BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

31 lipca 2014

Psotka

Autor grafiki: piankacz
OGÓLNE
PSOTKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna z większymi pociągiem do kotek
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: xivitre
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Psotka to czarna kotka z białą, niesymetryczną plamką umiejscowioną w okolicach noska i bródki. Końcówka ogona podobnie jak pyszczek będzie mieć jasną ciapkę. Jej oczka barwą przypominają bezchmurne niebo. Koteczka będzie małych rozmiarów o delikatnie zarysowanych mięśniach i silnych tylnych łapkach. Jej sierść w przyszłości będzie długa i nieco leista, chociaż nie przesadnie.
Cechy szczególne - Niewątpliwie cechą szczególną koteczki będzie dwukolorowy nosek w kolorach czarnym i różowym. Uszka Psotki zakończone są niewielkimi, ciemnymi pędzelkami. Dodatkowo widoczne będą maleńkie kiełki wystające z jej pyszczka na wzór nietoperzych.
Kolor sierści - czarny jednolity z bielą
Długość sierści - długa
Kolor oczu - niebieskie
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Psotka jak samo jej imię mówi, lubi rozrabiać. Tu podrzuci komuś żabę do posłania, tam kogoś wystraszy, a jeszcze komuś innemu zwinie coś sprzed nosa. Koteczka rzadko kiedy myśli o konsekwencjach swoich zabaw, co niewątpliwie będzie wpędzało ją w kłopoty. Do popierania lub wymyślania głupich pomysłów jest jedną z pierwszych. Zatem rozwaga nigdy nie będzie jej mocną stroną. Jak przystało na córkę Mysiego Postrachu, kocha plotki i wszystko co z nimi związane. Psotka ma dosyć słabą pamięć, więc dużo rzeczy jej się miesza lub umyka. Przez co może koloryzować niektóre rzeczy lub nieświadomie przeinaczać ich sens. Pomimo tych cech jest kociczką dobroduszną i chętną do pomagania innym. Nigdy nie odmówi drugiemu kotu pomocy. Czarnulka w swoich uczuciach jest stała i zdecydowana.

MORALNOŚĆ

— Wierzy, że życie trzeba dobrze przeżyć i nie należy żałować niczego ze swojego życia.
— Mocno wierzy w Klan Gwiazdy.
— Rodzina jest ważna, ale Klan jeszcze bardziej.
— Nigdy nie podniesie na kogoś łapy. Chyba, że w samoobronie koniecznej.

CIEKAWOSTKI

— Uczulona na myszy i sójki
— Zbiera tylko niebieskie piórka
— Jej ulubionym kolorem jest niebieski
— Interesujący ją zioła i ich zapachy. W przyszłości będzie lubiła przebywać koło nich, a wizyty u medyka pomimo wszelakich dolegliwości będą dla niej przyjemne. Bardzo szanuje medyków. Chyba nawet bardziej od wojowników
— Nie lubi przemocy i wszelkich aktów bestialstwa
— Psotka nie potrafi wymówić literki ,,R”

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: — Nie ma zbyt dobrej pamięci.
— Słabszy wzrok w lewym oczku.
— Plotkarstwo.
Mocne strony: — Zwinność to jej drugie imię.
— Doskonały słuch, z którego może być dumna.
— Wierna z niej duszyczka.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mysi Postrach [Kocha ojca. Bardzo lubi z nim przebywać słuchać jego opowieści.]
Matka - Natta [Szczerze mówiąc nie zna jej, więc nie ma o niej zdania]
Rodzeństwo - Morświn, Foczka [Kocha swoje siostry.]
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Przyszła na świat w Klanie Klifu podczas panowania Judaszowcowej Gwiazdy jako córka Natty i Mysiego Postrachu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz