BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

04 lutego 2014

WIATR

 https://blogger.googleusercontent.com/img/a/AVvXsEghqxX6JsHbKQe-pEJN5P7rKojHa7-K5OvOpEYm-eXETZ8bBhQVKjGHAG2RsPVZg67kizHANbPigucKHmEy3yrkrpuNqSDmjqN0EoPA8Zpb1iOOuAEWzDWgLBSSqTyk5UfhNcbqvXm9T-KTZdQvhpgRQhLmws-wFSvwD9rlG_NMkPxJ9gLlVsbJKSjhOw

OGÓLNE
WIATR
Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Bi
Przynależność: Owocowy Las

Ranga: Wojownik

- - - -

Autor: cheetah, opiekun ten sam
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wiatr jest szczupłym, wysokim kocurem. Jego futro nie jest zbyt przyległe do ciała, ładne powiewa na różne strony. Sierść zdobią liczne pręgi o ostrych zakończeniach. Przy puchatym ogonie znajduje się kilka krótkich loczków.
Cechy szczególne - puchaty ogon i krótkie loczki na nim
Kolor sierści - czarny (bury) pręgowany tygrysio
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone

CHARAKTER

Wiatr jest naprawdę specyficznym kotem. Dużo rzeczy mu nie odpowiada, często też narzeka na sprawy tak błahe, że wywołuje u wielu białą gorączkę. Jest nieco niecierpliwy, momentami ma wybuchowy temperament. Marzy mu się, by każdy w klanie — pewnie razem z liderem! — mu usługiwał i wykonywał każdą pracę za niego. Rzeczy typu polowanie czy patrole to największa strata czasu, woli dostawać wszystko gotowe, podane pod sam nos. Niezła z niego aktorzyna, technikę dobrego kłamstwa wypracował sobie wręcz do perfekcji. Jest w tym jednak dość niekonsekwentny. Fałsz miesza z prawdą tak bolesną, że rani nią nawet najsilniejsze psychicznie koty. Nawiązanie z nim bliższej relacji jest dość ciężkie — zwykle dla obu stron. Większość osób czuje się kompletnie odrzucona po pierwszych paru minutach spotkania, dlatego prawie nikt nie wie, czy kocur posiada drugą, milszą stronę.

MORALNOŚĆ

Kocur pozbawił życia już dwa koty i próbował pozbawić go trzeciego. Jest zdolny do wszelkich rodzaju szantaży i manipulacji.

CIEKAWOSTKI

- Ma niechęć do kremowych kotów przez dawną partnerkę

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V
Słabe strony: niecierpliwość
Mocne strony: walka, pewność siebie, siła

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wrzosiec - kocur niemal identyczny wyglądem, tyle że miał krótsze futro i trochę białego koloru na nim, dobrze go wspomina i tęskni
Matka - Oset - nie chce o niej pamiętać
Rodzeństwo - ///
Partner - kiedyś był w związku z kotką o imieniu Mela, lecz ta go zdradziła
Potomstwo - ///

INNE

Bliscy - Wrzosiec, Janowiec
Wrogowie - Oset, Mela, Sum
SZKOLENIE

Mentor - Janowiec
Uczniowie obecni - Lukrecja
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Wiatr przyszedł na świat w bardzo odległych terenach. Jego mama, Oset, ciągle wchodziła w konflikty ze swoim partnerem. Wrzosiec zaczął mieć tego dość - postanowił uciec od uciążliwej Oset, wziął swojego syna w wieku trzech księżyców ze sobą. Rozpoczęli wędrówkę w nieznane, z pomocą umiejętności polowania i podstawowej wiedzy medycznej Wrzośca. Ich szczęście trwało długo, aż do momentu pojawienia się kotów w pobliżu siedliska dwunożnych. Wiatr miał wtedy 15 księżyców. Zaczęli być tam dokarmiani, stale przychodzili tam przez kilka księżyców - wtedy nie musieli polować. Niestety, pewnego dnia dwunożni niespodziewanie porwali Wrzośca. Wiatr zdążył uciec, ale od tego momentu musiał sam sobie radzić. Zaczął krążyć po kolejnych terenach, gdzie natrafił na grupę włóczęg. Koty przyjęły go do siebie. Kocur zdążył zakochać się w jednej kotce, Meli, jednak ta jedynie bawiła się jego uczuciami i udawała, że go kocha. Wiatr, przyłapując kremową na zdradzie uciekł. Wygłodniały i chory trafił na trafił na tereny niedaleko klanów, gdzie znalazła go medyczka z Owocowego Lasu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz