zamiary i odczucia. Dla Mrocznej Puszczy gotowa jest oddać życie, dla jej potęgi i by otworzyć oczy niewiernym. Zna się na ziołach, potrafi robić z nich odurzające mieszanki i barwniki do wykonywania rytualnych znaków na ziemi. Jej ranga, Szepcząca w Mroku, to wielkie wyróżnienie, ale i odpowiedzialność. W zwykłych czasach byłaby jedną z przewodniczek kultu, decydującą o życiu i śmierci reszty zgromadzenia. Teraz pozostała jej tylko zimna nienawiść do otoczenia. Kocica wierzy w istnienie Klanu Gwiazdy jako głównego wroga Mrocznej Puszczy, uważa go za żałosną bandę martwych idiotów. I kiedyś pokaże leśnym kotom, jak bardzo się mylą, oddając im cześć.

MORALNOŚĆ

Dla Mrocznej Puszczy jest w stanie zabić, torturować i złożyć w ofierze kota. Jej moralność nie istnieje. 

CIEKAWOSTKI

- Wychowała wiele kociąt; zwykle porwanych, adoptowanych (także swoich rodzonych), które zamieniała na wyznawców Miejsca, Gdzie Brak Gwiazd. Z tego względu ma rękę do dzieci. 
- kultysta Mrocznej Puszczy

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: III
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niezbyt silna
Mocne strony: niezła aktorka, cwana, manipulantka
RELACJE

RODZINA

Ojciec - jej matka nie jest pewna, ale zapewne Krwawnik (*)
Matka - Olcha (*), także kultystka
Rodzeństwo - Rdest (*), Wierzba (*)
Partner - Mroczna Gwiazda
Potomstwo - dla dobra kultu urodziła dwójkę kociąt, Kanię (*) i Wilgę (*), z innego miotu: Stokrotkowa Polana, Goryczkowy Korzeń

INNE

Wrogowie - Klan Gwiazdy i jego wyznawcy
SZKOLENIE

Mentor - Olcha (*), Wiśniowy Świt
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Borówka (*), Bagno (*), Szczurzy CieńBielicze PióroMalinowy Kolec
HISTORIA

Dawno, dawno temu, grupa kotów natrafiła na ślad Mrocznej Puszczy. Zapuścili się głębiej, docierając w końcu do miejsca w którym przebywają ci, którzy za życia łamali Kodeks. Tak narodziła się wędrowna sekta wyznawców. Irga urodziła się jako część bractwa, córka jego guru i jednego z członków. Za jej kocięctwa, kult rósł w siłę, a jego więź z Mroczną Puszczą była bardzo silna. Grupa osiadła w jednym miejscu na dłużej, zapominając o ostrożności. To stało się przyczyną przyszłej tragedii - podczas jednego z obrzędów, okoliczne koty przypuściły na kult atak, chcąc wypędzić fanatyków i pomścić zabite przez nich i złożone w ofierze koty. To była noc rzezi, z której ocaleli tylko nieliczni, w tym Irga. Osłabione koty, uciekając przed prześladowcami, zapadały kolejno na różne choroby, aż została tylko ona. Opętana żądzą zemsty, zanosząc modły do Mrocznej Puszczy, kocica przysięgła sobie, że wskrzesi sektę, sama stając na jej czele. Wędrowała, składając ofiary i szukając kotów, które pomogą jej spełnić cel. Tak trafiła na patrol Klanu Wilka. Udając miłą i niegroźną, poprosiła lidera o możliwość dołączenia. Dołączyła do nowo powstałego kultu Mrocznej Puszczy, który powoli się rozwijał. Po śmierci Jastrzębiej Gwiazdy, uknuła spisek mający na celu pozbycie się Wielkiej Gwiazdy; kotki, która bezprawnie zrzuciła z tronu Wiśniową Gwiazdę. Udało jej się tego dokonać, sadzając na tronie Mroczną Gwiazdę. Po tym została jego zastępczynią, dbając o kult i przyszłe pokolenie, by pamięć o mrocznych duchach nigdy nie zanikła. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz