BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

CEDROWA ŁAPA

 


Autor grafiki: orzech#5277
OGÓLNE
CEDROWA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Cedrzyk
Płeć: Kotka
Orientacja: Niezdecydowana
Przynależność: Klan Wilka>Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: orzech#5277
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Cedrzyk to bardzo puchata koteczka o zaokrąglonych kształtach, pokrytych niebieskim, białymi łatkami na pyszczku, szyi i ogonku, pręgowanym futerkiem. Posiada żywe, pomarańczowe oczka oraz szaro-różowy nosek.
Cechy szczególne - posiada lekko zakręcone, długie wąsiki
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - pomarańczowe

CHARAKTER

Cedrzyk to na razie jeszcze młody kot, ale już można zauważyć formujące się u niej pewne cechy. Jest ona raczej rozważna, zawsze pomyśli, zanim coś zrobi — myśli, że jeśli będzie uważać na wszystko i na wszystkich, to nie wpakuje się w tarapaty. Lojalna z niej kotka, dopóki będziesz się trzymać po jej stronie i nie zdradzisz jej w żaden sposób, to zrobi dla ciebie wszystko (chociaż zdarza się, że postawi swoje bezpieczeństwo bądź komfort nad innymi, jak podpowiada instynkt). Jest też dość przebiegła, gdy tylko znajdzie szansę, aby wyrwać się z tarapatów, wykorzysta ją. Czasem przejawiają się u niej także sygnały manipulacji, szczególnie gdy przekonuje do czegoś swojego tatusia (który nie ma za bardzo możliwości 'powiedzieć' jej nie), aby wszystko szło po jej myśli.


MORALNOŚĆ

Jak na razie Cedrzyk nie ma zbyt wielkiego pojęcia o świecie, ale i ojciec, i ród zdołali jej coś przekazać - wiarę w święty las. Kotka mocno wierzy w bogów lasu, uważa, że to dzięki nim zyskała swoje życie oraz imię. Uważa także wiewiórki za zwierzęta święte, wybrane przez bogów do sadzenia drzew, które potem dają kotom schronienie.


CIEKAWOSTKI

Z powodu swojej wiary nie poluje na wiewiórki oraz nie je ich mięsa, chyba, że do tego zmuszona.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: Kotka kompletnie nie ma pojęcia jak pływać (a jej długie futro zapewne ściągało by ją w dół), jest także trochę wścibska - po ploteczki to zawsze do niej
Mocne strony: Szybkie rozeznanie sytuacji i szybka reakcja, jest też bardzo zwinna

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Bukowy Pień (jej ukochany tatuś)
Matka - Brzoza (nie za dobrze poznała mamę, gdyż ta nie zwracała na nią uwagi)
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Rzeka (kocur jest dla niej prawie jak drugi tata)
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Cedrzyk urodziła się jako córka Buku i Brzozy, dwóch członków długowiecznego rodu. Gdy jej ojciec złamał jego zasady, zaprzyjaźniając się z samotnikiem, wraz ze swoimi kociętami został wygnany. Błąkali się po lasach, aż w końcu znaleźli schronienie w klanie wilka.
Wygnana z Klanu Wilka przez bycie starym uczniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz