BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

RYJÓWKA


OGÓLNE
RYJÓWKA
*Poprzednie imiona: Ryjówka, Ryjówcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Autor: rjw15@wp.pl
Upomnienia: 1/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szczupłe, zwinne ciało Ryjówki, pokryte jest czekoladową szylkretową sierścią z białym. Mimo delikatnej budowy, jest dosyć wysoka. Silne pazury pomagają jej w wspinaczce na nawet najwyższe drzewa. Brązowe oczy z powagą obserwują otaczający ją świat, ich barwę można porównać do błotnistej kałuży. Ma półdługą sierść oraz zwykłych wymiarów ogon, zakończony białą końcówką. Specjalną cechą jej ślicznego wyglądu są wywinięte uszy. Lekki uśmiech podkreśla pyszczek oraz malutki, różowy nosek.
Cechy szczególne - wywinięte uszy
Kolor sierści - czekoladowy szylkret calico z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Życie samotniczki odcisnęło solidny ślad na poglądach, którymi kieruje się kotka. Należy zacząć od tego, że szylkretka nie należy do zbyt spokojnych ani wybuchowych osobniczek. Potrafi panować nad emocjami, dlatego ciężko cokolwiek odczytać z jej pyszczka. Zachowuje cierpliwość i wie, kiedy powinna się nie odzywać. Nie lubi być w centrum uwagi. Ryjówka kocha wolność, nie wyobraża sobie, że mogłaby coś robić wbrew własnej woli. Jest strasznie uparta, ciekawska oraz silna. Ciężko ją zranić. Nie boi się wyzwań, które chętnie podejmuję, pokazując swoją odwagę. Nie jest typem słuchacza, o wiele bardziej woli przechodzić do działania. Jeśli ktoś spróbuje z nią zadrżeć, może się liczyć z poważnymi konsekwencjami, Ryjówka nie zapomina i jest bardzo mściwa. Jeśli zyskasz jej sympatię oraz zaufanie, o co jest bardzo trudno, odpuści sobie złośliwe komentarze i będzie cię bronić bez względu na wszystko. Lojalna wobec rodziny i przyjaciół. Nie boi się nieznajomych, wie otóż, że dzięki pewności siebie i sprytowi zawsze sobie poradzi. Wychowanie rodziców sprawiło jednak, że nie potrafi odnaleźć własnego miejsca w niebezpiecznym świecie ani okazywać najważniejszych uczuć. Nie przytuli, nie pocałuje, nie powie milutkich słówek, by pocieszyć i dodać otuchy. Chociaż sama się do tego nie przyzna, chciałabym mieć kogoś, przy kim poczuje się bezpieczna. Jeśli potrzebujesz pomocy, nie możesz liczyć na Ryjówkę, jest zbyt samolubna. Wbrew pozorom potrafi dotrzymać powierzonych sekretów. Gardzi słabością. Jest duszą podróżnika. Pod twardą skorupą kryje się więc interesująca kotka, która w jednej chwili może być miła, żeby w następnej wbić pazury prosto w najczulszy punkt przeciwnika.

MORALNOŚĆ

Gotowa była posunąć się do zabójstwa matki. Byłaby w stanie zamordować ojca, rodzeństwo i własne potomstwo. Kotka nie zawahałaby się przed ucieczką i pobiciem kogoś dla własnych interesów.

CIEKAWOSTKI

kiedyś mieszkała przez krótki czas w Klanie Burzy, uczyła się języka lisów, nie wierzy w Klan Gwiazdy

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V
Słabe strony: walka
Mocne strony: polowanie, pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Słonik(*) [Pan Słonik; ma żal do ojca, że nie bronił jej przed matką i ukrywał prawdę o swoim pochodzeniu. Nie chce mieć z nim nic wspólnego]
Matka - Melodyjka(*) [Wielka Pani; jej życie z nią było ciężkie, koteczka nie raz obrywała po uszach. Z nienawiści do matki ją zabiła.]
Rodzeństwo - Mucha(*) i Melon(*) [siostra i brat; za dziecka trzymali się razem i wspólnie uczyli o świecie. Kocurek zostawił jednak siostry bez wyjaśnień, czego Ryjówka nie potrafi mu wybaczyć. Jej droga z Muchą rozeszła się wraz z opuszczeniem Klanu Burzy.]
Partner - brak
Potomstwo - Mysz, Rosa [córki; stara się wychować je na silne i niezależne.]

INNE

Bliscy - Mysi Krok, Szkarłat
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - Burzowy Mróz (*)
Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Dwójka nieogarniętych uczniów-bff z Klanu Burzy, zbuntowała się i uciekła za góry, za lasy, dalej niż zapuścił się jakikolwiek kot, ale tam wpadli w złe towarzystwo. Akcja z kocimiętką zakończyła się ciążą Melodyjki. Po upływie księżyców, na świat przyszła dwójka uroczych koteczek i jeden spasły klops - jedną z rodzeństwa jest właśnie Ryjówka. Kotka swoje pierwsze księżyce spędziła w Norze. Trójka kociaków trzymała się razem, podczas gdy Słonik i Melodyjka opuszczali kryjówkę żeby zapolować. Dzieci nie zaznały ze strony rodziców żadnych uczuć. Trzymały się więc razem, ucząc pomału o wszystkim, co ich otaczało. Wielkie Koty jedynie ich wykarmili. Melodyjka potrafiła uderzyć córkę, jeśli powiedziała o jedno słowo za dużo. Wyniosła z domu rodzinnego złe wzorce. Sytuacja pogorszyła się wraz ze zniknięciem Melona. Ryjówka i Mucha w wieku dziewięciu księżyców, trafiły do Klanu Burzy. Szylkretka otrzymała za swojego mentora Burzowy Mróz, przyjęła imię Ryjówcza Łapa i rozpęcza naukę na wojowniczkę, podpadając przy okazji kilku kotom. Wraz z wiekiem czternastu księżyców, po przemyśleniu swojego miejsca w świecie, Ryjówka podjęła ucieczkę, na nowo zostając samotniczką. Tym razem na własnych warunkach. Była wolna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz