BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 lutego 2014

SKACZĄCA FALA




Autor grafiki: Wierzba
OGÓLNE
SKACZĄCA FALA
*Poprzednie imiona: Skoczek –> Skacząca Łapa –> Skaczusiąca Łapusia –> Skaczusiąca Falusia –> Skacząca Fala –> Kangurek
Płeć: kotka
Orientacja: niezdecydowana
Przynależność: Klan Klifu –> Pieszczoch –> Samotnik
Ranga: Samotnik

- - - -

Właściciel: cienistyblask@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Skoczek to istota o smukłej budowie. Przeciętej wielkości kociak ma krótkie futerko i pomarańczowe ślipia. Córka Piegowanej Mordki ma przednie łapy które wykraczają tylko nieco ponad długość połowy jej tylnych łap, ale kotka sobie jakoś radzi i nie zamierza temu się powstrzymać. Przez to inaczej siedzi i nieraz także inaczej biega lub chodzi, choć jak najbardziej potrafi stanąć jednocześnie na czterech łapach, jednak nie raz wygodniejszą opcją okazuje się podwinięcie ich. Zazwyczaj używa ich do chodu podczas skradania lub normalnego chodu. Jej sierść jest niebieska srebrna pręgowana klasycznie z białym.
Cechy szczególne - krótsze przednie łapy
Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie srebrna z białym
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - pomarańczowe
Stałe skutki chorób - trudności z poruszaniem się po wybiciu barku

CHARAKTER

Skoczek to młoda kotka. Nie daje swej niepełnosprawności się powstrzymać i idzie przez życie z ciepłym, pewnym siebie uśmiechem. Charyzmatyczna, mądra kotka lubi być dobrze poinformowana. Dlatego zadaje się trochę z klanowymi plotkarzami, ale tylko po to, by wydusić od nich informacje. Nie rzadko jednak podsłuchuje także dorosłych, by wiedzieć więcej, niż chcą jej zdradzić, w czym pomaga jej bardzo dobry słuch. Kotka pragnie zajść daleko mimo utrudnień. Choć młoda, jest już stanowcza. Bierze pod uwagę opinie innych, ale wyrabia sobie też własne zdanie. Potrafi być stanowcza, choć jest także miła i ciepła. Dobrze idzie jej opieka nad młodszymi, słabszymi, poszkodowanymi lub mniej rozwiniętymi kotami, szczególnie kociętami. Obecnie oczywiście sama jednym jest i do kociąt w swoim wieku zachowuje się przystało jak na równą im osobę, ale potrafi otaczać opieką. Marzeniem kotki jest dołączenie do rady. Zastanawia się też nad zostaniem protektorem, choć widocznie bardziej do gustu przypadła jej pozycja wojownika, bo nie chce mierzyć tak nisko i by uważano, że to przez jej krótsze przednie nogi. Nie ma zamiaru się poddać i dąży do swych celów z uniesioną wysoko głową.

MORALNOŚĆ

Trudno jest powiedzieć, do czego mogłaby się posunąć – to jeszcze w końcu jest kocię. Skoczek wierzy w Klan Gwiazdy oraz jest patriotką – zależy jej na Klanie Klifu i jest mu wierna.

CIEKAWOSTKI

- Skoczek nierzadko rozmawia ze Złotą Pręgą mimo iż kotka pod nie jednym względem różni się od niej diametralnie;
- nierzadko gdy siedzi jej przednie łapy są ustawione nieco jak te u surykatek gdy afrykańskie zwierzątka stoją na tylnych łapach, tak jest jej po prostu łatwiej niż gdyby miała się garbić; również często biegnie tylko na dwóch tylnych łapach (tak, jak najbardziej jest to wykonalne jeśli ktoś ma wątpliwości) aby zwiększyć swą prędkość i zwrotność, co może jednak skutkować wywrotkami.
- lubi obserwować obóz a natura ją uspokaja, jak i intryguje i nieraz pobudza.
- kotka lubi skakać i to jej atut, stąd jej imię.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: - (chce czegoś się nauczyć, na wszelki wypadek, gdyby miała zostać protektorem, co nie jest jej wymarzoną pozycją, ale również na wszelki wypadek)
Poziom wojownika: - (ma zamiar zostać wierną, porządną wojowniczką Klanu Klifu) IV (możliwości fizyczne III)
Słabe strony: krótsze przednie łapy, trochę wścibska i ma pewną dawkę dumy, której stara się jednak nie oddać pełnej kontroli
Mocne strony: wybitnie dobry słuch, inteligencja, skok i szybkość, z czego wzięło się jej imię

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Niedźwiedzi Pazur - kocha ojca, i nie wini go za to, co stało się z mamą. Stara się go odciążać, mimo swej niepełnosprawności starając być się samodzielną, aby mógł trochę odetchnąć.
Matka - Piegowata Mordka [*] – żałuje, że nie poznała mamy. Kocha ją mimo, iż jej nie pamięta. Ma nadzieję, iż ta obserwuje ją z Klanu Gwiazdy. Czasami wydaje jej się, jakby była przy niej. Często także śni jej się głos matuli i bicie jej serca.
Partner - Mniszek
Potomstwo - Jarzębinka i Przypływ

INNE

Bliscy - lubi przychodzić do starszyzny, między innymi dlatego, że Wrzosowa Pogoń i Kalinkowa Łodyga są radnymi, ale nie tylko. Zna się także dobrze ze Złotą Pręgą, lubi Perliczy Grzebień oraz rozmawia nie raz z plotkarzami klanowymi dla zdobycia cennych informacji.
Wrogowie - póki co nie ma
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Niedźwiedzi Pazur i Piegowata Mordka przypadkiem poszli o krok dalej, gdy skosztowali kocimiętki. Wiadomość o ciąży w tym wieku ich bardzo zaskoczyła. Kocur jednak obiecał partnerce, że wszystko będzie dobrze i weźmie na barki konsekwencje swoich działań. Matka niestety tragicznie straciła życie podczas porodu, a dziećmi zajął się jako samotny rodzic załamany ojciec. W tym właśnie miocie urodziła się Skoczek - kotka z krótszymi przednimi łapami, która ma ambicję i nie zamierza się poddawać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz