BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event walentynkowy! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

MIEDZIANY KIEŁ




Autor grafiki: piankacz (discord)
OGÓLNE
MIEDZIANY KIEŁ
*Poprzednie imiona: Miedź -> Miedziana Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieznana
Przynależność: Pieszczoch - > Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Postać NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Miedź jest jak na razie kociakiem. Jest smukła (a raczej będzie, jak wyjdzie ze stadium parówki) o dość długich nogach, które jednak nie będą jakość sprawiały, by ta mocno wychodziła ponad średni koci wzrost. Kotka ma jak na razie nie za długie, jasne wąsy i lśniące, lekko skośne, zielone ślipia. Posiada trójkątny pysk i uszy. Co dla niej charakterystyczne, to to, że ma bardzo puchate, ciągnące się futro na łapach.
Cechy szczególne - dłuższe, ciągnące się futerko u łap
Kolor sierści - cynamonowy szylkret pręgowany cętkowanie
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Miedź to odważne, przebojowe kocię. Jest pewna siebie, nie wstydzi się rozmawiać ze starszymi kotami, nawet, gdyby taki kot był cały w bliznach. Zadaje pytania, nie owija w bawełnę gdy coś jej się nie podoba i jest szczera aż do bólu. To ten typ, który zapyta cię na przykład, czy od zawsze wyglądałeś jak szkielet, albo bułka, wybierz co pasuje lepiej. Miedź także nie boi się wyzwań, łatwo ją na coś podpuścić, starczy powiedzieć „założę się, że nie jesteś w stanie wejść na stół i rozbić naczyń!” albo „na pewno nie masz tyle odwagi, by ugryźć jeżyk w ogon!”. Z odpowiednią techniką łatwo jest nią manipulować, oj łatwo. Wjedź na jej umiejętności a zrobi dużo. Jednakże Miedź ma jeszcze jedną cechę – nigdy nie skrzywdzi rodziny, a jeśli ktokolwiek zrobi im krzywdę, dostanie mocną lepę w ryj.

MORALNOŚĆ

To jest kocię, jej moralność jak na razie nie jest rozwinięta – to, co ją ukształtuje, to środowisko. Póki co jednak wiadomo pewną, małą rzecz – kocha swoich bliskich i jeśli ktokolwiek by ich skrzywdził, mógłby się spotkać z zębami i pazurami wbitymi w ciało – może i kocięcymi, ale zawsze coś, nie?

CIEKAWOSTKI

- Jej imieniem nadanym przez dwunożnych, którym ci się posługują, jest Bigos.
- Jest bardzo wybredna jeśli chodzi o jedzenie, dwunogi muszą jej kupować specjalną karmę.
- Lubi leśną zwierzynę, choć czasem narzeka na to, że ta jest żylasta – szczególnie nie lubi nornic, ich nie tknie od kąt zjadła pierwszy kęs.
- Uwielbia polować na ptaki i czatować na nie w oknie, o ile te w ogóle przylecą, zważywszy na ilość kotów w ogrodzie Cynamonki.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nierozważna, trochę brak jej instynktu samozachowawczego.
Mocne strony: pewna siebie, szczera.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Oliver [rudy, pręgowany cętkowanie kocur o zielonych oczach i półdługim futerku] – nie poznała, jej matka spędziła z nim i z Batonem noc tylko po to, by stworzyć Miedź i jej rodzeństwo.
Matka - Cynamonka [cynamonowa, pręgowana dziko z akcentami kocica o pomarańczowych oczach i krótkim futrze, rasy abisyńskiej] – bardzo kocha mamusię.
Rodzeństwo - Pełne: Kremówka, Hessonit, Przyrodnie (ten sam miot): Kos [*], Lilia, Duszek
Partner - Jerzykowa Werwa

INNE

Bliscy - zobaczy się po narodzinach, ale najpewniej dzieci Jeżyk, czyli Cynia, Jerzyk, Goshenit i Pliszka.
Wrogowie - każdy, kto choćby spróbuje tknąć jej mamę lub rodzeństwo.

SZKOLENIE

Mentor - Skowronek
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzona w miocie pieszczoszki, zwanej Cynamonką, która zapragnęła potomstwa. Jako, iż w ogrodzie jej matki żyją koty z Kamiennej Sekty – konkretniej to ich młode pokolenie, kotka ma rówieśników. Jej matka jest honorową członkinią owej Sekty, a także częścią gangu Jafara – delera który sprzedaje za różne przedmioty kocimiętkę a także inne, mniej bezpieczne specyfiki. Przez powiązania Cynamonki z tym drugim matka często wspomina o tym dobrze sytuowanym gangu, i zachęca dzieci do dołączenia do niego w przyszłości, choć nie ma nic przeciwko by te obrały inną ścieżkę. Życie Miedzi dopiero się zaczyna. Zobaczymy, co przyszłość przyniesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz