BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

Zwiędły Hiacynt

Autor grafiki: Pręga#2446
OGÓLNE
Zwiędły Hiacynt
*Poprzednie imiona: Hiacynt, Hiacyntowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Aseksualny, aromantyczny
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Kurcig
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest to duży kocur o długim, rudym futrze, na którym rozciągają się pręgi. Jego uszy są nieduże w porównaniu do reszty jego ciała. Można dostrzec, że Hiacynt ma długie łapy, które, z pewnością, ułatwiają mu wykonywanie niektórych zadań. Również na jego futrze znajduje się biel, a dokładniej na końcu łap, końcu ogona, szyi i pysku. Jego lewy polik zdobi duża blizna, którą zdobył na jednym z patroli, a jego prawy bark blizna, którą zrobiła mu Zakrzywiona Ość.
Cechy szczególne - Biel na czole kocura, która kształtem przypomina kropkę oraz małe serduszko pod jego lewym okiem. Na lewym policzku oraz prawym barku posiada blizny.
Kolor sierści - Rudy pręgowany tygrysio z bielą
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie

CHARAKTER

 Hiacynt jest specyficznym kocurem. Jest on inteligentny i każdą sprawę musi przeanalizować, aby podjąć jakiś wybór. Uważa on ten sposób działania za najlepszy, chociaż skutkuje on zbyt szybkim wyciągnięciem wniosków z sytuacji, które na koniec mogą okazać się błędne. Sam wyznacza sobie cele, do których dąży, nie patrząc na to, co to spowoduje. Jest nawet w stanie poświęcić własną rodzinę dla tych celów.
 Patrząc na inne zalety tego kota, to nie można nie wspomnieć o tym, że uczy się on szybko i jest w stanie zapamiętać dużo rzeczy w krótkim przedziale czasowym. Nienawidzi przebywać długo pomiędzy kotami, których nie zna, bez kogoś znajomego u jego boku. Czuję się wtedy osamotniony i jeśli jakiś nieznajomy nie zacznie rozmowy, to ten będzie siedzieć cicho aż do momentu pojawienia się kogoś mu znanego.
 Stawia siebie oraz swego brata zawsze nad wszystkim i zrobi wszystko, aby byli oni bezpieczni. Gdyby miał, jednak wybrać, kto jest ważniejszy, to wybrałby siebie, po chwili zastanowienia. Nie jest on rozmowny, ale jeśli ma coś mówić, to z pewnością będzie lał wodę, ile się da. Cechuje się on punktualnością i nienawidzi jej braku.
 Uważa, że wyrażanie większej ilości uczuć jest okazem słabości i sam tego nie robi. Próbuje swe emocje zawsze zachować w sobie, chyba że jest to potrzebne dla dokonania jego celów.

MORALNOŚĆ

 Nie wierzy on w Klan Gwiazdy i Mroczną Puszczę lub cokolwiek co wymyśli jakiś kot. Póki nie zobaczy tego na własne oczy, to nie uwierzy. Jednak nie zmienia to tego, że udaje przed innymi wiarę w Klan Gwiazdy, aby zyskać coś na tym i uniknąć konsekwencji bycia ateistą w klanie, gdzie wiara jest ważna.
 Dla osiągnięcia swych celów zrobi wszystko, zaczynając od kłamstwa po zabójstwo kota. Nie czuje się przywiązany do swojego klanu i, gdyby nie jego brat i brak umiejętności niezbędnych do przetrwania, opuściłby go, aby szukać lepszego miejsca. Czy przestrzega kodeksu wojownika? Nie. Został podarowany przez jakieś nieistniejące dla niego byty, więc czemu miałby go przestrzegać?

CIEKAWOSTKI

- Kocha wrzosy, jednak nikomu się do tego nigdy nie przyzna.
- Gdyby jego matka dalej by żyła, to zrobiłby wszystko, aby usłyszeć, że ta jest z niego dumna.
- Czasem, podczas robienia jakiejkolwiek czynności, zawiesza się na kilka sekund.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Wspinaczka, biegi na długie dystanse, posiada problem z zmysłem zapachu
Mocne strony: Skradanie, biegi na krótkie dystanse, posiada dobry wzrok

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Trójoka Wrona [*] (Nie wie o jego istnieniu)
Matka - Łasiczy Skowyt [*] (Chociaż jest jego matką to jej nienawidzi)
Rodzeństwo - Malwowy Rozkwit - Brat, Bezimienna - siostra (nie wie o jej istnieniu)
Partner - ///
Potomstwo - Tymianek, Słonecznik [*] - Dwa szkodniki, których by się pozbył

INNE

Bliscy - Malwowy Rozkwit (Brat, którego kocha całym sercem), Kwiecisty Pocałunek (dogaduje się nawet z kotką)
Wrogowie - Łasiczy Skowyt [*] (Nienawidzi ją za to, że ich zostawiła), Czarnowroni Lot [*] (Mentor, którego nienawidzi), Zakrzywiona Ość [*](Była jego ciotka, a aktualnie zdrajca Klanu Burzy, przez którą zdobył jedną z blizn), Różana Przełęcz (Niezbyt lubi ją przez jej głupotę), Wiatr, Owcza Pierś

SZKOLENIE

Mentor - Czarnowroni Lot [*], Lisi Ogon
Uczniowie obecni - Czarna Łapa, Tymiankowa Łapa
Uczniowie dawni - Srebrzysty Nów
HISTORIA

Urodził się jako jedno z trzech kociąt Łasiczego Skowytu i Trójokiej Wrony. Nie miał przyjemności poznać swojego ojca, bo jego matka uciekła z Klanu Wilka do Klanu Burzy przed jego narodzeniem. Nie dane było mu również poznać jego siostry, bo umarła nim ten otworzył swe oczy. Swojego dzieciństwa nie wspomina za najlepiej, przez to iż jego matka nie interesowała się nim ani jego bratem. Wszystkie jego próby zdobycia uwagi jego matki zakończyły się niepowodzeniem. Tak spędzał czas Hiacynt do czasu, gdy nie został mianowany na ucznia, a jego mentorem został Czarnowroni Lot.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz