BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

RZECZNY WIR

 
Autor grafiki: Amare#4785
OGÓLNE
RZECZNY WIR
*Poprzednie imiona: Rzeka, Rzeczna Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Avokado#2526)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to niebieski kocur w klasyczne pręgi. Ma krótką, zawsze dobrze ułożoną sierść. Jego biel zaczyna się na łapach, przechodząc aż po łydki i łokcie, brzuch, szyję oraz pysk. Posiada żółte oczy.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Niebieski pręgowany klasycznie bicolor
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - żółte

CHARAKTER

Jest to rozsądny kot, który stara się nie wpadać w kłopoty. Zawsze jak jakieś go dopadną, stara się je obejść szerokim łukiem lub naprawić sytuację tak, by nie odbiła się na nim rykoszetem. Zwykle chodzi głową w chmurach. Ma masę marzeń. Dość często wyobraża sobie nowe życie, nowe pasje, których jeszcze nigdy nie spróbował. Kocur wręcz uwielbia wymyślać co nowsze wynalazki, a nawet dyskutować na tematy dotyczące przyrody. Potrafi opowiedzieć o zwykłym patyku tak, jakby ten miał być niedługo niezastąpiony w kocim życiu, jeżeli tylko ktoś doceni możliwości jakie w sobie kryję. Jest bardzo rozgadany. Jego pysk nie zamyka się, wylewając na swojego rozmówce masę słów, których znaczenia mało kto pojmuje. Nie zraża się tym jednak, próbując wytłumaczyć innym swój tok rozumowania. Dobry z niego kompan, a jeszcze lepszy nauczyciel. Cierpliwie będzie tłumaczył trudne zagadnienia, póki ktoś nie zrozumie co ma na myśli i jaki tego wszystkiego był sens. 


MORALNOŚĆ

Jest dość pokojowo nastawiony. Zwykle unika bójek i innych amoralnych czynów. Nie skrzywdziłby nikogo. 

CIEKAWOSTKI

- Tak jak Buk pochodził z rodziny, która odznaczała się tematycznymi imionami. W jego przypadku nie były jednak to drzewa, a wodne zbiorniki. Możliwe, że to połączyło tą dwójkę, która stała się dla siebie bliska niczym bratnie dusze. Ponieważ tak jak drzewo potrzebuje wody do życia, tak woda musi mieć poczucie, że jest dla kogoś ważna, zasilając jego korzenie. 
- Z racji tego, że woda była dla niego nierozłącznym elementem życia, potrafi pływać. 
- Dzieci Buka nazywa "Sadzonkami", ponieważ są dla niego takimi małymi drzewkami, które kiedyś wykiełkują w potężne drzewa. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niezbyt silny, rozgadany, czasem może być irytujący i męczący 
Mocne strony: szybki, potrafi pływać

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Potok
Matka - Strumień
Rodzeństwo - Staw, Jezioro
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Buk (najlepszy przyjaciel, z którym jest bardzo blisko)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Rozlewisko, Dzicza Siła
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Pierzasta Łapa
HISTORIA

Urodził się jako kocię Potoku i Strumienia z dwójką braci. Żyli jako samotnicy, tworząc małą społeczność wraz z wujkiem Rozlewiskiem. Każdy z nich miał dość tematyczne imiona, a matka wręcz zachęcała swoje młode, by tak jak nurt rzeki, iść w nieznane, szukając swojej własnej drogi. I tak też się stało. Gdy Rzeka dorósł, opuścił swoją rodzinę, kierując się wodą. Przeżywał masę przygód, odkrywając co nowe rzeczy, aż nie natrafił na Buka. Z kocurem połączyła go nić porozumienia jaką nigdy nie czuł z żadnym innym kotem. Spotykali się od czasu do czasu, ponieważ samotnik był nim wręcz zachwycony. Zdawał się go rozumieć jak nikt inny. Pewnego dnia jednak patrol rodu przegonił go, a Buka strasznie ukarano za rozmowy z nim. To był dla niego szok, gdy niedługo później odkrył przyjaciela wraz ze swoimi dziećmi, którzy nie mieli gdzie się podziać. Obiecał Bukowi zawsze przy nim być, akceptując fakt, że miał młode i stając się dla nich niczym przybrany ojciec. Na pytania jednak odnośnie tego czy był partnerem Buka, zalewał się gorącem, zaprzeczając. Tak właśnie wędrując z młodymi sadzonkami, jak zwykł nazywać młode Buka, dotarli na tereny Klanu Wilka, prosząc ich o azyl. Wykarmienie takiej gromadki było ciężkie, a wiedział, że świat bywał okrutny. Na szczęście lider potrzebował silne koty do pracy i zgodził się ich przyjąć, co spotkało się z jego wdzięcznością do Mrocznej Gwiazdy. Zmarł na czerwony kaszel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz