BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

TRUJĄCY BLUSZCZ

 

 Autor grafiki: Kameropieseu/Aria

OGÓLNE
TRUJĄCY BLUSZCZ
*Poprzednie imiona: Trucizna, Trująca Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Niezdecydowany
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: ariaducc@gmail.com 
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Okropnie dumny ze swojego wyglądu czarny van, z półdługim, nieporządnym futrem. Jest dość duży, a raczej wysoki, jak na kociaka, co zawdzięcza swoim długim łapom. Na twarzy posiada nietypowe umaszczenie, przypominające złodziejską maskę, łączącą się z czarnymi uszami. Jego ogon jest cały czarny, na grzbiecie widnieje malutka plamka.
Cechy szczególne - zakręcone wąsy, ostry pysk, kozia bródka
Kolor sierści - czarny van
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie 

CHARAKTER

Słodki, potulny kot? Nic z tego! Trucizna to prawdziwy zabijaka! Stanie do walki z każdym, który przekroczy jego granice – czyli praktycznie wszystkimi. Często się złości, dając upust emocjom znęcając się nad innymi, rwąc zwierzynę na kawałki lub niszcząc rzeczy wokoło. Trucizna jest obrażalski, chamski i samolubny, przyznaje rację tylko kotom, które są dla niego autorytetem. Koty, a już szczególnie kotki, które nie wykazują się siłą porównuje jedynie z lisim łajnem. Mimo wszystko Trucizna potrafi kochać, ale tylko jedynego, idealnego (silnego i władczego, lecz mimo wszystko uległego mu) partnera lub przyjaciela. Jest to jednak miłość toksyczna i pełna zazdrości. Trucizna zabiłby każdego, kto choćby pozornie chce odebrać mu najlepszego kompana lub wybranka serca. Bo przecież to tylko on na niego zasługuje.


MORALNOŚĆ

Zabijanie to dla Trucizny żaden kłopot, o ile rozkaz pozbawienia kogoś życia padnie z ust autorytetu, a już szczególnie Mrocznej Gwiazdy. Trucizna postara się, by śmierć wroga była jak najdłuższa i najboleśniejsza, by po niej nigdy nie przestał żałować swych czynów. Można powiedzieć, że kocur delektuje się cierpieniem innych. Jednakże gdy zleconoby mu zabić ukochanego partnera, Trucizna nie wykonałby rozkazu. 
Klan Gwiazd? To we większości lisie łajna, odrzucające koty które naprawdę zasłużyły sobie na szczęście po śmierci. Kodeks wojownika to zbiór durnych zasad, ograniczających potęgę tych, którzy powinni ją osiągnąć. To słowo lidera jest najważniejsze.

CIEKAWOSTKI

Zbiera i chowa w zakamarku legowiska przedmioty, które mogą mu posłużyć za broń przeciwko innym kociakom lub kotom. Chwali się swoim arsenałem tylko kotom, które naprawdę mogą go docenić

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: rośliny są ciekawe, szczególnie te które zabijają
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:  akceptacja tego, że ukochany kot wybrał inną drogę życia, zbyt wielka zazdrość
Mocne strony: Walka, treningi, pewność siebie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mroczna Gwiazda
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - autorytety, jedyny wybrany partner/przyjaciel
Wrogowie - wszyscy, co staną mu na drodze
SZKOLENIE

Mentor - Dzicza Siła
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni -Szeleszczący Wiąz
HISTORIA

Urodzony w klanie. Kręcił coś z Ruiną, lecz związek jego ojca z jej babcią uniemożliwił im dalsze zawieranie więzi, ponieważ zostali rodziną. Zmarł podczas ataku Klanu Burzy na Klan Wilka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz