BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

CIERNISTA ZAMIEĆ

 

CIERNISTA ZAMIEĆ

Poprzednie imiona: Cierń > Ciernista Łapa

Wiek: 51 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Wilka

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: -

Charakter: Cierń jest kotem aspołecznym, to pewne. Są jednak dwie kotki, z którymi spędza czas z własnej, nieprzymuszonej woli (i za które oddałby życie) - Skrząca Nadzieja i Raniuszkowy Dziób. Ich nie dotyczy zasada, według której zagadany tylko milczy, patrząc klanowiczowi w oczy. Jest w stanie nawet wykrzesać z siebie trochę entuzjazmu podczas rozmowy o rzeczach mało konkretnych, co wcześniej nigdy mu się nie zdarzało. Ale wciąż nie lubi, jak ktoś robi do niego podchody, to w jego oczach strata czasu. Przynajmniej jego rozgadana partnerka nigdy nie będzie musiała obawiać się zdrady. Zresztą, kocur jest zbyt zamknięty w sobie żeby kogokolwiek podrywać. I za bardzo ją kocha. Nie jest wylewny, bo boi się odrzucenia. Nie chce więcej cierpieć. Nie da po sobie pokazać, że coś jest nie tak, nie chcąc być zmartwieniem dla najbliższych. Mimo wszystko jest pomocny, wystarczy powiedzieć o co chodzi, a od razu postara się rozwiązać twój problem. Zdobycie jego zaufania jest trudne, ale możliwe. Trzeba bo prostu się poddawać kiedy każe ci spadać albo powiesić się na suchej gałęzi, byleby miał święty spokój. Tak, nie uważa na słowa i zdarza mu się być złośliwym. Zaakceptowanie kogoś przychodzi mu z wielkim trudem, ale paradoksalnie kocur może bardzo łatwo się przywiązać emocjonalnie. Więź z nim stworzona staje się nierozerwalna, Cierń będzie trwał przy tobie pomimo wszelkich niebezpieczeństw oraz trudności. W głębi duszy to naprawdę urocza istotka, pełna empatii, nienaruszonych pokładów ciepła oraz miłości. Do najbliższych odnosi się z szacunkiem, ale w razie potrzeby potrafi im odmówić. Szczerość jest jednym z atutów jego wewnętrznej i prawdziwego "ja". Bez większego trudu, a także wyrzutów sumienia powie ci prawdę, nawet tę najokrutniejszą ze wszystkich. Najbardziej dobijający jest jego ton mowy - nadal obojętny, może lekko drwiący ze wszystkiego i wszystkich. Bo kimże byłby Cierń bez swojego chłodu? Bez drgnięcia powieki przyjmuje wszystko, co zsyła mu los, wierząc w jego nieodwołalność. Kocur na co dzień próbuje unikać spięć jak ognia. Prawdę mówiąc nie jest w tym najlepszy i dlatego często wpada w przeróżne kłopoty. Szczególnie, że im bardziej a niego krzyczysz, tym bardziej Cierń ma cię w głębokim poważaniu, a nawet śmieje się w duchu z oburzenia. Ale nie delektuje się złością innych, przecież sam też jej ulega. Ma nerwy ze stali, ale czasem zdarza mu się  podnieść swój cichutki głos do głośnego warknięcia, szczególnie gdy chodzi o najbliższe mu kotki. 


Wygląd: 

  • Ogólny opis - Cierń ma orientalną budowę głowy, długie uszy oraz bardziej prosty pysk, który idealnie współgra z jego migdałowymi, żółtymi oczami. Dość delikatnej postury. 

  • Kolor sierści - Czarna z białym

  • Długość sierści - Półdługa

  • Kolor oczu - Żółte

Rodzina:

  • Ojciec - Leśny Świt (*)

  • Matka - Senny Świt (*)

  • Rodzeństwo - Skrząca Nadzieja

  • Partner - Raniuszkowy Dziób

  • Potomstwo - Świetlista Dusza, Suśli Nos, Wiśniowy Świt

Mentor: Miedziana Iskra (*)

Uczniowie:

  • dawni - ///

  • obecny - ///

Historia: Urodzony w klanie.

Punkty umiejętności:

  • siła - 25

  • szybkość - 20

  • zwinność - 40

  • skok - 15

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: - (autor: pandzika@gmail.com, BellaVintro#6611)


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz