BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Klifu i Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Zmiana pory roku już 30 marca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

11 października 2014

MYSIA ŁAPA

Autor grafiki: Jableczniczek
OGÓLNE
MYSIA ŁAPA
*Poprzednie imiona: Maryś, Mysz
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Uczeń

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Mysz to dość drobnej postury kocur, który pewnie nie wyrośnie na wysokiego. Futro ma w większości czarne - jedyny wyjątek stanowią jego białe łapy oraz plamki na głowie i piersi.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna z białym
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Mysz, mimo swojego imienia i dość drobnej postury, charakter ma zupełnie inny. Nie jest strachliwy jak mała myszka, jest za to bardzo pewny siebie i uważa się za nieustraszonego. W rzeczywistości bywają chwile, kiedy kocię odczuwa silny lęk. Jest on wrażliwy i ma wielkie serce, przez co niektóre krzywdy bardziej go bolą, mimo to stara się nie pokazywać swojej słabości, by dalej podtrzymywać swoją pewność. Zdecydowanie bliżej mu do ekstrawertyka niż introwertyka. Nawiązywanie relacji idzie mu dość łatwo, lubi spędzać czas w otoczeniu innych kotów, a jego przekonania tylko mu to ułatwiają. Kociak jest też dość żartobliwy. Lubi robić wszelkiego rodzaju psikusy i żarty, nie zawsze miłe, lecz on nie widzi w tym problemu. Po dołączeniu do Klanu Klifu na pewien czas stracił pewność siebie, stając się bardziej nieufnym i zamkniętym. Z czasem jednak udało mu się wrócić do siebie.

MORALNOŚĆ

W obronie nie zawaha się kogoś zaatakować, jak ktoś jest bezbronny, sprawa się zmienia. Nie jest pewny tej całej wiary w Klan Gwiazdy, mimo to ciekawią go te historie.

CIEKAWOSTKI

- Panicznie boi się utraty bliskich, lecz nigdy o tym nie mówi.
- Lubi deszcz, jednak boi się burz.
- Pomimo swojej wątpliwej wiary w Klan Gwiazdy, zdarza mu się modlić o bezpieczeństwo swoich zaginionych bliskich - gdziekolwiek są, kimkolwiek są.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Walka, wrażliwość, słabo się wspina
Mocne strony: Pewność siebie, łatwość w nawiązywaniu relacji, mocny słuch i węch, szybko biega

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Mrożonka
Matka - Mnożnik
Rodzeństwo - Ryś
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

Półślepy Świstak - kotka zaopiekowała się nim po jego dołączeniu do Klanu Klifu. Mysz traktuje ją niemal jak matkę.

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Patrol Klanu Klifu nie spodziewał się napotkać błagającego o pomoc kociaka na swoim terytorium. Próbując uspokoić spanikowane dziecko, dowiedzieli się, że malec znalazł się na ich terenach przez przypadek - wraz ze swoim bratem w ramach zabawy schowali się w jednej z rybackich łodzi, która ku ich nieszczęściu odpłynęła od brzegu. Dwunożni pozbyli się kociąt dopiero na obcej, pełnej skał plaży. Ciekawskie dzieci postanowiły zacząć zwiedzać dziwne miejsce, jednak nie zdążyły zajść daleko nim nastąpiła katastrofa. Jeden z kociaków poślizgnął się na skale, utykając w szczelinie i dotkliwie raniąc się w bok i przednią łapę. Próbując znaleźć pomoc, drugi malec wpadł na patrol Klifiaków. Niestety, gdy wojownicy przyszli na miejsce wypadku, było już za późno - po kocięciu została jedynie unosząca się w wodzie krew. Nie mogło przetrwać przypływu i siły potężnych fal. Zrezygnowani Klifiacy zabrali Mysz do swojego obozu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz