BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

SKACZĄCA FALA




Autor grafiki: Wierzba
OGÓLNE
SKACZĄCA FALA
*Poprzednie imiona: Skoczek –> Skacząca Łapa –> Skaczusiąca Łapusia –> Skaczusiąca Falusia –> Skacząca Fala –> Kangurek
Płeć: kotka
Orientacja: niezdecydowana
Przynależność: Klan Klifu –> Pieszczoch –> Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: cienistyblask@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Skoczek to istota o smukłej budowie. Przeciętej wielkości kociak ma krótkie futerko i pomarańczowe ślipia. Córka Piegowanej Mordki ma przednie łapy które wykraczają tylko nieco ponad długość połowy jej tylnych łap, ale kotka sobie jakoś radzi i nie zamierza temu się powstrzymać. Przez to inaczej siedzi i nieraz także inaczej biega lub chodzi, choć jak najbardziej potrafi stanąć jednocześnie na czterech łapach, jednak nie raz wygodniejszą opcją okazuje się podwinięcie ich. Zazwyczaj używa ich do chodu podczas skradania lub normalnego chodu. Jej sierść jest niebieska srebrna pręgowana klasycznie z białym.
Cechy szczególne - krótsze przednie łapy
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie srebrna z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe
Stałe skutki chorób - trudności z poruszaniem się po wybiciu barku

CHARAKTER

Skoczek to młoda kotka. Nie daje swej niepełnosprawności się powstrzymać i idzie przez życie z ciepłym, pewnym siebie uśmiechem. Charyzmatyczna, mądra kotka lubi być dobrze poinformowana. Dlatego zadaje się trochę z klanowymi plotkarzami, ale tylko po to, by wydusić od nich informacje. Nie rzadko jednak podsłuchuje także dorosłych, by wiedzieć więcej, niż chcą jej zdradzić, w czym pomaga jej bardzo dobry słuch. Kotka pragnie zajść daleko mimo utrudnień. Choć młoda, jest już stanowcza. Bierze pod uwagę opinie innych, ale wyrabia sobie też własne zdanie. Potrafi być stanowcza, choć jest także miła i ciepła. Dobrze idzie jej opieka nad młodszymi, słabszymi, poszkodowanymi lub mniej rozwiniętymi kotami, szczególnie kociętami. Obecnie oczywiście sama jednym jest i do kociąt w swoim wieku zachowuje się przystało jak na równą im osobę, ale potrafi otaczać opieką. Marzeniem kotki jest dołączenie do rady. Zastanawia się też nad zostaniem protektorem, choć widocznie bardziej do gustu przypadła jej pozycja wojownika, bo nie chce mierzyć tak nisko i by uważano, że to przez jej krótsze przednie nogi. Nie ma zamiaru się poddać i dąży do swych celów z uniesioną wysoko głową.

MORALNOŚĆ

Trudno jest powiedzieć, do czego mogłaby się posunąć – to jeszcze w końcu jest kocię. Skoczek wierzy w Klan Gwiazdy oraz jest patriotką – zależy jej na Klanie Klifu i jest mu wierna.

CIEKAWOSTKI

- Skoczek nierzadko rozmawia ze Złotą Pręgą mimo iż kotka pod nie jednym względem różni się od niej diametralnie;
- nierzadko gdy siedzi jej przednie łapy są ustawione nieco jak te u surykatek gdy afrykańskie zwierzątka stoją na tylnych łapach, tak jest jej po prostu łatwiej niż gdyby miała się garbić; również często biegnie tylko na dwóch tylnych łapach (tak, jak najbardziej jest to wykonalne jeśli ktoś ma wątpliwości) aby zwiększyć swą prędkość i zwrotność, co może jednak skutkować wywrotkami.
- lubi obserwować obóz a natura ją uspokaja, jak i intryguje i nieraz pobudza.
- kotka lubi skakać i to jej atut, stąd jej imię.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - (chce czegoś się nauczyć, na wszelki wypadek, gdyby miała zostać protektorem, co nie jest jej wymarzoną pozycją, ale również na wszelki wypadek)
Poziom wojownika: - (ma zamiar zostać wierną, porządną wojowniczką Klanu Klifu) IV (możliwości fizyczne III)
Słabe strony: krótsze przednie łapy, trochę wścibska i ma pewną dawkę dumy, której stara się jednak nie oddać pełnej kontroli
Mocne strony: wybitnie dobry słuch, inteligencja, skok i szybkość, z czego wzięło się jej imię

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niedźwiedzi Pazur - kocha ojca, i nie wini go za to, co stało się z mamą. Stara się go odciążać, mimo swej niepełnosprawności starając być się samodzielną, aby mógł trochę odetchnąć.
Matka - Piegowata Mordka [*] – żałuje, że nie poznała mamy. Kocha ją mimo, iż jej nie pamięta. Ma nadzieję, iż ta obserwuje ją z Klanu Gwiazdy. Czasami wydaje jej się, jakby była przy niej. Często także śni jej się głos matuli i bicie jej serca.
Partner - Mniszek
Potomstwo - Jarzębinka i Przypływ

INNE

Bliscy - lubi przychodzić do starszyzny, między innymi dlatego, że Wrzosowa Pogoń i Kalinkowa Łodyga są radnymi, ale nie tylko. Zna się także dobrze ze Złotą Pręgą, lubi Perliczy Grzebień oraz rozmawia nie raz z plotkarzami klanowymi dla zdobycia cennych informacji.
Wrogowie - póki co nie ma
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Niedźwiedzi Pazur i Piegowata Mordka przypadkiem poszli o krok dalej, gdy skosztowali kocimiętki. Wiadomość o ciąży w tym wieku ich bardzo zaskoczyła. Kocur jednak obiecał partnerce, że wszystko będzie dobrze i weźmie na barki konsekwencje swoich działań. Matka niestety tragicznie straciła życie podczas porodu, a dziećmi zajął się jako samotny rodzic załamany ojciec. W tym właśnie miocie urodziła się Skoczek - kotka z krótszymi przednimi łapami, która ma ambicję i nie zamierza się poddawać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz