BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

12 lutego 2014

MISIOWY PAZUREK

Autor grafiki: Wierzba#9005
OGÓLNE
  MISIOWY PAZUREK
*Poprzednie imiona: Niedźwiedź > Niedźwiedzia Łapa > Niedźwiedzi Pazur
Płeć: Kocur
Orientacja: Biseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Starszy

- - - -

Właściciel: Postać NPC (autor: Hachi/Cels)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Syn Wilka to dosyć masywny, podobnie co jego brat, kot, jednakże wzrost odziedziczył po matce. Niedźwiedź na pewno nie jest wysoki, wręcz można powiedzieć, że klasuje się gdzieś na szarym końcu listy wzrostu klifiaków. Jego ślepia są niebieskie, zaś ogon puchaty. Pyszczek z lekka podłużny, zaś jego sylwetka jest zaokrąglona.
Cechy szczególne - Duże, smutne oczy
Kolor sierści - Bury arlekin pręgowany tygrysio
Długość sierści - Krótka
Kolor oczu - Niebieskie

CHARAKTER

Niedźwiedź do cichy i wycofany kocur, sprawiający wrażenie cienia aniżeli prawdziwego, żyjącego stworzenia. Bury schodzi praktycznie każdemu z drogi, wchodząc nie raz na ściany obozu. Kocur jest niesamowicie nieśmiały i wiele dni trzeba, aby jakkolwiek się przełamał i zagadał z kimś nowym. W towarzystwie ważnych dla niego kotów jest wesoły, często się też uśmiecha, jednakże nie można tego zauważyć codziennie. Niedźwiedź bowiem ma mordkę, jakby całe grzechy świata spadły na jego barki. Z natury kocur jest bardzo nerwowy, stara się jednak uniknąć sytuacji, które mogą wywołać u niego silny stres. Robi z siebie wszystko, by nie zawieść ważnych dlań kotów, przez co nie raz, nie dwa staje wręcz na głowie. Nieświadomie poszukuje czegoś, lub też kogoś, przy czym, bądź kim, poczuje się w pełni doceniony i akceptowany. Mimo posiadania dużej grupy przyjaciół, Niedźwiedź nadal jest zakompleksionym burasem, który gorzko przeżywa każdą swoją porażkę.

MORALNOŚĆ

Nigdy umyślnie nie skrzywdziłby drugiej osoby i zawsze obwinia się, kiedy przez przypadek sprawi komuś przykrość. Mocno wierzy w Klan Gwiazdy.

CIEKAWOSTKI

- Jego ulubionymi kwiatami są maki
- Zawsze zastanawiało go, jak to jest pływać niczym wojownicy Klanu Nocy. Chciałby kiedyś spróbować, ale samemu nie ma tyle odwagi
- Często zdarza mu się wpatrywać w Złote Kłosy, czuje się dzięki temu bardziej zrelaksowany

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: niska samoocena, nerwowość
Mocne strony: staranność, uczciwość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Wilk - nigdy go nie poznał
Matka - Sosna - ukochana matka
Rodzeństwo - Dziki Kieł [*]
Partner - Piegowata Mordka [*] - opłakuje śmierć partnerki
Potomstwo - Skoczek, Świstak, Kornik - kocha najmocniej na świecie

INNE

Bliscy - Perliczy Grzebień i Wrzosowa Pogoń - bardzo sympatycznie spędza się mu z nimi czas i jest ogromnie wdzięczny za przyjaźń, jaką go obdarzyły
Wrogowie - Pomiomo tego, że Lamparci Ryk okazał się być opętany, podczas okrutnych wyroków jakie wydawał, nadal w burym pozostał strach przed byłym liderem
SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Jarząb, Oliwkowy Szkwał
HISTORIA

Para pieszczochów, która odeszła ze swojego domu, by poczuć, jak to jest żyć na wolności, postanowiła dołączyć do bandy samotników, która krążyła po lasach. Grupa nie była jednak duża - złożona ledwie z czterech dorosłych kotek (Koniczyny, Sosny, Zięby i Stokrotki), szybko jednak grupa się powiększyła. Każda z trzech kotek urodziła własne potomstwo, podobnie było z Pyzą, jednakże termin jej porodu przeciągnął się z lekka. Kocięta dorastały a grupa z sześciu kotów zwiększyła się do trzynastu. Siódemka kociąt wymagała nie lada wyzwania by nad nimi zapanować, a tym bardziej wykarmić. Gdy pewnego dnia kotki miały wyruszyć na polowanie, zaś Pampuch miał zostać i się nimi zająć - do nory, w której mieli schronienie, dostały się dwa psy, które wymordowały wszystkie dorosłe koty. Kocięta przeżyły tylko dlatego, że skryły się w ciasnym tunelu, do którego zwierzęta nie dały rady się dostać. Znudzone psy - odeszły, zaś przerażona grupa młodych została, zbyt oszołomiona, by cokolwiek zrobić. Tak minęło pięć wschodów słońca. Wygłodzone kociaki znalazł patrol ze Srebrną Grzywą na czele, daleko poza granicami klanu klifu (patrol miał ocenić, czy dalsze tereny warto przyłączyć do klanu klifu). Kocur wraz z resztą zabrał młode do klanu, gdzie otrzymały schronienie oraz nowy dom. Niedźwiedź po dłuższym czasie przywykł do nowego miejsca zamieszkania i przywiązał się do tutejszych kotów. Zyskał paru przyjaciół oraz partnerkę, z którą, mimo wielu wzlotów i upadków, jest w związku po dziś dzień. Wyszkolił dwóch uczniów, po czym przeniósł się do legowiska starszych, mając nadzieję, że tam wreszcie zazna upragnionego spokoju. Niestety, gdy pewnego wieczoru Piegowata Mordka zaproponowała mu urozmaicenie ich codzienności poprzez zażycie kocimiętki, nie potrafił jej odmówić. Niedługo po tym okazało się, że kotka zaszła w ciążę. Spanikowany Niedźwiadek starał się wspierać partnerkę najbardziej jak mogł, jednak nie dało się uratować jej życia przy porodzie. Zrozpaczony skończył z trójką niepełnosprawnych kociąt, którymi poprzysiągł sobie zajmować najlepiej jak potrafi. Przemianowany na Misiowy Pazurek przez Aksamitną Gwiazdeczkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz