BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

29 kwietnia 2014

MARZANNA

 

Autor grafiki: _kierdel
OGÓLNE
MARZANNA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna i Biromantyczna
Przynależność: 
Samotnicy > Klan Burzy
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: je11o_xx 
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA

Opis ogólny - Zadbana kotka o lśniącym futrze, która z łatwością mogła by być wzięta za pieszczocha, przez swoje raczej krągłe gabaryty. Nikt jednak nie wie, czy to przez właściwość futra czy odżywiania kotka nabrała masy. Nie jest jednak wcale przesadnie gruba, nie, nie, proszę tego nie mylić. Jest wręcz idealnie zaopatrzona. Oczy ma ślicznie zaokrąglone również, jakby pod ciało podpasowane, o jasnym, zielonym kolorze, na myśl wiosnę przywodzącą. Częścią u niej charakterystyczną na pewno jest puchaty ogon oraz kryza, w którą chętnie wciska nos w dni zimniejsze. 
Cechy szczególne - xxx
Kolor sierści - Lilowy szylkret pręgowany dziko bicolor
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Marzanna to prawdziwa dama — pewna siebie, z ogromnym poczuciem własnej wartości. W jej oczach nie ma nikogo lepszego; z przekonaniem i dumą stawia się ponad innymi. Uwielbia opowiadać o swoich osiągnięciach, nawet tych najmniejszych, jakby były wielkimi sukcesami godnymi podziwu. Jej słowa zawsze brzmią, jakby świat kręcił się wokół niej. O porażkach natomiast szybko zapomina — traktuje je jak nieistniejące epizody, z których rzadko wyciąga jakiekolwiek wnioski. Marzanna lubi się przechwalać swoim wyglądem i rzeczywiście dba o każdy szczegół. Chce być dostrzegana, zauważana i podziwiana. Pragnie, by każdy wypowiadał się o niej w samych superlatywach. Z tego powodu jest obowiązkowa i punktualna, sumiennie wykonuje wszystkie zadania, które zostały jej powierzone. Nie robi tego jednak tylko z poczucia odpowiedzialności — raczej z chęci zdobycia uznania i poklasku. Choć są rzeczy, których nigdy by nie zrobiła, to ich lista jest krótka. Marzanna często opowiada o swojej odwadze, ale to tylko maska. W głębi duszy bywa lękliwa — strach z łatwością potrafi przejąć nad nią kontrolę. W sytuacji zagrożenia nie zawahałaby się porzucić bliskich, by ocalić siebie. Choć na co dzień otacza ich troską, a jej miłość wydaje się szczera, lęk często przesłania serce i rozum. Potrafi doskonale wtopić się w tłum, przywdziać odpowiednią maskę i dostosować się do otoczenia. Manipulacja i kłamstwo są dla niej narzędziami, które wykorzystuje z zaskakującą zręcznością. Umie niemal całkowicie zmienić swoje zachowanie, sposób mówienia, a nawet przekonania — wszystko po to, by zyskać sympatię i akceptację. 


MORALNOŚĆ

Marzanna nie jest kotką głęboko wierzącą. Wiara i bogowie nigdy nie zajmowali szczególnego miejsca w jej sercu. Opowieści o Klanie Gwiazd traktuje raczej jako coś odległego — część tradycji, a nie osobistego doświadczenia. A jednak... Gdy nadciągają gorsze chwile zdarza jej się, choćby szeptem, zwrócić do Klanu Gwiazd. Jeśli sytuacja by tego wymagała, nie zawahałaby się odebrać życia innemu kotu. Jednak zrobiłaby to tylko w dwóch przypadkach: z rozkazu tych, których naprawdę podziwia i którym oddała lojalność… lub w obronie własnej, gdy nie miałaby innego wyjścia.


CIEKAWOSTKI

⭒ Marzanna nie jest typem, który jako pierwszy nawiązuje rozmowę. Nie czuje potrzeby, by zabiegać o uwagę — wychodzi z założenia, że jej obecność wystarczy, by inni ją zauważyli i sami zapragnęli bliższego kontaktu.
⭒ Tuneli szczerze nie znosi. Ich wilgotne, ciasne wnętrze budzi w niej niechęć, ale powód jest bardziej przyziemny — po prostu nie cierpi brudzić swojego futerka.
⭒ Kiedy ktoś zauważy kwiaty i źdźbła zboża zaplątane w jej sierść, może błędnie sądzić, że to wynik niedbałości. Nic bardziej mylnego. Każdy element — pojedynczy płatek, źdźbło, gałązka — został tam umieszczony z rozmysłem.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: ///
Mocne strony: ///

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Promień
Matka - Biologiczna: Muszka ; Adopcyjna: Brzęczkowy Trel
Rodzeństwo - Jarowit
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE



SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kotka urodziła się jako córka Muszki i Promienia, w grupie samotników, razem z bratem Jarowitem. Jednak z powodu zagrożenia ich życia Muszka zostawiła ich na terenach Klanu Burzy, gdzie zostali znalezieni przez Margaretkowy Zmierzch, Kozi Przesmyk i Dryfującą Łapę. Później zostali adoptowani przez Brzęczkowy Trel. Zdarzenie miało miejsce podczas panowania Króliczej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz