BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Żałoba jest ostatnio wszechobecna. Lawina śmierci zaczęła się od odejścia Jarząb, z czasem tylko przybierając na prędkości. W wymiarze ducha znalazła się niedługo później główna medyczka, Witka, tym samym przekazując rolę dbania o zdrowie społeczności Murmur i jej uczniowi Porankowi. Po tygodniach spokoju, kolejna osoba straciła życie, tym razem w drastyczny sposób. Podczas patrolu granicznego napotkano na spuszczonego psa, który od razu rzucił się w pogoń za grupą. Każdy członek zwiadu zdążył w porę wskoczyć na drzewa, jednak przez pośpiech Skrzyp poślizgnął się i spadł z wysokości, tym samym łamiąc sobie łapy. Wojownik nie miał szans w starciu ze szczękami agresora. Obecność kłusowników także boleśnie dała się we znaki, gdy jeden z nich postrzelił zastępczynię na oczach Daglezjowowej Igły. Sadzawka niestety nie wygrała ciężkiej walki o życie. Rozpaczona śmiercią przyjaciółki liderka wybuchła, najpierw wyżywając się medyczce, a później także na reszcie społeczności. Na samym końcu w szale oskarżyła Lśniącą Tęczę o zamach, dzięki Wszechmatce powstrzymana i z pozoru uspokojona przez Świergot. Wieści o nowym zastępcy nadal na razie nie słychać...

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Nocy?
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Nowe mutacje w zakładce "Cechy Specjalne i Mutacje"! | Zmiana pory roku już 22 września, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

07 czerwca 2014

PIKUJĄCA JASKÓŁKA


Autor grafiki: @zeno0313 [Discord]

OGÓLNE
PIKUJĄCA JASKÓŁKA
*Poprzednie imiona: Jaskółka > Jaskółcza Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna, aromantyczna
Przynależność: Samotnicy --> Klan Klifu
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: natka.wszystkowie.1811@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jaskółcza Łapa nadal jest dosyć niska. Równa się z kotkami o 3 księżyce młodszymi. Ma trochę dłuż nogi, ostre rysy pyska i małe, migdałowe oczy. Ma jednak muskularną sylwetkę. Jeśli zaś chodzi o ułożenie bieli to jest ona jedynie na jednej łapie w postaci skarpetki.
Cechy szczególne - biała skarpetka na tylnej, prawej łapie.
Kolor sierści - kremowy pręgowany klasycznie z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

To inteligentny uczeń, możliwe, że wyrośnie z niej prawdziwa klanowa zakała. Łatwo przekonuje innych, przez co zwykle osiąga to, co chce. Manipulacja, zwłaszcza jej siostrą świetnie jej idzie, w przeciwieństwie do siły fizycznej, z której nie ma żadnego pożytku. Owinęła sobie Siewkową Łapę wokół łapy tworząc z niej prawdziwego sługusa. Z wiekiem trochę spoważniała, ale tylko trochę. Nadal to próbujaca pokazać się z jak najlepszej strony kotka. Nie chce zawieść rodziców zawzięcie trenując na wybranej przez jej ojca ścieżce wojownika. Mają oni poza tym duży wpływ na decyzje podejmowane przez Jaskółczą Łapę, gdy sama nie jest zdecydowana - oni decydują za nią. Jednak jak tylko zyska władzę w łapach to będzie na wszystkich wykrzykiwaç za najdrobniejsze przewinienie. Na szczęście jeszcze takowej nie ma, więc wciąż udaje tą good. Kremowa to snobka ,według jej mniemania, została stworzona do obracania się w wysoko postawionym towarzystwie, ponieważ wtedy osiągnie co chce. Sama siebie docenia, a jak jest z innymi? Ich raczej już nie. W myślach śmieje się z każdego kota, który zrobi coś nie tak w jej mniemaniu. Tchórz, uważa, że po co się narażać dla kogoś tam, którego ktoś atakuje. “Niech sobie niedojda sama radzi.” - to jej typowe stwierdzenie. Ach tak, jeszcze zapomniałam o jednym - nie rób sobie żartów, które chociażby musną sucharem jej personę. Jak to zrobisz to możesz sobie kopać grób. Jako starsza będzie też buntownikiem nie trzymającym się zasad, ale na to jeszcze nie czas…

MORALNOŚĆ

Zna wiarę w Klan Gwiazdy i…ma do tego podejście “tak średnio na jeża”. Najłatwiej uwierzyć jej w to, że tam na górze mieszkają jej przodkowie. Daje to kremowej taką nadzieję. Za to kodeksów tych wszystkich to nie szanuje, uznaje to za rzecz zbędną.

CIEKAWOSTKI

- Lubi opowiadać zmyślone historie

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: brak siły, obrzydzenie krwią, zwinność
Mocne strony: wspinaczka, szybkość, wytrzymałość

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Biologiczny: Okular (ledwo pamięta), Przybrany: Dzwonkowy Szmer (tatuś ma misję - sprawić, by stała się odważna)
Matka - Biologiczna: Zielonka (też ledwo pamięta), Przybrana: Gasnący Promyk (tylko mama i mama, jakby nikogo na świecie innego nie było. Ona i jej rady są najważniejsze.)
Rodzeństwo - Z tego samego miotu: Siewcza Łapa (prywatny robotnik) , Szpak, Z starszych miotów: Czapla, Bogatka, Orlik, Łozówka, Puchacz, Pustułka, Bocian, Pluszcz, Sójka, Kruk i Sikora
Partner - /// (chce rycerza na białym koniu lub księcia, który dałby się pod pantofel)
Potomstwo - /// (marzy o licznym potomstwie, by stać się jak jej biologiczna matka)

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Trafiła do klanu klifu jako zaginione dziecko wielodzietnej rodziny Okularu i Zielonki. Zaginęła w lesie wraz z jednym z rodzeństwa. Odnaleziona przez patrol Klanu Klifu podczas panowania Srokoszowej Gwiazdy. W wieku 6 księżyców zostaje mianowana na uczennice otrzymując za mentora Pomocnego Wróbelka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz