BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

03 kwietnia 2014

MODLISZKOWA CISZA



Autor grafiki: Zeno0313

OGÓLNE
MODLISZKOWA CISZA
*Poprzednie imiona: Modliszka, Modliszkowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Aromantyczny, Aseksualny 
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: Zeno0313
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis - Modliszka to chudy kociak na, tyle że można policzyć jego wszystkie kości, lekko dotykając jego krótkiego futerka. Jak już o futerku mowa to jest ono koloru kremowy pręgowany klasycznie, chociaż okrywa może wydawać się szorstka, ale jest naprawdę gładka w dotyku. Ma on długie łapy oraz długie, chude uszy, na jego drobnej mordce znajdują się duże, szeroko otwarte oczy w zielonej barwie z podłużna źrenica.
Cechy szczególne - Długie, szczupłe uszy, duże szeroko otwarte oczy. 
Kolor sierści - Kremowy pręgowany klasycznie
Długość sierści - krótka 
Kolor oczu - zielone 
Problemy zdrowotne - ///


CHARAKTER

Modliszka to zimny kocur, nie rozumie i nie potrafi okazywać uczuć. Jest niczym maszyna, która wykonuje bezmyślnie każdy rozkaz przywódcy bądź matki. Chociaż podziwia wiele kotów o ważnej randze, to nie ufa medykom, kremowy nie wierzy w klan gwiazdy, co nie pomaga mu w zaufaniu kota z rangą medyka. Kocurek to cichy kociak, zazwyczaj gdy go widzisz możesz zauważyć że młody tylko siedzi w ciszy rozglądając się na wszystkie strony, potrafi godzinami obserwować najmniejszego owada. Z łatwością przychodzi mu wyłapywanie malutkich rzeczy, które większość kotów omija. Uwielbia obserwować naturę a dokładniej to, co się dzieje tam, gdzie nikt nie zwraca uwagi, pod kamieniami, gnijącymi liśćmi.


MORALNOŚĆ

Kociak 
Tak jak zostało wspomniane, Modliszka wykona każdy rozkaz lidera i jeżeli lider postanowi że pręgus ma zabić bądź zjeść kota wykona to bez zawahania. Kocur nie wierzy w klan gwiazdy. Póki co jest trochę zmieszany w kwestii wiary.

Wojownik
Wciąż jest ateistą, który wykonuje każde zadanie bez własnej woli. Sądzi że w klan gwiazdy wierzą tylko naiwne koty przerażone wizją śmierci. 



CIEKAWOSTKI

- Zbiera owady każdego koloru i rozmiaru.


UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony:  słaba siła fizyczna, brak empatii.
Mocne strony: szybki atak, szybki bieg, spostrzegawczość.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Ostowy Pęd
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Mentor - Gradowy Sztorm
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie Burzy za panowania Różanej Przełęczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz