BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Wojna z Klanem Wilka i samotniczkami zakończyła się upokarzającą porażką. Klan Klifu stracił wielu wojowników – Miedziany Kieł, Jerzykową Werwę, Złotą Drogę oraz przywódczynię, Liściastą Gwiazdę. Nie obyło się również bez poważnych ran bitewnych, które odnieśli Źródlana Łuna, Promieniste Słońce i Jastrzębi Zew. Klan Wilka zajął teren Czarnych Gniazd i otaczającego je lasku, dołączając go do swojego terytorium. Klan Klifu z podkulonym ogonem wrócił do obozu, by pochować zmarłych, opatrzeć swoje rany i pogodzić się z gorzką świadomością zdrady – zarówno tej ze strony samotniczek, które obiecywały im sojusz, jak i członkini własnego Klanu, zabójczyni Zagubionego Obuwika i Melodyjnego Trelu, Zielonego Wzgórza. Klifiakom pozostaje czekać na decyzje ich nowego przywódcy, Judaszowcowej Gwiazdy. Kogo kocur mianuje swoim zastępcą? Co postanowi zrobić z Jagienką i Zielonym Wzgórzem, której bezpieczeństwa bez przerwy pilnuje Bożodrzewny Kaprys, gotowa rzucić się na każdego, kto podejdzie zbyt blisko?

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 3 sierpnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

DZWONKOWY ŚWIST

 

Autor grafiki: belissab (dc)
OGÓLNE
DZWONKOWY ŚWIST
*Poprzednie imiona: Dzwonek > Dzwonkowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: 
nevirax (discord)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis – Średniego wzrostu kocur o silnych i szybkich łapach. Wzrost jest jego kompleksem ze względu na to, że porównuje się nim z innymi, o wiele od niego wyższymi kotami. Dość smukłe ciało, chociaż gdzieniegdzie, szczególnie na łapach, widać wyraźne zarysy mięśni. Ciało pokrywa średniej długości w większości jasnoruda sierść, pręgowana w ciemniejsze cętki. Puszysty ogon zdobi na końcówce białe futro, które również jest na jego piersi, łapach, brzuchu, w większości na udach i przy samym początku ogona. Charakterystyczny biały znak w kształcie klejnotu, znajdujący się na jego czole, jest pierwszym, co rzuca się w oczy. Ciepłe, jasnozielone tęczówki, przepełnione optymizmem, którym chętnie podzieli się z każdym, kto tylko na nie spojrzy. Lekko różowy nos. Pędzelki na rudych uszach. Na pyszczku gości praktycznie cały czas wręcz zaraźliwy, szczery uśmiech.     
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści -  ruda srebrna pręgowana cętkowanie bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Pierwszym co wszystkim rzuca się w oczy, jest jego promienisty i radosny uśmiech. Niemal nigdy nie schodzi on z jego pyszczka i potrafi nawet nim rozchmurzyć nieco napiętą atmosferę. Obok kocura nie da się przejść obojętnie, wszędzie go pełno. Ma niesamowite pokłady energii, które w większości wykorzystuje na zabawę oraz naukę nowych umiejętności, które przydadzą mu się w przyszłości. Przyciąga do siebie inne koty jak magnes, zarażając ich tym swoim uśmiechem. Wieczny optymista, nie poddaje się przy najmniejszej porażce, jest wręcz przeciwnie - daje mu ona nową energię do działania. Zawsze kończy narzucone sobie wcześniej cele. Gdy coś wydaje  się mu  niesprawiedliwe bądź złe, nie boi się tego powiedzieć wprost. Nienawidzi kłamstw, wierzy, że zawsze należy mówić prawdę, nawet tą najbardziej bolesną. Potrafi  często dostrzegać u innych jak się czują w danym momencie, często nie rozumiejąc, w jaki sposób dokładnie wyczytuje ich emocje. Lojalny wobec klanu i najbliższych.  Działa bezinteresownie, zawsze wesprze kogoś, gdy ten tego potrzebuje. Zdolny do poświęceń wobec swojej rodziny, przyjaciół, a nawet obcych. Z każdej sytuacji, jaka by ona nie była, stara się wyjść zwycięsko i pokazuje, że do wszystkich spraw da się podejść z troską. Ma trudności z odpuszczaniem i często angażuje się w rozwiązywaniu problemów innych, zostając jednocześnie ze swoimi własnymi.


MORALNOŚĆ

Na ten moment jest tylko niemyślącym do końca prawidłowo we wszystkich aspektach kociakiem. Nie wie, co to przemoc fizyczna w jakiekolwiek formie, więc trudno stwierdzić, czy byłby w stanie kogoś skrzywdzić. Jedyny ból jaki zna to ten w zabawie, gdy rodzeństwo nadepnie mu na ogon, więc na tej zasadzie, gdyby jego bliskim groziło niebezpieczeństwo, mógłby zacząć deptać czyjś ogon. W przyszłości zapewne w formie obrony byłby w stanie zrobić coś więcej, ale sam z siebie wydaje się stronić od przemocy. Podoba mu się miejsce w jakim się wychowuje, więc zdaje się, że będzie lojalny swojemu klanowi i niechętny, by kiedykolwiek go zdradzić, nawet za cenę wszystkich kulek mchu do zabawy na świecie. Nie wie czym dokładnie jest Klan Gwiazdy, ale stara się pilnie o nim słuchać przez wzgląd na to, co mówią starsi, choć czasami ma pewne wątpliwości co do jego istnienia, zastanawiając się, jak to dokładnie funkcjonuje.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ufa niemal wszystkim, wierząc, że każdy ma dobre intencje, przez co nie jest w stanie rozpoznać, gdy ktoś ma złe zamiary. Przejmuje się bardziej czyimś losem niż swoim własnym. Ponadto skoki nie są jego mocną stroną, nie potrafi wzbić się zbyt wysoko.
Mocne strony:  Kocur ma bardzo dobry słuch, dzięki któremu jest w stanie usłyszeć nawet najcichszy szelest, dochodzący zza krzaków. Kolejny jego atut to silne łapy, przez które jest w stanie przemieszczać się i biegać na dłuższe dystanse. Potrafi się w pełni skupić na wyznaczonym sobie zadaniu.


RELACJE

RODZINA

Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Rumiankowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Burzy podczas panowania Obserwującej Gwiazdy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz