BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

23 kwietnia 2014

Wilcza Łapa

Autor grafiki: piankacz (dc)
OGÓLNE
WILCZA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Jeżynek >> Wilczek
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Klifu>>Klan Wilka
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: glxyssyr (discord), emilkabialek08@icloud.com (e-mail)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Wilcza Łapa to postawny kocur o długiej, ciemnej sierści o kolorze czekoladowym z ciemniejszymi cętkami, z ostrymi pazurami, jasnymi oczami o barwie brązowej. Jego pazury są wyjątkowo długie i zadbane. Jak na razie jest małym, lecz ma mocną budowę ciała oraz duży ciężar. Posiada grubą warstwę futra przez co pora nagich drzew nie byłaby dla niego wielkim problemem.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Czekoladowy cętkowany z bielą
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Brązowy
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Wilcza Łapa nie należy do najmilszych kociąt, zawsze jest arogancki oraz potrafił odbić dobrze piłeczkę, zawsze próbuje udawać obojętnego w stosunku do swojego rodzeństwa, lecz prawda jest taka, że oddałby życie za swoją siostrę - Aster. Zawsze próbuje nie okazywać zbyt wielkiej skruchy wobec innych kotów, lecz w głębi serca jest świetnym oraz lojalnym przyjacielem, któremu można zaufać. Miewa cięty język oraz czasami bywa złośliwy lub ma swoje humorki, ale raczej to zależy od pogody. Nie boi się ciemności, wysokości, ani nawet cieni przeszłości… ale burza? Gdy niebo rozdziera błyskawica, a wiatr wyje wśród skał, wtedy nawet Wilczek szuka schronienia bliżej innych. Pomimo ostrego języka i zadziornego temperamentu, jest kotem, którego warto mieć po swojej stronie – odważnym, wiernym i nieprzewidywalnym (Miły i bez humorków jest tylko dla Brukselkowej Zadry, ponieważ uratowała mu życie).

MORALNOŚĆ

Wilczek wierzy w Klan Gwiazdy, jak i w Mroczną Puszczę. Nie skrzywdziłby innego kota, gdyby nie miał takiej potrzeby lub rozkazu. Gdyby wystąpił podczas jakiejś bitwy, starałby się nie ranić zbytnio wroga.

CIEKAWOSTKI

- Ma brontofobię (strach przed burzą) oraz nullofobię (strach przed odrzuceniem)
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Podczas biegania często plączą mu się łapy, nie jest zbyt uważny.
Mocne strony: Ma dobry węch i słuch, dobrze tropi.

RELACJE

RODZINA

Matka - Mamrok
Rodzeństwo - Astrowa Łapa
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Podczas ciepłych dni, w Klanie Klifu jedna z kotek spodziewała się kociąt. Mamrok urodziła dwójkę zdrowych i silnych kociaków! Aster i Jeżynka. Jeżynek był trudnym kociakiem, często wpadał w niewielkie kłótnie, ganiał się z siostrą po całym obozowisku. Ale nigdy nie było można na niego za bardzo narzekać. Po pewnym czasie, gdy oboje z siostrą byli już prawie w wieku uczniowskim, nastały ciężkie czasy dla rodziny, Jeżynek wpadł w szał, kłótnia z ojcem i kuzynką zniszczyła mu humor. Tata postanowił, że wybierze się z siostrzenicą i synem na spacer. Nie był to jednak dobry pomysł. Cętkowany kociak chciał tylko spojrzeć na swoje odbicie w rzece. Nagle mokra ziemia się skończyła, a młody z hukiem wpadł do rzeki, która porwała go na terytorium wrogiego klanu. Znalazła go tam jego aktualna mentorka. Ze strachu i zmęczenia okłamał ją na temat jego przynależności oraz imienia. Od tamtej pory był zwany jako Wilczek, i należał do Klanu Wilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz