BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Znika coraz więcej kotów. Rozpoczęte nagłą śmiercią Chłodnego Omenu przez uderzenie piorunem, zmartwienia wilczaków jedynie się piętrzą. W ciągu zaledwie jednego sezonu ich klan nawiedziło wiele nieszczęść, nie tylko pod postacią śmierci, ale także innych zdarzeń, jak chociażby nagły atak dzika na obóz Klanu Wilka, podczas którego życie stracił Mroźna Łapa. Wojownicy zdają się sami siebie wybijać, mimo, iż nie wszystko jest mówione na głos, a dużo spraw kończy zamiecionych pod ogon. Żeby tego było mało, coraz więcej kotów choruje, a Zaranna Zjawa staje w ogniu krytyki niezadowolonych z jej medycznych umiejętności pobratymców.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka.
Nie tak długo po zmianie władzy, społecznością wstrząsnęła straszliwa wiadomość. Patrol mający na celu zlokalizować położenie borsuków zakończył się wielką tragedią! Podczas ucieczki przed drapieżnikami zmarły dwie zwiadowczynie oraz wojowniczka, o czym poinformowała wchodząca w skład zwiadu Sówka. Iskra i Bławatek, którzy podczas krytycznej sytuacji oddzielili się od reszty patrolu, wschód słońca później zostali znalezieni martwi przez Czernidłaka i Pumę. Cały Owocowy Las pogrążył się w żałobie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki u samotników!
(trzy wolne miejsca!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

SZELESZCZĄCY ZAGAJNIK

 SZELESZCZĄCY ZAGAJNIK

Poprzednie imiona: Szelest, Szeleszcząca Łapa

Wiek: 45 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Klan Burzy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: - (Szelesta nie obchodzą medycy z ich dziwnymi problemami. Owszem, uzdrowiciele w klanie są potrzebni, jednak tak jak reszta jego rodzeństwa, uważa, że coś jest z nimi nie tak)

Charakter: Szelest nie należy do najspokojniejszych kociaków, jednak nie jest nadpobudliwy czy coś w tym stylu. Razem z bratem cały czas coś knują, a żłobek cały czas jest pełen ich okrzyków radości i dźwięków, jakie wydają podczas wspólnej zabawy. Szelest jednak, chociaż najmłodszy z miotu, nie posiada tak ogromnych pokładów energii jak jego straszy brat. Owszem, uwielbia harce i zabawy z nim, jednak Szelest potrzebuje od czasu do czasu chwilki, żeby odsapnąć. Kocurek jest niezwykle dokładny i lubi mieć wszystko zaplanowane, nawet, jeśli jego przemyślenia nie są zbyt mądre lub realne. Maluch jest bardziej kreatywny niż rozsądny, co przekłada się na jego słowa i czyny. Dzieciak jest też niezwykle podporządkowany zasadom i mocno wierzy w Klan Gwiazdy. Uważa, że jeśli wszyscy by przestrzegali kodeksu, Klan Burzy byłby najwspanialszym klanem na świecie. 

Wygląd: 

  • Ogólny opis - Szelest to okrągły, niski, bardzo niski kocurek o krótkich łapkach i ogonie, ciągnącym się po ziemi za nim. Młodszy w przeciwieństwie do brata posiada nieco jaśniejszy odcień brązu na futrze, a jego pręg są nieco rzadsze niż u Szuma. Kocur odziedziczył po matce zaokrąglone uszy i kształt noska. Szelest posiada delikatniejsze niż ojciec rysy pyszczka i ciemne, zielone ślepia.

  • Kolor sierści - czarna pręgowana klasycznie (bura)

  • Długość sierści - długa

  • Kolor oczu - zielone

Rodzina: 

  • Ojciec - Tańcząca Zorza (ukochany ojciec. Cieszy się, że trafił mu się akurat taki, co ma dla nich czas, bawi się z nimi i często odwiedza)

  • Matka - Rzeczny Nurt (ukochana, troskliwa i spokojna mama. Szelest docenia to, że jak coś go trapi może do niej przyjść i się wyżalić, albo po prostu poleżeć)

  • Rodzeństwo - Szemrząca Łapa (najlepsza, bo jedyna siostra. Szelest nie wyobraża sobie bez niej życia i naprawdę docenia to, że służy im swoim zdrowym rozsądkiem) i Szumiące Wzgórze(najlepszy brat na świecie. Kocur uwielbia jego towarzystwa i kocha spędzać z nim czas)

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: brak

Uczniowie: 


  • dawni - brak

  • obecny - brak

Historia: Urodzony w Klanie Burzy jako najmłodszy z bardzo opóźnionego miotu Rzecznego Nurtu i Tańczącej Zorzy razem z dwójką rodzeństwa - Szmerem i Szumem

Punkty umiejętności: 


  • siła - 33

  • szybkość - 21

  • zwinność -26

  • skok - 20

Upomnienia: Postać NPC

Opiekun: Wierzba


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz