BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

DZWONKOWY ŚWIST

 

Autor grafiki: belissab (dc)
OGÓLNE
DZWONKOWY ŚWIST
*Poprzednie imiona: Dzwonek > Dzwonkowa Łapa
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Klan Burzy
Ranga: Wojownik

- - - -

Właściciel: 
nevirax (discord)

CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Ogólny opis – Średniego wzrostu kocur o silnych i szybkich łapach. Wzrost jest jego kompleksem ze względu na to, że porównuje się nim z innymi, o wiele od niego wyższymi kotami. Dość smukłe ciało, chociaż gdzieniegdzie, szczególnie na łapach, widać wyraźne zarysy mięśni. Ciało pokrywa średniej długości w większości jasnoruda sierść, pręgowana w ciemniejsze cętki. Puszysty ogon zdobi na końcówce białe futro, które również jest na jego piersi, łapach, brzuchu, w większości na udach i przy samym początku ogona. Charakterystyczny biały znak w kształcie klejnotu, znajdujący się na jego czole, jest pierwszym, co rzuca się w oczy. Ciepłe, jasnozielone tęczówki, przepełnione optymizmem, którym chętnie podzieli się z każdym, kto tylko na nie spojrzy. Lekko różowy nos. Pędzelki na rudych uszach. Na pyszczku gości praktycznie cały czas wręcz zaraźliwy, szczery uśmiech.     
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści -  ruda srebrna pręgowana cętkowanie bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///

CHARAKTER

Pierwszym co wszystkim rzuca się w oczy, jest jego promienisty i radosny uśmiech. Niemal nigdy nie schodzi on z jego pyszczka i potrafi nawet nim rozchmurzyć nieco napiętą atmosferę. Obok kocura nie da się przejść obojętnie, wszędzie go pełno. Ma niesamowite pokłady energii, które w większości wykorzystuje na zabawę oraz naukę nowych umiejętności, które przydadzą mu się w przyszłości. Przyciąga do siebie inne koty jak magnes, zarażając ich tym swoim uśmiechem. Wieczny optymista, nie poddaje się przy najmniejszej porażce, jest wręcz przeciwnie - daje mu ona nową energię do działania. Zawsze kończy narzucone sobie wcześniej cele. Gdy coś wydaje  się mu  niesprawiedliwe bądź złe, nie boi się tego powiedzieć wprost. Nienawidzi kłamstw, wierzy, że zawsze należy mówić prawdę, nawet tą najbardziej bolesną. Potrafi  często dostrzegać u innych jak się czują w danym momencie, często nie rozumiejąc, w jaki sposób dokładnie wyczytuje ich emocje. Lojalny wobec klanu i najbliższych.  Działa bezinteresownie, zawsze wesprze kogoś, gdy ten tego potrzebuje. Zdolny do poświęceń wobec swojej rodziny, przyjaciół, a nawet obcych. Z każdej sytuacji, jaka by ona nie była, stara się wyjść zwycięsko i pokazuje, że do wszystkich spraw da się podejść z troską. Ma trudności z odpuszczaniem i często angażuje się w rozwiązywaniu problemów innych, zostając jednocześnie ze swoimi własnymi.


MORALNOŚĆ

Na ten moment jest tylko niemyślącym do końca prawidłowo we wszystkich aspektach kociakiem. Nie wie, co to przemoc fizyczna w jakiekolwiek formie, więc trudno stwierdzić, czy byłby w stanie kogoś skrzywdzić. Jedyny ból jaki zna to ten w zabawie, gdy rodzeństwo nadepnie mu na ogon, więc na tej zasadzie, gdyby jego bliskim groziło niebezpieczeństwo, mógłby zacząć deptać czyjś ogon. W przyszłości zapewne w formie obrony byłby w stanie zrobić coś więcej, ale sam z siebie wydaje się stronić od przemocy. Podoba mu się miejsce w jakim się wychowuje, więc zdaje się, że będzie lojalny swojemu klanowi i niechętny, by kiedykolwiek go zdradzić, nawet za cenę wszystkich kulek mchu do zabawy na świecie. Nie wie czym dokładnie jest Klan Gwiazdy, ale stara się pilnie o nim słuchać przez wzgląd na to, co mówią starsi, choć czasami ma pewne wątpliwości co do jego istnienia, zastanawiając się, jak to dokładnie funkcjonuje.

CIEKAWOSTKI

///

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: VI
Słabe strony: Ufa niemal wszystkim, wierząc, że każdy ma dobre intencje, przez co nie jest w stanie rozpoznać, gdy ktoś ma złe zamiary. Przejmuje się bardziej czyimś losem niż swoim własnym. Ponadto skoki nie są jego mocną stroną, nie potrafi wzbić się zbyt wysoko.
Mocne strony:  Kocur ma bardzo dobry słuch, dzięki któremu jest w stanie usłyszeć nawet najcichszy szelest, dochodzący zza krzaków. Kolejny jego atut to silne łapy, przez które jest w stanie przemieszczać się i biegać na dłuższe dystanse. Potrafi się w pełni skupić na wyznaczonym sobie zadaniu.


RELACJE

RODZINA

Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

SZKOLENIE

Uczniowie obecni - Rumiankowa Łapa
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Burzy podczas panowania Obserwującej Gwiazdy. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz