BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Znika coraz więcej kotów. Rozpoczęte nagłą śmiercią Chłodnego Omenu przez uderzenie piorunem, zmartwienia wilczaków jedynie się piętrzą. W ciągu zaledwie jednego sezonu ich klan nawiedziło wiele nieszczęść, nie tylko pod postacią śmierci, ale także innych zdarzeń, jak chociażby nagły atak dzika na obóz Klanu Wilka, podczas którego życie stracił Mroźna Łapa. Wojownicy zdają się sami siebie wybijać, mimo, iż nie wszystko jest mówione na głos, a dużo spraw kończy zamiecionych pod ogon. Żeby tego było mało, coraz więcej kotów choruje, a Zaranna Zjawa staje w ogniu krytyki niezadowolonych z jej medycznych umiejętności pobratymców.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka.
Nie tak długo po zmianie władzy, społecznością wstrząsnęła straszliwa wiadomość. Patrol mający na celu zlokalizować położenie borsuków zakończył się wielką tragedią! Podczas ucieczki przed drapieżnikami zmarły dwie zwiadowczynie oraz wojowniczka, o czym poinformowała wchodząca w skład zwiadu Sówka. Iskra i Bławatek, którzy podczas krytycznej sytuacji oddzielili się od reszty patrolu, wschód słońca później zostali znalezieni martwi przez Czernidłaka i Pumę. Cały Owocowy Las pogrążył się w żałobie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki u samotników!
(trzy wolne miejsca!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

MIEDZIANA ISKRA

 

MIEDZIANA ISKRA

Poprzednie imiona: Miedź > Miedziana Łapa

Wiek: 119 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Wilka

Ranga: Starsza

Poziom medyczny: III (a może nawet trochę wyższy, bo Miedzi wcale nie przeszło zamiłowanie do ziół)

Charakter: Miedziana Iskra… Cóż, nie można powiedzieć, że nie zmieniła się wcale przez te wszystkie księżyce. Jednak, znaczną część jej charakteru pozostanie taka sama już na zawsze, będąc jej niejaką wizytówką. Aczkolwiek zmienił się nieco jej pogląd na otaczający ją świat. Tyle śmierci, tragedii, rozpaczy, których doświadczyła w swoim życiu, nie są w stanie opisać żadne słowa. Trzeba przyznać, że silna z niej kocica. Za każdym razem udaje jej się wychodzić z tragedii z mniej lub bardziej uśmiechniętym pyskiem. Na ogół koteczka jest miła, życzliwa i zawsze gotowa wyciągnąć pomocną łapę. Chętnie doradzi czy zwyczajnie przeprowadzi luźną rozmowę. Nadal do końca nie rozumie zła tego świata, gdzieś w głębi duszy twierdzi, że każdy jest w stanie się nawrócić. Znacznie częściej odzywa się też jej dziecięca strona charakteru, gdyż nigdy nie gardzi wygłupami ani zabawą. Wszystkich klanowiczy traktuje jak przyjaciół, a każdy przyjaciel jest dla niej prawie jak rodzina. Warto jeszcze wspomnieć, że kocica bardzo łatwo się wzrusza, a na każdą wspominkę o zmarłych bliskich, reaguje natychmiastowym pogorszeniem humoru i nierzadko łzami w oczach.


Wygląd:

  • Ogólny opis - Miedź, chociaż trochę już zdążyła się zestarzeć, wciąż jest całkiem niebrzydką kocicą. Umiarkowany wzrost, szczupła sylwetka i miękkie, zadbane futro pięknie się prezentują w towarzystwie czarujących, błękitnych oczu, szeregu białych ząbków w częstym uśmiechu i dwukolorowego, bo lewa połowa jest znacznie jaśniejsza, niewielkiego nosa. Same poduszki jej łap również są w dwóch kolorach, bo prawa przednia i ta na jednym z środkowych palców lewej tylnej łapy są jaśniejsze od pozostałych. Wracając do jej sierści, zauważyć można, że na łapach, ogonie, pyszczku i uszach jest ona w płowym kolorze, a reszta sierści tworzy prawie białą bazę. Odstępstwem od tych barw są zupełnie białe akcenty, pokrywające całą prawą przednią łapę, niemalże całą lewą połowę głowy, gdzie tworzy łatę o nierównych brzegach, i tego jednego paluszka na lewej tylnej łapie. Całokształt zaburzają liczne blizny, które przebijają się w różnych miejscach między sierścią na ciele kotki. 

  • Kolor sierści - płowy bicolor point syjamski

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - jasnoniebieskie, pełne głębi

Rodzina: 


  • Ojciec - Cynamon (*) - nigdy go nie poznała, wyszedł na polowanie i nie wrócił

  • Matka - Ruda (*) - tak naprawdę była cynamonowa, nikt nie wie czemu miała tak na imię. Miedź ledwo ją pamięta

  • Rodzeństwo - Sreberko (*), Złotko (*) - bracia, również prawie o nich zapomniała

  • Partner - Iglasta Gwiazda - kocha go całym swoim wielkim serduszkiem

  • Potomstwo - Fasolowa Łodyga (*), Pierzasta Mordka, Kaczy Trzepot (*) - kocha wszystkie córeczki, bez wyjątku

Mentor: Cętkowany Liść (*) (niezastąpiona mentorka i przyjaciółka)

Uczniowie: 


  • dawni - Słoneczny Zmierzch (*), Szafirkowy Potok (*), Ciernista Zamieć

  • obecny - ///

Historia: Cóż… W historii Miedzi dużo się działo. Do Klanu Wilka trafiła jako kilkuksiężycowy kociak, przyniesiony do obozu przez Turkawie Skrzydło. To tam dorastała, zdobywała przyjaciół, traciła ich, kiedy ci odchodzili do Klanu Gwiazdy… Tak, zdecydowanie znaczną rolę w życiu Miedzi zajmuje rozpacz po bliskich. Przeżywała wzloty i upadki, ale zawsze się podnosiła. Teraz jej stan psychiczny w miarę się ustabilizował, prawdopodobnie dzięki kochającej rodzinie. 


Punkty umiejętności:

  • siła - 22

  • szybkość - 25

  • zwinność - 29

  • skok - 24

Upomnienia: 0/3

Właściciel: sanderab2005@gmail.com


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz