BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

Ostatni czas nie okazał się zbyt łaskawy dla Nocniaków. Poza nowo odkrytymi terenami, którym wielu pozwoliły zapomnieć nieco o krwawej wojnie z samotnikami, przodkowie nie pobłogosławili ich niemalże niczym więcej. Niedługo bowiem po zakończeniu eksploracji tajemniczego obszaru, doszło do tragedii — Mątwia Łapa, jedna z księżniczek, padła ofiarą morderstwa, którego sprawcy jak na razie nie odkryto. Pośmiertnie została odznaczona za swoje zasługi, otrzymując miano Mątwiego Marzenia. Nie złagodziło to jednak bólu jej bliskich po stracie młodej kotki. Nie mieli zresztą czasu uporać się z żałobą, bo zaledwie kilka wschodów słońca po tym przykrym wydarzeniu, doszło do prawdziwej katastrofy — powodzi. Dotąd zaufany żywioł odwrócił się przeciw Klanowi Nocy, porywając ze sobą życie i zdrowie niejednego kota, jakby odbierając zapłatę za księżyce swej dobroci, którą się z nimi dzielił. Po poległych pozostały jedynie szczątki i pojedyncze pamiątki, których nie zdołały porwać fale przed obniżeniem się poziomu wód, w konsekwencji czego następnego ranka udało się trafić na wiele przykrych znalezisk. Pomimo ciężkiej, ponurej atmosfery żałoby, wpływającej na niemalże wszystkich Nocniaków, normalne życie musiało dalej toczyć się swoim naturalnym rytmem.
Przeniesiono się więc do tymczasowego schronienia w lesie, gdzie uzupełniono zniszczone przez potop zapasy ziół oraz zwierzyny i zregenerowano siły. Następnie rozpoczęła się odbudowa poprzedniego obozu, która poszła dość sprawnie, dzięki ogromnemu zaangażowaniu i samozaparciu członków klanu — w pracach renowacyjnych pomagał bowiem niemalże każdy, od małego kocięcia aż po członków starszyzny. W konsekwencji tego, miejsce to podniosło się z ruin i wróciło do swojej dawnej świetności. Wciąż jednak pewne pozostałości katastrofy przypominają o niej Nocniakom, naruszając ich poczucie bezpieczeństwa. Zwłaszcza z krążącymi wśród kotów pogłoskami o tym, że powódź, która ich nawiedziła, nie była czymś przypadkowym — a zemstą rozchwianego żywiołu, mszczącego się na nich za śmierć członkini rodu. W obozie więc wciąż panuje niepokój, a nawet najmniejszy szmer sprawia, że każdy z wojowników machinalnie stroszy futro i wzmaga skupienie, obawiając się kolejnego zagrożenia.

W Klanie Wilka

Ostatnio dzieje się całkiem sporo – jedną z ważniejszych rzeczy jest konflikt z Klanem Klifu, powstały wskutek nieporozumienia. Wszystko przez samotniczkę imieniem Terpsychora, która przez swoją chęć zemsty, wywołała wojnę między dwoma przynależnościami. Nie trwała ona długo, ale z całą pewnością zostawiła w sercach przywódców dużo goryczy i niesmaku. Wszystko wskazuje na to, że następne zgromadzenie będzie bardzo nerwowe, pełne nieporozumień i negatywnych emocji. Mimo tego Klan Wilka wyszedł z tego starcia zwycięsko – odebrali Klifiakom kilka kotów, łącznie z ich przywódczynią, a także zajęli część ich terytorium w okolicy Czarnych Gniazd.
Jednak w samym Klanie Wilka również pojawiły się problemy. Pewnego dnia z obozu wyszli cali i zdrowi Zabłąkany Omen i jego uczennica Kocankowa Łapa. Wrócili jednak mocno poobijani, a z zeznań złożonych przez srebrnego kocura, wynika, że to młoda szylkretka była wszystkiemu winna. Za karę została wpędzona do izolatki, gdzie spędziła kilka dni wraz ze swoją matką, która umieszczona została tam już wcześniej. Podczas jej zamknięcia, Zabłąkany Omen zmarł, lecz jego śmierć nie była bezpośrednio powiązana z atakiem uczennicy – co jednak nie powstrzymało największych plotkarzy od robienia swojego. W obozie szepczą, że Kocankowa Łapa przynosi pecha i nieszczęście. Jej drugi mentor, wybrany po srebrnym kocurze, stracił wzrok podczas wojny, co tylko podsyca te domysły. Na szczęście nie wszystko, co dzieje się w klanie jest złe. Ostatnio do ich żłobka zawitała samotniczka Barczatka, która urodziła Wilczakom córeczkę o imieniu Trop – a trzy księżyce później narodził się także Tygrysek (Oba kociaki są do adopcji!).

W Owocowym Lesie

Straszliwy potwór, który terroryzował społeczność w końcu został pokonany. Owocniaki nareszcie mogą odetchnąć bez groźby w postaci szponów sępa nad swoimi głowami. Nie obeszło się jednak bez strat – oprócz wielu rannych, życie w walce z ptakiem stracili Maślak, Skałka, Listek oraz Ślimak. Od tamtej pory życie toczy się spokojnie, po malutku... No, prawie. Jednego z poranków wszystkich obudziła kłótnia Ambrowiec i Chrząszcza, kończąca się prośbą tej pierwszej w stronę liderki, by Sówka wygnała jej okropnego partnera. Stróżka nie spodziewała się jednak, że końcowo to ona stanie się wygnańcem. Zwyzywała przywódczynię i zabrała ze sobą trójkę swych bliskich, odchodząc w nieznane. Na szczęście luki szybko zapełniły się dzięki kociakom, które odnalazły dwa patrole – żłobek pęka w szwach ku uciesze królowej Kajzerki i lekkim zmartwieniu rządzących. Gęb bowiem przybywa, a zwierzyny ubywa...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Klifu!
(dwa wolne miejsca!)

Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 16 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

19 lutego 2014

Nikła Gwiazda

Autor grafiki: _iglak [Discord]
OGÓLNE
NIKŁA GWIAZDA
*Poprzednie imiona: Brzask -> Brzaskowa Łapa -> Nikły Brzask
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny, romantyczność nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Lider

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC 
Autor: .zirco. (discord)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jest naprawdę niezwykle miękki w dotyku, a co najzabawniejsze, to jest typem, który nie lubi zbyt dużo koło siebie robić. Takie geny — wytarza się w łajnie i śladu po tym nie ma. Jest smukły i o zdrowej budowie, okryty delikatną, burą, pstrą sierścią.
Cechy szczególne - Odziedziczone po matce, wywinięte do tyłu uszy. Urwane lewe ucho.
Kolor sierści - Czarny, pręgowany cętkowany z elementami białego.  
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Kocur zmienił się i wydoroślał, a dawniejsze cechy jego charakteru stały się fundamentem jego dzisiejszej osobowości. Zrównoważony emocjonalnie, momentami zdystansowany, potrafi zachować wzorową powagę w sytuacjach, które tego wymagają. Nie ma litości dla głupców i kotów podejmujących nieracjonalne decyzje, nieraz przycinając im skrzydła solidnymi ripostami. Nie słynie ze szczególnej życzliwości, cięty dla kotów, które mu się nie spodobają. Dla swoich celów i dobra klanu zrobi wszystko, włączając w to czyny wątpliwe moralnie, wedle zasady „po trupach do celu”. Poświęci tyle żyć, ile potrzeba, aby osiągnąć to, co chce, a jednostkowe problemy go nie ruszają.

MORALNOŚĆ

Wyznaje Mroczną Puszczę. Nie ma oporów przed popełnianiem zbrodni.

CIEKAWOSTKI

- Strasznie wybrzydza przy jedzeniu. Nie zje czegoś, co wygląda dla niego niesmacznie i tak, wolałby głodować, niż pchać do pyska byle co.
- Nieironicznie ugryzłby kogoś za dotykanie go bez pozwolenia.
- Czasem jest tak przebodźcowany, że przeszkadza mu… właściwie wszystko. Nawet to, że ktoś obok niego oddycha. 
- Kocha kwiaty. Uwielbia kwiaty. I inne ładne rzeczy. Najlepiej różowe. Nie przyznaje się nikomu, że lubi różowy, bo wstyd. 
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: III (dawniej IV)
Słabe strony: 
- Duże problemy z koncentracją. Ciężko mu się na czymkolwiek skupić. 
- Lęk wysokości sprawia, że nie wejdzie zbyt wysoko.
- Brak mu empatii. Z trudnością przychodzi mu zrozumienie cudzych emocji i potrzebuje czasu, by spojrzeć na świat z czyjejś perspektywy.
- Niezbyt dobrze radzi sobie w walce.
Mocne strony: 
- Bardzo szybko podejmuje decyzje. Umie myśleć sprawnie w kryzysowych sytuacjach i wychodzić z nich obronną łapą.
- Onieśmielająca natura pozwala mu podporządkować sobie większość kotów. 
- Smukła sylwetka dodaje mu zwinności. Przeciśnie się przez wąskie przejścia oraz pogna przed siebie z prędkością strusia pędziwiatra.
- Świetnie poluje.
RELACJE

RODZINA

Ojciec - Kwitnący Łoś [*] — kto taki? Nigdy nie słyszał, nie widział, nie orientuje się. 
Matka - Szakala Gwiazda [*] Bielicze Pióro [*]
Rodzeństwo - Zmierzchowa Łapa [*], Ostatni Świt [*] i Poranny Zew [*], Zaranna Zjawa
Partner - O panie.
Potomstwo - Nie zapowiada się. 

INNE

Judaszowcowa Gwiazda - uroczy lider Klanu Klifu. Lubi jego wąsa.

SZKOLENIE

Mentor - Pajęczy Splot [*] / Biała Śmierć [*]
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - Lodowa Sałata, Zabłąkany Omen [*]
HISTORIA
Urodzony w klanie podczas rządów Szakalej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz