BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

JASTRZĘBI PODMUCH

 

JASTRZĘBI PODMUCH

Poprzednie imiona: Podmuch > Krokiet > Mendelejew > Jastrząb > Jastrzębia Łapa

Wiek: 78 księżyców

Płeć: kotka

Klan: Wilka 

Ranga: wojownik

Poziom medyczny: II (dzięki naukom Rumianek)

Charakter: ile po załamaniu nerwowym zostało z dawnej Jastrząb? Tchórzostwo i silne poczucie moralności. Wszystkie tragedie, które spotkały ją w życiu kocica tłumaczy karą zesłaną przez Klan Gwiazdy za jej nieposłuszeństwo Kodeksowi, który według niebieskiej jest dużo surowszy, niż w rzeczywistości. W ten sposób dużo łatwiej zaakceptować jej to, co się stało. W swojej wierze Jastrząb jest tym gorliwsza, że boi się kolejnych kar i utraty pozostałych bliskich, dlatego za swój cel obrała nawrócenie Klanu Wilka. Surowa i wymagająca dla siebie, stara się być przykładem dla współklanowiczów, nie przepuści też żadnej okazji, żeby wygłosić pochwałę Gwiezdnych albo krytykę jakiejś wady. Trzeba przyznać, że jest czujnym obserwatorem i łatwo dostrzega to, co jest słabością danego kota. W jej chęci poprawy wszystkich jest coś paranoicznego; inteligencji i zdolności przewidywania, dawniej wzbudzających szacunek Borsuczego Kroku, używa głównie po to, by przewidzieć wszelkie możliwe okazje do złamania Kodeksu i zapobiec im, zanim będą miały miejsce. W praktyce, Jastrzębi Podmuch wszędzie węszy spiski i zbrodnie, i stara się im przeciwdziałać, zatruwając życie klanowiczom swoją paranoją na punkcie kary. Najmocniej daje się we znaki synowi, Mleczowemu Pyłowi, w stosunku do którego stała się skrajnie nadopiekuńcza. Wszystko ze strachu i z miłości. Jastrzębi Podmuch stała się ciężka w codziennych kontaktach. Pełna lęku i podejrzliwości, non-stop prawi morały albo nie potrafi podjąć decyzji, nie chcąc w jakikolwiek sposób znów zasłużyć na karę od Klanu Gwiazdy. Ma poczucie, że Gwiezdni są po jej stronie, co dodaje jej pewności siebie podczas kłótni i sprawia, że jest strasznie uparta. Przekonają ją dopiero logiczne i bardzo solidne argumenty. Paradoksalnie łatwiej jej zagadać do klanowicza czy obcego kota. W rozmowach bywa złośliwa i niecierpliwa, szczególnie w stosunku do kotów, których nie lubi (czyli które nie podzielają jej punktu widzenia). Jest też skrajnie przewrażliwiona na punkcie rodziny, sprawdzi intencje każdego, kto zbliży się do któregoś z jej dzieci. Swoje uczucia do Borsuczego Kroku przekuła w nienawiść. Obwinia zastępczynię o każde zło i tylko szuka okazji, by złośliwie wytknąć jej błąd, a równocześnie boi się jej na tyle, że nie odważy się jej zaatakować. Ale jeśli kocica dopuści się złamania Kodeksu…


Wygląd: 

  • Ogólny opis - Jastrząb jest drobną kotką o długich, żylastych nogach i długim pysku. Ma krótkie, ale za to bardzo gęste, gładkie i lśniące szare futro ozdobione grubymi klasycznymi pręgami. Jego zielone oczy są skośne, wąskie i szeroko rozstawione, natomiast nos i poduszki łap są bladoróżowe. Skóra kotki poprzecinana jest licznymi, ale za to drobnymi bliznami, natomiast brzegi uszu z lekka postrzępione. 

  • Kolor sierści - niebieska pręgowana klasycznie 

  • Długość sierści - krótka 

  • Kolor oczu - zielone

Rodzina: 

  • Ojciec - Gołąb {bardzo stary, gruby, niebiesko-biały pieszczoch o żółtych oczach} 

  • Matka - Jordla {duża, pręgowana klasycznie kotka o zielonych oczach} 

  • Rodzeństwo - Cień {masywny, żółtooki czarny kocur}, Bruk (*) {pręgowany tygrysio, zielonooki kocur}, (przybrane) Słoneczna Myśl (*){drobna, biała kotka w rude łaty} 

  • Partner - Bystra Woda (*){wielki biały kocur w niebieskie pręgowane klasycznie łaty}

  • Potomstwo - Mleczowy Pył, Lodowata Łapa (*), Rozkwitający Pąk; Przybrane - Wierzbowa Kora, Padający Deszcz

Mentor: Górski Szczyt (*)

Uczniowie: 

  • dawni - Jastrzębi Cień, Wampirza Łapa (*)

  • obecny - ///

Historia: Urodziła się w jakiejś starej piwnicy wraz z dwójką braci. Jordla niezbyt cieszyła się z kociąt, toteż gdy podrosły, zaczęła coraz rzadziej odwiedzać piwnicę, aż w końcu ulotniła się na dobre. Podmuch wraz z rodzeństwem przez jakiś czas była dokarmiana przez właściciela piwnicy, który nazywał ją Krokietem, po pewnym czasie jednak rodzeństwo opuściło swój dotychczasowy dom. Przez jakieś dwa księżyce wędrowali razem, pewnego dnia jednak Podmuch została przygarnięta przez jakiegoś mężczyznę. Zyskała imię Mendelejew (z jakiegoś powodu), a także obróżkę, miskę z jedzeniem i ciepłe posłanie. W międzyczasie jej nowy właściciel przygarnął także drugą kotkę, młodziutką Curie. Początkowo Mendelejew nie przepadała za nową współlokatorką, szybko przekonała się jednak, że jest to nadzwyczaj miła, kochana i nieco strachliwa koteczka. Ich relacja bardzo szybko się rozwinęła się do poziomu, w którym kochały się jak siostry. Wiodły spokojne życie, aż do dnia, podczas którego ich właściciel po prostu nie wrócił do domu. Czekały na niego kilka nocy, w końcu Mendelejew uznała, że muszą uciec. Wraz z Curie jakoś wydostały się na zewnątrz, a następnie, po parutygodniowej wędrówce po mieście, podczas których stoczyły dziesiątki walk i zyskał parę blizn, znalazły się na Siedliskach Owiec. Tam spotkały uzdrowicielkę Rumianek, która udzieliła im schronienia na pewien czas. W ciągu pobytu Mendelejew nauczyła się od niej trochę o ziołolecznictwie. Rumianek przestrzegła ich również przed leśnymi kotami, a także kazała zmienić imiona, tak więc Mendelejew została Jastrząb, zaś Curie Płomykówką.

W dzień odejścia koty pokłóciły się - Jastrząb chciała ominąć klany szerokim łukiem i szukać miejsca do życia gdzieś w samotności, Płomykówka natomiast była zafascynowana dzikimi kotami i uważała, że znajdą wśród nich schronienie. Kiedy wyruszyły, Jastrząb początkowo kierowała się w zupełnie przeciwnym kierunku, szybko jednak jej serce zmiękło, po prostu zbyt bardzo kochała przybraną siostrę. Zaczęły zmierzać ku terenom klanów, ich wędrówka była jednak dosyć długa i trudna. Gdy traciły już nadzieję, że kiedykolwiek odnajdą swój cel, zostały zaatakowane przez borsuka. Kotki zapewne zginęłyby z jego okrutnych łap, gdyby nie Wróblowe Serce i Borsuczy Krok z Klanu Wilka, którzy usłyszeli walkę i w porę przybył na pomoc. Samotniczki zostały przyjęte do klanu i niebawem stały się wojowniczkami. Jastrzębi Podmuch obecnie prowadzi krucjatę przeciw swojej dawnej wybawicielce, Borsuczemu Krokowi. Kocica za cel obrała sobie doprowadzenie do ukarania zastępczyni za jej zbrodnie. Z tego powodu wplątała się w intelektualną grę, w wyniku której związała się z Bystrą Wodą, niemal sprowadziła na niego śmierć i urodziła jego dzieci. Wciągnięta w intrygę Sarniego Ogona, która chciała, by kocica do końca życia żałowała tego, co zrobiła, zabiła wojowniczkę, ratując życie Borsuczemu Krokowi. Próbowała naprawić to, co się stało, będąc jak najlepszą matką dla dzieci swoich i martwej kocicy, wspierana przez swoją siostrę i, jak zawsze złośliwego, Świtającą Maskę. Gdy już zdawało się, że kocica poukładała swoje życie na nowo, za sprawą jej córki, Lodowatej Łapy, do Klanu Wilka przyszła epidemia czerwonego kaszlu, która zabrała między innymi jej przybraną siostrę i partnera, Lodowata Łapa zginęła z kolei rażona piorunem. Psychika kotki nie wytrzymała i Jastrzębi Podmuch przeżyła załamanie nerwowe. Nową nadzieję pomogła jej odnaleźć wiara w Klan Gwiazd. Za swój nowy cel niebieska obrała nawrócenie Klanu, żeby zapobiec podobnym katastrofom w przyszłości. I powstrzymanie Borsuczego Kroku, którą uznała za źródło wszelkiego zła.


Punkty umiejętności: 

  • siła - 31 

  • szybkość - 20 

  • zwinność - 34 

  • skok - 15 

Upomnienia: 0/3

Właściciel: Hellga


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz