ZŁOTA PRĘGA
Poprzednie imiona: Mak > Złota > Złota Łapa
Płeć: Demi kotka (zapach kotki)
Klan: Klan Klifu
Ranga: Starsza
Poziom medyczny: I [ojciec ją uczył podczas choroby matki]
Poziom wojownika: IV
Charakter: Złota
ma po prostu luuuz. Nie umie niczego wziąć na serio, a jej poczucie
humoru jest tak szerokie, że jak opowiesz jakiś żart, nawet o
umierających kociętach i kanibalach to ona zacznie się dusić ze śmiechu.
W końcu śmiech to zdrowie! Czy kotka potrafi się stresować? Wątpię. Gdy
pojawia się przed nią zwariowany lis zamiast panikować ucieknie,
śmiejąc się i żartując. A jak ją złapie to trudno.
Uwielbia
towarzystwo, nawet obcych jej osób. Gdyby się dowiedziała o Klanach bez
chwili wahania. Jest śmiertelnie trudno ją wkurzyć, bo akceptuje
wszystkich bez wyjątku, ale jeśli to zrobisz to poznasz to się do ciebie
nie odezwie przez najbliższy tydzień. Wybacza w bardzo szybkim tempie
(wyjątkiem jest nieszczęsny ojciec); jest osobą, która raczej nie rani
innych w innym celu niż zabawa. Uwielbia irytować innych, to jest w jej
krwi. Gardzi kocurami, uważając ich za niedoceniających płci pięknej i
można powiedzieć, że jest feministką. Potrzebuje wolności do życia jak
ryba wody i ptak skrzydeł. Trudno powiedzieć, że jest odpowiedzialna, bo
zwyczajnie nie jest i tyle. Narzekasz na jej charakter? Weź se kocie
życie uporządkuj a nie jej dupsko niepotrzebną paplaniną zawracasz. Żyje
chwilą, optymistyczną chwilą, w której nie warto się martwić i smucisz.
Jeżeli masz ochotę na smutki, to poczekaj aż umrzesz, naciesz się
życiem bo drugie takie może nie nastąpić!
Wygląd:
- Ogólny opis - całkiem mała (w końcu to kotka), ruda kulka krótkiego futra. Smukła sylwetka sprawia że jest całkiem niebrzydka, jednak siły zdecydowanie jej brakuje. Trudno u niej z walką, bo wygranie jakiejś bitwy to cud z takim brakiem mięśni. Posiada ciemne uszy, plecy i ogon, a pręgi znajdują się dopiero na łapach, ogonie i twarzy. Pomiędzy jasnozielonymi oczami znajduje się nosek o dziwnej, złotej barwie odstającej od reszty. To dzięki niemu zawdzięcza swoje obecne imię. Na uszach ma niewielkie pędzelki, jeśli chodzi o jakieś ciekawsze cechy wyglądu.
- Kolor sierści - ruda pręgowana dziko z akcentami
- Długość sierści - krótka
- Kolor oczu - zielone
Rodzina:
- Ojciec - Wiewiórka - (ruda pręgowana dziko z akcentami) była dobrą matką, ale jej śmierć nie uderzyła jej tak mocno. Wciąż ma nadzieję, że po śmierci ją gdzieś spotka.
- Matka - Oskar - (czarny arlekin) nienawidzi kocura całym sercem i duszą, niech zdycha w męczarniach
- Rodzeństwo - Miętus - (rudy pręgowany tygrysio) jego najlepszy przyjaciel, szuka go po całym świecie i jej marzeniem jest odnalezienie brata; Łobuz - (bury pręgowany dziko z akcentami arlekin) uwielbiali się irytować, trochę jej brakuje burasa; Iskier - (rudy pręgowany dziko z akcentami bicolor) byli sobie mocno obojętni
- Partner - Zadymiony Pysk [*]
- Potomstwo - Śliwowa Łapa, Śniąca Łapa
Mentor: Zadymiony Pysk
Uczniowie:
- dawni - ///
- obecny - ///
Historia: Urodziła
się wolną samotniczką o imieniu Mak, lecz nie potrwało to długo, bo
matka nagle zachorowała na nieznane choróbsko. Ojciec znający medycynę
próbował ją wyleczyć, lecz nic to nie dało i gdy dzieci miały coś koło 9
księżyców Wiewiórka zmarła. Potrzymał synów jeszcze księżyc i wygnał
(nie było to nic dziwnego, w końcu samotnik ma znaleźć swoje terytorium
jak się staje dorosły), lecz ją uwięził u siebie, bo przypominała mu
zmarłą partnerkę. Sprowadził jakiegoś kolegę i nawzajem pilnowali, aby
kotka miała "życie idealne" - rodzic podstawiał jej pod nos jedzenie,
obdarowywał ją podarunkami a ona nic nie musiała robić. Dużo kotów
oddałoby wszystko za taką miłą egzystencję, ale nie Złota, która
nienawidziła takiego życia. Mając już to 14 księżyców udało jej się
uciec (dzięki dziurze w krzaku) i zmieniła swoje życie tak, aby zostały
tylko wspomnienia. Trafiła na tereny dalekie od tamtejszego miejsca
zamieszkania, schudła, zmieniła imię które wypowiadała z nienawiścią i
zaczęła po prostu żyć tak jak chciała. Teraz pałęta się gdzie tylko jej
się podoba, na szczęście nie poniosła jeszcze konsekwencji chodzenia po
terenach Klanów.
Upomnienia: Postać NPC
Opiekun: Postać NPC
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz