BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

OSTRA KOSTRZEWA

Autor grafiki: Amare#4785
OGÓLNE
OSTRA KOSTRZEWA
*Poprzednie imiona: Kostrzewa, Ostra Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Heteroseksualna
Przynależność: Samotniczka > Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Amare#4785)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jej futro jest jasne, srebrawe z ciemnymi, czarnymi pręgami i równie jasnymi rudymi łatami przecinającymi boki, ogon czy głowę. Posiada błękitne oczy, ostre rysy pyska i długą sierść przylegającą do ciała. Jej spojrzenie jest zazwyczaj dumne.
Cechy szczególne - Blizna w kształcie litery „X” na ogonie, blizna przecinająca bark, małe blizny na ogonie
Kolor sierści - Czarny srebrny tygrysio pręgowany szylkret calico bicolor
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Niebieskie

CHARAKTER

Inteligentna i wybiórcza kocica, która każdy element świata, zarówno żywe, jak i martwe, obdarza krytycznym spojrzeniem. Na wszystko ma odzywkę, jest perfekcjonistką i nie lubi, gdy coś nie jest zaplanowane lub poukładane. Dlatego też potrafi się zdenerwować, gdy coś się opóźnia. Jej zdania są zazwyczaj rozbudowane, a w obyciu bywa szorstka i opryskliwa, jednak potrafi zachować też troskę w pobliżu bliskich osób. Nie boi się mówić własnego zdania na głos, wręcz przeciwnie, uwielbia krytykować i poprawiać. Jest idealistką, a to, co sobie wytworzy w głowie lubi przetwarzać w realnym życiu. Jest aż do bólu szczera. Czasami może się zdawać, że w rozmowie manipuluje, i faktycznie kotka robi to nawet i nieświadomie. Mówi w ten sposób, że nawet, jak plecie głupoty, można odnieść wrażenie, że jest znawczynią. Jest dodatkowo wyrafinowana i precyzyjna w każdym powierzonym zadaniu, czego nauczyła się w mieście, podczas mordowania, wiedząc, że jeden błąd może zakończyć się tragicznie. Gardzi kotami „słabymi”, czyli takimi, które tylko ryczą i nic nie robią dla grupy lub mają umiejętności poniżej przeciętnej. W rozmowach z innymi osobami jest zazwyczaj uprzejma, ale podchodzi do kotów z dystansem. Jedynie przy dzieciach i partnerze potrafi się otwierać i ukazać swoją dobrotliwą, matczyną stronę.

MORALNOŚĆ

Bez skrupułów morduje, zabija, dręczy, uwodzi, manipuluje… To po prostu kolejny zepsuty moralnie szczur z miasta. Lubi bawić się uczuciami kotów. Lubi męczyć swoje ofiary, zanim się ich pozbędzie, zwłaszcza jeśli zaszły jej za skórę. Ból wrogów ją satysfakcjonuje. Jest manipulantką, która bawi się sznurkami, by spełnić swoje pragnienia. Wykorzystuje koty do swoich celów, nie oglądając się za siebie. Nie wzrusza ją widok krwi czy cierpienia, o ile nie jest to nikt bliski lub potencjalnie użyteczny. Jest po prostu amoralna i w jej przypadku nie ma żadnych granic – zrobiłaby wszystko, gdyby jej się to opłacało lub gdyby był to dobry odwet. Nawet zniszczyłaby komuś psychikę. Nie jest jednak całkowicie zepsuta, ponieważ jak dla każdego innego kota jest potworem w kociej skórze, tak dla rodziny… cóż, nie da się jej rozpoznać, zdaje się prawie inną osobą. Troszczy się o swoje córki, ale też o partnera. Rozumie ich i rozmawia z nimi. Jest w stosunku do nich surowa, ale wyrozumiała. Dla rozluźnienia często proponuje dzieciom wzajemne poużywanie przemocy, ale szanuje ich opinię.

CIEKAWOSTKI

- Uwielbia róże. Uważa, że ją odzwierciedlają – są piękne, ale mają bolesne kolce. Rosną dziko, nie możesz ich uwięzić, bo zwiędną. Dlatego też kotka zazwyczaj pachnie charakterystycznym zapachem róż.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: III
Poziom wojownika:  V
Słabe strony: Niezbyt silna, czasami zbyt wylewna w uczuciach, 
Mocne strony: Inteligentna kotka, dobrze radzi sobie z wychowaniem i interakcjami społecznymi, jest całkowicie spokojna, a do tego sprytna w walce.


RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kondor
Matka - Lit
Rodzeństwo - Kormoran, Modrzew
Partner - Mętny Zawilec [wspaniały partner]
Potomstwo - pierwszy miot: Wilcza Tajga, drugi miot: Różana Łapa, dwa nienazwane kocięta [kocha swoje córeczki, ale bardzo nie lubi, gdy ją zawodzą]

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - Śmierć [cholerstwo, co się uczepiło ich pięknej rodzinki i gangu po wymordowaniu ich śmiesznej grupki. Żałuje, że nie upewniła się, że nie zdechł podczas upadku]

SZKOLENIE

Mentor - Lit, Wieczorna Mara
Uczniowie obecni - Jutrzenkowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Urodziła się, tak jak wiele miejskich kotów, jako członkini gangu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz