BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

22 lutego 2014

DRYFUJĄCA ŁAPA

  Autor grafiki: _kierdel

OGÓLNE
DRYFUJĄCA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Fluoryt
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: malinaah881@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Ogólny opis - Fluoryt ma długie futro. Jest wysoka, lekko wychudzona, na smukłych łapach. Z przodu, na jej twarzy widoczna jest opadająca grzywka, z przedziałkiem na środku. Jej długie uszy są przyozdobione na końcu pędzelkami. Ma bardzo długi ogon. Całe jej futro jest niebieskie, z pręgami na całym ciele. W niektórych miejscach na twarzy, końcówce łap i pod ogonem da się zauważyć lekkie przejaśnienia. Jej oczy mienią się jasnym brązem. W futrze wplata sobie różne dodatki, od kwiatów, roślin, resztek owadów, piór, po znalezione odpadki. Wymienia je dość szybko, aby nie zaznać jakiejkolwiek monotonii. Można powiedzieć, że jest sroką - uwielbia mieć na sobie wszystko co świecące, kolorowe i przyciągające uwagę.
Cechy szczególne - długie pędzelki na uszach, bardzo długi ogon
Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio
Długość sierści - długa
Kolor oczu - brązowe
Problemy zdrowotne - ///


CHARAKTER

Fluoryt można opisać trzema słowami, buja w obłokach. Jej umysł ciągle wypełniają niezliczone historie, opowiadania, pomysły czy marzenia. Jest to kotka nadzwyczaj kreatywna, każda jej wypowiedź kreowana jest w sposób fantastyczny, wręcz poetycki. Romantyzuje życie i wszystko potrafi przekręcić w pozytywy. Kotka bardzo gadatliwa, ale czasami bywa nadzwyczaj cicha. Uwielbia zatracać się w swoich myślach, dryfować po świecie pomysłów i marzeń.
Fluoryt jest bardzo ekspresyjna. Każda jej wypowiedź skrywa w sobie wiele uczuć i łatwo można ją rozgryźć. Swoją drogą, jest to kotka bardzo emocjonalna i wrażliwa. Zdarza jej się zbyt bardzo brać do siebie błahe słowa, więc sarkazm czy ironia w jej stronę są bardzo złym pomysłem. 


MORALNOŚĆ

Fluoryt do spełnienia swoich marzeń czy opowieści byłaby zdolna do prawie wszystkiego, jednak
mało prawdopodobne, by dopuściła się morderstwa. Jest kotką bardzo wrażliwą, więc jej serce nie pozwalałoby na taki czyn. 
Wierzy ona w działanie rzeczy fantastycznych oraz paranormalnych. Można też powiedzieć, że jest zieloną wiedźmą. Odczuwa silną więź z naturą, drzewami czy powiewem wiatru. Kamienie są jej drugim ,,ja". To one dają jej największą moc, największe chęci, są jej drogowskazem. Silnie trzyma się ich boku. Z chęcią zażywa ,,zabawne grzybki" od swojego starszego brata, nie widzi w tym nic złego. Odczuwa wtedy największy przypływ kreatywności i szczęścia. 


CIEKAWOSTKI

- Uwielbia grzybobranie.
- Bardzo lubi oglądać żabki czy ptaszki, fascynuje ją ich byt. Uważa, że są to stworzenia bardzo rozumne i fantastyczne, które wysłała nam matka natura.
- Jest ogromną fanką ciem, gdy tylko znajdzie jakieś ich skrzydło zabiera do swojej kolekcji.
- Jej imię dokładnie ją opisuje. Fluoryt - jest to minerał wydobywany z Francji. Znany jako ,,Kamień Geniuszu”, to pojęcie ściśle wiąże się z jej kreatywnością i świadomością. 

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Ciężko ją czymkolwiek zainteresować, czy skupić uwagę na dłużej, bardzo szybko się rozprasza. Nie ma zbyt silnych łap, co niezbyt sprzyja w walce czołowej.
Mocne strony: Charakteryzuje się dość dużym sprytem, bywa przebiegła i mimo jej braku mięśni, w walce używa swojej kreatywności, głównie aby zdezorientować przeciwnika. Poprzez jej długie i smukłe łapy potrafi dość szybko biegać.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Len [*]
Matka - Ważka [*]
Rodzeństwo - Bracia: Bartek [*], Jędrek [*], Lisówka. Siostry: Kaczka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - Kozi Przesmyk
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA
Koteczka żyła szczęśliwie w grupie, często kojarzonej z dość mocno specyficznymi kotami. W świecie ludzi, koty te kojarzyć można było z hipisowską naturą połączoną z innymi dziwnymi zwyczajami. Przyjmowali  i sprzedawali ,,Zabawne grzybki”, pomagali duchowo, przeprowadzali ,,egzorcyzmy”. Wierzyli w działanie czakr, kamieni, wszelkich minerałów, natury czy wszelkich bożków. 
Spokojne, zabawne i pełne niezliczonych ciekawostek życie kotów przerwało wtargnięcie ludzi. Zburzyli ich rozpadający się dom. Wszyscy uciekli, pogubili swoje rodziny w panice szukając schronienia i pomocnej łapy. Fluoryt wraz z dwójką swojego rodzeństwa w chaosie stracili rodziców i dwóch braci. Przerażeni w pośpiechu szukali swojego nowego miejsca na Ziemi. W końcu napotkali Klan Burzy, uprzejmych kotów, którzy zdecydowali się przyjąć ich pod swoje skrzydła. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz