BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lutego 2014

RYJÓWKA


OGÓLNE
RYJÓWKA
*Poprzednie imiona: Ryjówka, Ryjówcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Autor: rjw15@wp.pl
Upomnienia: 1/3
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szczupłe, zwinne ciało Ryjówki, pokryte jest czekoladową szylkretową sierścią z białym. Mimo delikatnej budowy, jest dosyć wysoka. Silne pazury pomagają jej w wspinaczce na nawet najwyższe drzewa. Brązowe oczy z powagą obserwują otaczający ją świat, ich barwę można porównać do błotnistej kałuży. Ma półdługą sierść oraz zwykłych wymiarów ogon, zakończony białą końcówką. Specjalną cechą jej ślicznego wyglądu są wywinięte uszy. Lekki uśmiech podkreśla pyszczek oraz malutki, różowy nosek.
Cechy szczególne - wywinięte uszy
Kolor sierści - czekoladowy szylkret calico z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - brązowe

CHARAKTER

Życie samotniczki odcisnęło solidny ślad na poglądach, którymi kieruje się kotka. Należy zacząć od tego, że szylkretka nie należy do zbyt spokojnych ani wybuchowych osobniczek. Potrafi panować nad emocjami, dlatego ciężko cokolwiek odczytać z jej pyszczka. Zachowuje cierpliwość i wie, kiedy powinna się nie odzywać. Nie lubi być w centrum uwagi. Ryjówka kocha wolność, nie wyobraża sobie, że mogłaby coś robić wbrew własnej woli. Jest strasznie uparta, ciekawska oraz silna. Ciężko ją zranić. Nie boi się wyzwań, które chętnie podejmuję, pokazując swoją odwagę. Nie jest typem słuchacza, o wiele bardziej woli przechodzić do działania. Jeśli ktoś spróbuje z nią zadrżeć, może się liczyć z poważnymi konsekwencjami, Ryjówka nie zapomina i jest bardzo mściwa. Jeśli zyskasz jej sympatię oraz zaufanie, o co jest bardzo trudno, odpuści sobie złośliwe komentarze i będzie cię bronić bez względu na wszystko. Lojalna wobec rodziny i przyjaciół. Nie boi się nieznajomych, wie otóż, że dzięki pewności siebie i sprytowi zawsze sobie poradzi. Wychowanie rodziców sprawiło jednak, że nie potrafi odnaleźć własnego miejsca w niebezpiecznym świecie ani okazywać najważniejszych uczuć. Nie przytuli, nie pocałuje, nie powie milutkich słówek, by pocieszyć i dodać otuchy. Chociaż sama się do tego nie przyzna, chciałabym mieć kogoś, przy kim poczuje się bezpieczna. Jeśli potrzebujesz pomocy, nie możesz liczyć na Ryjówkę, jest zbyt samolubna. Wbrew pozorom potrafi dotrzymać powierzonych sekretów. Gardzi słabością. Jest duszą podróżnika. Pod twardą skorupą kryje się więc interesująca kotka, która w jednej chwili może być miła, żeby w następnej wbić pazury prosto w najczulszy punkt przeciwnika.

MORALNOŚĆ

Gotowa była posunąć się do zabójstwa matki. Byłaby w stanie zamordować ojca, rodzeństwo i własne potomstwo. Kotka nie zawahałaby się przed ucieczką i pobiciem kogoś dla własnych interesów.

CIEKAWOSTKI

kiedyś mieszkała przez krótki czas w Klanie Burzy, uczyła się języka lisów, nie wierzy w Klan Gwiazdy

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: I
Poziom wojownika: V
Słabe strony: walka
Mocne strony: polowanie, pływanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Słonik(*) [Pan Słonik; ma żal do ojca, że nie bronił jej przed matką i ukrywał prawdę o swoim pochodzeniu. Nie chce mieć z nim nic wspólnego]
Matka - Melodyjka(*) [Wielka Pani; jej życie z nią było ciężkie, koteczka nie raz obrywała po uszach. Z nienawiści do matki ją zabiła.]
Rodzeństwo - Mucha(*) i Melon(*) [siostra i brat; za dziecka trzymali się razem i wspólnie uczyli o świecie. Kocurek zostawił jednak siostry bez wyjaśnień, czego Ryjówka nie potrafi mu wybaczyć. Jej droga z Muchą rozeszła się wraz z opuszczeniem Klanu Burzy.]
Partner - brak
Potomstwo - Mysz, Rosa [córki; stara się wychować je na silne i niezależne.]

INNE

Bliscy - Mysi Krok, Szkarłat
Wrogowie - brak
SZKOLENIE

Mentor - Burzowy Mróz (*)
Uczniowie obecni - brak
Uczniowie dawni - brak
HISTORIA

Dwójka nieogarniętych uczniów-bff z Klanu Burzy, zbuntowała się i uciekła za góry, za lasy, dalej niż zapuścił się jakikolwiek kot, ale tam wpadli w złe towarzystwo. Akcja z kocimiętką zakończyła się ciążą Melodyjki. Po upływie księżyców, na świat przyszła dwójka uroczych koteczek i jeden spasły klops - jedną z rodzeństwa jest właśnie Ryjówka. Kotka swoje pierwsze księżyce spędziła w Norze. Trójka kociaków trzymała się razem, podczas gdy Słonik i Melodyjka opuszczali kryjówkę żeby zapolować. Dzieci nie zaznały ze strony rodziców żadnych uczuć. Trzymały się więc razem, ucząc pomału o wszystkim, co ich otaczało. Wielkie Koty jedynie ich wykarmili. Melodyjka potrafiła uderzyć córkę, jeśli powiedziała o jedno słowo za dużo. Wyniosła z domu rodzinnego złe wzorce. Sytuacja pogorszyła się wraz ze zniknięciem Melona. Ryjówka i Mucha w wieku dziewięciu księżyców, trafiły do Klanu Burzy. Szylkretka otrzymała za swojego mentora Burzowy Mróz, przyjęła imię Ryjówcza Łapa i rozpęcza naukę na wojowniczkę, podpadając przy okazji kilku kotom. Wraz z wiekiem czternastu księżyców, po przemyśleniu swojego miejsca w świecie, Ryjówka podjęła ucieczkę, na nowo zostając samotniczką. Tym razem na własnych warunkach. Była wolna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz