BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

18 lipca 2014

Trop

Autor grafiki: prega
OGÓLNE
TROP
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Wilka
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: Postać NPC
Autor i opiekun: sourmaddie (dc)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Trop to zaskakująco urodziwa koteczka. Jak na niewielką kuleczkę futra potrafi przybierać naprawdę dostojną pozę i wyglądać zjawiskowo. Nie za bardzo przypomina swoich rodziców — z matką łączą ją rude łaty na czekoladowo rudym futerku, a po ojcu odziedziczyła jedynie kolor zielonych oczu. Podobnie, jak jej rodzice, nie jest za wysoka, ale już teraz widać, że w przyszłości będzie dobrze zbudowana.
Cechy szczególne - Brak
Kolor sierści - Czekoladowy szylkret pręgowany tygrysio
Długość sierści - Długa
Kolor oczu - Zielone
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Trop to urokliwy ancymonek numer dwa. Większość cech odziedziczyła po psotnej z natury matuli, którą kocha szczerze, ale osobowość ojca również się na nią przełożyła. Posiada wybuchowy temperament, będąc figlarną i nieco złośliwą koteczką. Z reguły nie bywa kapryśna, ale czasami zdarzają się dni, w których drzemiące w niej pokłady opryskliwości są zauważalne. Po rodzicach odziedziczyła spryt, skutecznie ukrywając swoje zamiary i plany. Wiele rzeczy ma za poniżej jej godności, ale mimo kilku negatywnych cech jest dobrą koleżanką. W przypadku trudności, umie stanąć w nawet obronie tych, na których niegdyś lub wciąż, spogląda z góry. Warto też wspomnieć, że wykazuje się oddaniem i przywiązaniem do Klanu Wilka, który w jej oczach jest najwspanialszym tworem Mrocznej Puszczy. Swoim zestawem cech często irytuje ojca, który oczekuje od niej więcej posłuszeństwa i szacunku, ale niedoczekanie jego, bo to ostatnie czego po Tropie można się spodziewać! Jeśli duch przodków przemówiłby do niej, to słuchałaby jak zaczarowana, ale jeśli ojciec mówi, by zmykała do żłobka, to na przekór mu pogna na sam koniec obozu lub wbiegnie do cichego azylu wojowników.

MORALNOŚĆ

Moralność Tropu sprowadza się do jednego – nieopisanego posłuszeństwa i wierności wobec Mrocznej Puszczy. Są trzy rzeczy, które uważa za świętość od maleńkości: Mroczną Wizję, Sowi Zmierzch i Mroczna Puszcza. To właśnie jej ojciec odpowiedzialny jest za zaszczepienie w niej tej oto wizji “idealnego” świata, bo teraz poza tą wiarą świata już nie widzi. Jej ojciec wielokrotnie powtarzał jej, że las to okrutne, ale sprawiedliwe miejsce, więc to jasne, że w to też wierzy, chociaż nie jest do końca pewna, co to znaczy i nie zdaje sobie sprawy z wagi słów, które jej ojciec pcha do jej główki.

CIEKAWOSTKI

– Adoruje i chciałaby być jak Mroczna Wizja, chociaż w głębi ducha się jej boi.
– Sądzi, że jest ładniejsza od swojej matki i nie uznaje ojca za urodziwego.
– Jest ewidentnym narcyzem, uwielbiając swój wygląd i wpatrując się w swoje odbicie w każdej kałuży.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
– Z reguły jest przesadnie ambitna, co sprowadza na nią szereg niepowodzeń
– Nie wychodzi jej bieganie, jest dość wolna
– Jest impulsywna i drażliwa, dzięki czemu traci zdolność logicznego myślenia i kieruje się emocjami
– Cierpi przez absolutny brak orientacji w terenie, gubi się z łatwością i długo zapamiętuje ścieżki
Mocne strony:
– Jest bardzo wytrzymała. Niełatwo się męczy i ciężko zadać jej fizyczne obrażenia
– Trop jest zaskakująco silną koteczką, już teraz widać ogrom potencjału
– Już teraz objawia się u niej spryt, który wykorzystuje dla własnej korzyści i unikania konsekwencji

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Sowi Zmierzch
Matka - Barczatka
Rodzeństwo - ///
Partner - Trop nie sądzi, że kiedykolwiek znajdzie się ktoś, kto sprosta jej oczekiwaniom.
Potomstwo - ///

INNE

Mroczna Wizja – pomimo braku bezpośredniego kontaktu z kotką, Trop jest zapatrzona w jej majestat i opisywane przez ojca sukcesy i umiejętności. Stawia ją na piedestale, co zapewne jest pozytywem, biorąc pod uwagę to, że jest przyszłą kultystką. Spogląda na nią z podziwem i zazdrości jej umiejętności.

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Trop przyszła na świat w Klanie Wilka, który w momencie jej narodzin znajduje się pod pieczą Nikłej Gwiazdy. Przyszła na świat dzięki trwającej wciąż relacji Barczatki – samotniczki, urodzonej w Betonowym świecie, oraz Sowiego Zmierzchu – lojalnego wojownika na służbie Klanu Wilka, oddanego Kultowi Mrocznej Puszczy kultyście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz