BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 16 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

MYSI OKRUCH

 
autor grafiki: dayox#6647
OGÓLNE
MYSI OKRUCH
*Poprzednie imiona: Mysz, Mysia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Nocy (dawniej Samotnicy)
Ranga: Wojownik

- - - - - 

Właściciel: Postać NPC(Autor: husky.cannot@gmail.com/dayox#6647)
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Mysz posiada miękka, kremową sierść, która nie popisuję się długością i na pewno nie da jej wystarczającego ciepła w porze nagich drzew. Da się dostrzec, że nie jest ona zbyt wysoka, jest jedynie trochę niższa od przeciętnego kota. Kotka posiada smukłą sylwetkę, co widać po jej wąskich barkach. Posiada duże, ciemnobrązowe oczy. 
Cechy szczególne - Patrząc na Mysz, na pewno pierwsze co rzuca się w oczy, to jej roztrzepane futro, niezdolne do normalnego ułożenia się. Krzywy ogon.
Kolor sierści - Kremowa pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Brązowe
CHARAKTER

Mysz to mała zadziora, praktycznie zawsze musi dodać o jedno słowo za dużo, w jakiekolwiek sytuacji by nie była. Kotka na pewno charakteryzuje się dużą odwagą... lub głupotą, jednak jedno jest pewne - za swoimi bliskimi, rzuciłaby się nawet w największy ogień. Nerwy Myszy szybko puszczają, wystarczy złe ułożenie słów i już się gniewa, jednak złość ta nie trwa długo, może czasami potrwać nawet parę minut. Kremowa jest towarzyska, chętnie pozna nowe koty, ponieważ w końcu sojuszniczy są lepsi niż wrogowie. 
Kotka stara się zakrywać każde swoje wady w postaci strachu, bądź smutku, wielką dumą i pewnością siebie. Mysz jest również wyjątkowo szczera w każdym wypadku, szczera aż do bólu.  

MORALNOŚĆ

Choć Mysz jest wyjątkowo pewna siebie, zawahałaby się w sprawie zamordowania kogoś, ponieważ dobrze zdaję sobie sprawę z tego, że to złe i potrzebowałaby wyjątkowo dobrego powodu, aby to zrobić. Na pewno nie miałaby problemu ze zwyzywaniem, na przykład, lidera jakiegoś klanu.

CIEKAWOSTKI

Mysz wyjątkowo lubi motyle, ale nie mówi o tym otwarcie. Jej ulubionym kolorem jest czerwony.
Podczas podróży Potwór przejechał przez jej ogon przez co jest krzywy i spłaszczony. Do dziś kotka ma z nim trudności. 
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Przez złamany niegdyś ogon nie potrafi złapać równowagi na drzewach. Łatwo także ją powalić. 
Mocne strony: Mysz szczyci się swoją szybkością. 
RELACJE
RODZINA

Ojciec Szkarłat [*] [Rudy kocur z niebieskimi oczami. Wie o jego istnieniu, jednak nie zna go osobiście]
Matka -  Ryjówka [*][Szylkretowa kotka z brązowymi oczami. Mysz szanuję ją, ze względu na to, że w końcu jest to jej matka i za wszelką cenę nie chcę jej zawieść]
Rodzeństwo - Rosa
Partner - ///
 
INNE
Bliscy - jeszcze nie posiada 
Wrogowie - jeszcze nie posiada 

SZKOLENIE
Mentor:  Ryjówka, Węgorzy Pysk
Uczniowie obecni: -
Uczniowie dawni: -

HISTORIA
Mysz przyszła na świat jako owoc umowy jej rodziców, Szarłatu i Ryjówki. Ryjówka zgodziła się urodzić ich kocięta w zamian za pomoc w zamordowaniu Melodyjki. Urodziła się w norze, gdzie może zostać z matką, aż osiągnie szósty księżyc życia, po którym będzie miała ruszyć w świat i żyć na własną łapę.
Podczas wędrówki podążyła za klanami. Błąkała się po nowych terenach parę wschodów słońca. Koniec końców dołączyła do Klanu Nocy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz