BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

SREBRNA SZADŹ

Autor grafiki: belissab (discord)
OGÓLNE
SREBRNA SZADŹ
*Poprzednie imiona: Szadź > Srebrna Łapa > Srebrna Szadź > Błyszcząca Plameczka
Płeć: Kotka
Orientacja:
Panseksualna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: 
cienistyblask@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Zdecydowanie wdała się w swą babcię, Zajęczy Omyk, i swą matkę, Zajęczy Ogon. Jest trzecią z linii kotek pochodzących od szalonego dziadka. Jej futerko jest miękkie, tak jak to jej matki, z tą różnicą, że znacznie dłuższe – futro kotki jest tak długie i puchate, że dodaje jej już i tak sporawych gabaretów, które także wyróżniają ją od jej matki. Szadź jest bowiem bardzo dużym kotem. Jej futro jest nieco jaśniejsze niż to jej matki. Ma wąski pysk, co jest jednak nieco mniej widoczne niż u jej rodzicielki przez objętość jej futerka. Szadź posiada długie wąsy i jasny, nieomal biały nosek. Ma także pędzelki na uszach po Zając. Po ojcu odziedziczyła jedną, jedyną cechę – niebieskie oczy.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach, długie, puszyste i miękkie futro, duże gabaryty, bardzo jasno różowy, wręcz niemal biały nos, bardzo jasne niebiskie oczy, mała cętkowana plama na grzbiecie
Kolor sierści -  niebieski szylkret pręgowany cętkowanie van
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie

CHARAKTER

Szadź to opanowana, stoicka wręcz kotka. Bije od niej spokój. Nie jest powolna, ale również nie tak energiczna. Uprzejma w rozmowie, nie nachalna. Kotka z własnej inicjatywy raczej nie zaprosi na pogawędkę. Najczęściej można ją zobaczyć siedzącą gdzieś i obserwującą otoczenie. Szadź jest w miarę przyjazna, jednak jest przeciwieństwem wylewnej osoby. Swe uczucia i przemyślenia zostawia na siebie. Woli spędzać czas samotnie lub w małym, ciasnym gronie. Nie boi się jednak tłumów czy wypowiadania się przed większą ilością słuchaczy. Co jednak siedzi w głowie Szadzi? Cóż, lubi ona obserwować i nie jest skora do zaczynania znajomości czy też kontaktów społecznych. Preferuje towarzystwo natury niż innych. Lubi ciszę i spokój a koty postrzega jako ciekawe obiekty do obserwowania, co nie oznacza, że nie jest w stanie się przywiązać. Lubi zdobywać wiedzę, ale sama się raczej nie odezwie w tej sprawie. Wszystko, czego trzeba jej do szczęścia, to coś do obserwowania, no i może jeszcze jeden kot, z którym od czasu do czasu będzie mogła spędzić czas albo chociaż wymienić dwa słowa. Nic więcej nie potrzebuje, poza oczywiście tak podstawowymi rzeczami jak woda, jedzenie czy powietrze. Szadź jest trochę jak taki duch, nie włączający się sam do niczego, ale będący i obserwujący żywych.

MORALNOŚĆ

Szadź nie ma kodu moralnego, a to do czego się posunie zależy od sytuacji, jest jednak bardzo spokojną istotą i wyżywanie się itp. to nie jej sposób odpowiadania na trudności czy też zagrożenie, nie jest agresywna.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nie utrzymuje z własnej inicjatywy kontaktów, co można odebrać jako niechęć w stosunku do innych, gorąc może mocno nadwyrężyć jej możliwości ponieważ przez długie futro szybko się nagrzewa
Mocne strony: dobra koordynacja ruchowa, inteligencja, spostrzegawczość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Oszronione Słońce – nie zna, jednak wie o jego istnieniu i pochodzeniu.
Matka - Zajęczy Ogon
Potomstwo - PokrzywekTaniec

INNE

Bliscy - Zajęczy Ogon
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Szadź urodziła się w Klanie Klifu jako dziecko z miotu sojuszniczego, którego ojcem był Wilczak - Oszronione Słońce, a matką wojowniczka Klanu Klifu – Zajęczy Ogon.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz