BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

MYSI OKRUCH

 
autor grafiki: dayox#6647
OGÓLNE
MYSI OKRUCH
*Poprzednie imiona: Mysz, Mysia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Panseksualna
Przynależność: Klan Nocy (dawniej Samotnicy)
Ranga: Wojownik

- - - - - 

Właściciel: Postać NPC(Autor: husky.cannot@gmail.com/dayox#6647)
Upomnienia: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
Ogólny opis - Mysz posiada miękka, kremową sierść, która nie popisuję się długością i na pewno nie da jej wystarczającego ciepła w porze nagich drzew. Da się dostrzec, że nie jest ona zbyt wysoka, jest jedynie trochę niższa od przeciętnego kota. Kotka posiada smukłą sylwetkę, co widać po jej wąskich barkach. Posiada duże, ciemnobrązowe oczy. 
Cechy szczególne - Patrząc na Mysz, na pewno pierwsze co rzuca się w oczy, to jej roztrzepane futro, niezdolne do normalnego ułożenia się. Krzywy ogon.
Kolor sierści - Kremowa pręgowana klasycznie z białym
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Brązowe
CHARAKTER

Mysz to mała zadziora, praktycznie zawsze musi dodać o jedno słowo za dużo, w jakiekolwiek sytuacji by nie była. Kotka na pewno charakteryzuje się dużą odwagą... lub głupotą, jednak jedno jest pewne - za swoimi bliskimi, rzuciłaby się nawet w największy ogień. Nerwy Myszy szybko puszczają, wystarczy złe ułożenie słów i już się gniewa, jednak złość ta nie trwa długo, może czasami potrwać nawet parę minut. Kremowa jest towarzyska, chętnie pozna nowe koty, ponieważ w końcu sojuszniczy są lepsi niż wrogowie. 
Kotka stara się zakrywać każde swoje wady w postaci strachu, bądź smutku, wielką dumą i pewnością siebie. Mysz jest również wyjątkowo szczera w każdym wypadku, szczera aż do bólu.  

MORALNOŚĆ

Choć Mysz jest wyjątkowo pewna siebie, zawahałaby się w sprawie zamordowania kogoś, ponieważ dobrze zdaję sobie sprawę z tego, że to złe i potrzebowałaby wyjątkowo dobrego powodu, aby to zrobić. Na pewno nie miałaby problemu ze zwyzywaniem, na przykład, lidera jakiegoś klanu.

CIEKAWOSTKI

Mysz wyjątkowo lubi motyle, ale nie mówi o tym otwarcie. Jej ulubionym kolorem jest czerwony.
Podczas podróży Potwór przejechał przez jej ogon przez co jest krzywy i spłaszczony. Do dziś kotka ma z nim trudności. 
UMIEJĘTNOŚCI
Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V
Słabe punkty: Przez złamany niegdyś ogon nie potrafi złapać równowagi na drzewach. Łatwo także ją powalić. 
Mocne strony: Mysz szczyci się swoją szybkością. 
RELACJE
RODZINA

Ojciec Szkarłat [*] [Rudy kocur z niebieskimi oczami. Wie o jego istnieniu, jednak nie zna go osobiście]
Matka -  Ryjówka [*][Szylkretowa kotka z brązowymi oczami. Mysz szanuję ją, ze względu na to, że w końcu jest to jej matka i za wszelką cenę nie chcę jej zawieść]
Rodzeństwo - Rosa
Partner - ///
 
INNE
Bliscy - jeszcze nie posiada 
Wrogowie - jeszcze nie posiada 

SZKOLENIE
Mentor:  Ryjówka, Węgorzy Pysk
Uczniowie obecni: -
Uczniowie dawni: -

HISTORIA
Mysz przyszła na świat jako owoc umowy jej rodziców, Szarłatu i Ryjówki. Ryjówka zgodziła się urodzić ich kocięta w zamian za pomoc w zamordowaniu Melodyjki. Urodziła się w norze, gdzie może zostać z matką, aż osiągnie szósty księżyc życia, po którym będzie miała ruszyć w świat i żyć na własną łapę.
Podczas wędrówki podążyła za klanami. Błąkała się po nowych terenach parę wschodów słońca. Koniec końców dołączyła do Klanu Nocy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz