BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

02 kwietnia 2014

Pustułkowy Szpon

Autor grafiki: amare4785
OGÓLNE
PUSTUŁKOWY SZPON
*Poprzednie imiona: Pustułka >> Pustułkowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Biromantyczny, aseksualny
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: gmail: artem.reed.0310@gmail.com, discord: red.artem
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Obecnie jako wojownik kocur zdecydowanie przybrał na masie, a pod półdługą sierścią znajdują się silne mięśnie, które można szczególnie zobaczyć w deszczowe dni lub kiedy czekoladowa szata Pustułki przylega do jego ciała. Już nie jest tą dawną małą kulką futra, jaką był za kociaka. Długie kończyny, smukła sylwetka oraz dumny krok tworzą harmonię, którą widać w każdym ruchu młodego kocura.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - Czekoladowy jednolity
Długość sierści - Półdługa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak
CHARAKTER

Obecnie jako młody wojownik trochę się u niego zmieniło, szczególnie przez chore ambicje i samokrytykę, które pojawiły się jakiś czas po rozpoczęciu jego szkolenia jako ucznia. Jego podejście do wielu spraw również się zmieniło lub kształtuje na nowo, niezmienne pozostało to, że odnosi się do innych z pełnym szacunkiem. Przez ten czas zdążył stworzyć parę masek, które są nad wyraz realistyczne, choć wystarczy nacisnąć w odpowiednim miejscu, poruszyć temat, by dana maska z hukiem opadła na ziemię, ujawniając prawdziwe emocje kocura. Szczególnie dotyczy to momentów, gdy rozmowa zbacza na jego rodzinę lub, co gorsza pewnego kremowego kocura młodszego raptem o jeden księżyc.

MORALNOŚĆ

Mroczna Wizja jak i Makowy Nów wierzą w Mroczną Puszczę, co przekazały także Pustułce, który także oddaje hołd Miejscu, Gdzie brak Gwiazd. Gdyby kogoś miał zabić to zawahałby się, tylko jeśli kot byłby z klanu oraz najbliższej rodziny. Aktualnie jest rozdarty między Mroczną Puszczą a kompletnym brakiem wiary w jakichkolwiek przodków.

CIEKAWOSTKI

– Jest bardzo dumny ze swojego imienia, które otrzymał po drapieżnym ptaku.
– Uwielbia zapach ambrozji.
– Czasem w jego sierści znajdując się liście lub niewielkie gałązki. 
– Pustułka nie dba o swoją sierść w takim stopniu, jak Mroczna Wizja, której sierść aż lśni.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Nie radzi sobie zbytnio z przyjmowaniem konstruktywnej krytyki, a kiedy coś mu nie wychodzi, jakby chciał to się denerwuje i myśli, aby odpuścić, choć i tak prze do przodu. Ciężko przychodzi mu odpuszczanie w niektórych kwestiach.
Mocne strony: Dopasowanie się niemal do każdego towarzystwa w jakim się znajdzie, tworząc pozory niemal ideału. Do tego zachowanie zimnej krwi, nawet w kryzysowych sytuacjach, choć to na pewno przyjdzie mu z wiekiem oraz słowami Mrocznej Wizji i Makowego Nowiu.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Dzicz
Matka - Mroczna Wizja (biologiczna), Makowy Nów
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Szczawiowe Serce – poznał go zaraz po mianowaniu na ucznia, jest do niego neutralnie nastawiony, choć Szczawiowe Serce zachowuje się, jakby bał się czekoladowego kocura, pomimo że jest młodszy od niego.
Kosaćcowa Grzywa – mentor jego "przyjaciela", który uważa, że między jego uczniem a czekoladowym kocurem jest coś więcej, choć dziwi się, jak Poziomka mógł urzec taki "nudny kamień". Relacja Kosaćca z Pustułką głównie opiera się na wzajemnym dogryzaniu i wyprowadzaniu z równowagi. Choć po ich pyskach tego nie widać, to jednak często mają ochotę skoczyć sobie do gardeł i nawzajem rozszarpać. Na co dzień znosi jego obecność obok, ich relacja jest między pozytywną a koleżeńską.
Poziomkowa Łapa – ta relacja jest bardziej skomplikowana, niż się wydaje. Początkowo młodszy dla Pustułki był niczym przyszywany brat, jednak z czasem to postrzeganie się zmieniło i obecnie kocur nie jest w stanie jasno określić, co go łączy z kremową znajdką. Innym mówi, że są jedynie przyjaciółmi, jednak niektórzy uważają, że coś więcej jest między nimi (np. Kosaćcowa Grzywa).
Plamista Łapa – za czasów żłobka niczym przyszywana siostra, obecnie raczej dobra znajoma z dawnych czasów. Po opuszczeniu żłobka przez Pustułkę kontakt między nimi się urwał. Neutralnie nastawiony do kotki.
Wilcza Łapa – kolega z legowiska uczniów, bliżej go poznał w pewien deszczowy dzień, kiedy Pustułka przemoczony wrócił do legowiska. Pogadali trochę oraz zaszaleli w kałużach i błocie jak dwa małe kociaki. Czekoladowy wojownik ma do niego neutralne nastawienie.
Sen – interesujący kociak, przypominający mu Poziomkową Łapę z charakteru. Raczej pozytywnie nastawiony do młodszego.

SZKOLENIE

Mentor - Mroczna Wizja
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w klanie Wilka podczas panowania Sosnowej Gwiazdy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz