BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

Świat żywych w końcu opuszcza obarczony klątwą Błotnistej Plamy Czapli Taniec. Po księżycach spędzonych w agonii, której nawet najsilniejsze zioła nie były mu w stanie oszczędzić, ginie z łap własnego męża - Wodnikowego Wzgórza, który został przez niego zaatakowany podczas jednego z napadów agresji. Wojownik staje się przygnębiony, jednak nadal wypełnia swoje obowiązki jako członek Klanu Nocy, a także ojciec dla ich maleńkiego synka - Siwka. Kocurek został im podarowany przez rodzącą na granicy samotniczkę, która w zamian za udzieloną jej pomoc, oddała swego pierworodnego w łapy obcych. W opiece nad nim pomaga Mżawka, młodziutka karmicielka, która nie tak dawno wstąpiła w szeregi Klanu Nocy, wraz z dwójką potomków - Ikrą oraz Kijanką. Po tym wydarzeniu, na Srebrną Skórkę odchodzi także starsza Mrówczy Kopiec i medyczka, Strzyżykowy Promyk, której miejsce w lecznicy zajmuje Różana Woń. W międzyczasie, na prośbę Wieczornej Gwiazdy, nowej liderki Klanu Wilka, Srocza Gwiazda udziela im pomocy, wyznaczając nieduży skrawek terenu na ich nowy obóz, w którym mieszkać mogą do czasu, aż z ich lasu nie znikną kłusownicy. Wyprowadzka następuje jednak dopiero po kilku księżycach, podczas których wielu wojowników zdążyło pokręcić nosem na swoich niewdzięcznych sąsiadów.

W Klanie Wilka

Po terenach zaczynają w dużych ilościach wałęsać się ludzie, którzy wraz ze swoją sforą, coraz pewniej poruszają się po wilczackich lasach. Dochodzi do ataku psów. Ich pierwszą ofiarą padł Wroni Trans, jednak już wkrótce, do grona zgładzonych przez intruzów wojowników, dołącza także sam Błękitna Gwiazda, który został śmiertelnie postrzelony podczas patrolu, w którym towarzyszyła mu Płonąca Dusza i Gronostajowy Taniec. Po przekazaniu wieści klanowi, w obozie panuje chaos. Wojownikom nie pozostaje dużo możliwości. Zgodnie z tradycją, Wieczorna Mara przyjmuje pozycję liderki i zmienia imię na Wieczorną Gwiazdę. Podczas kolejnych prób ustalenia, jak duży problem stanowią panoszący się kłusownicy, giną jeszcze dwa koty - Koszmarny Omen i Zapomniany Pocałunek. Zapada werdykt ostateczny. Po tym, jak grupa wysłanników powróciła z Klanu Nocy, przekazując wieść, iż Srocza Gwiazda zgodziła się udzielić wilczakom pomocy, cały klan przenosi się do małego lasku niedaleko Kolorowej Łąki, który stanowić ma ich nowy obóz. Następne księżyce spędzają na przydzielonym im skrawku terenu, stale wysyłając patrole, mające sprawdzać sytuację na zajętych przez dwunożnych terenach. W międzyczasie umiera najstarsza członkini Klanu Wilka, a jednocześnie była liderka - Stokrotkowa Polana, która zgodnie ze swą prośbą odprowadzona została w okolice grobu jej córki, Szakalej Gwiazdy. W końcu, jeden z patroli wraca z radosną nowiną - wraz z nastaniem Pory Nagich Drzew, dwunożni wynieśli się, pozostawiający po sobie jedynie zniszczone, zwietrzałe obozowisko. Wieczorna Gwiazda zarządza powrót.

W Owocowym Lesie

Społeczność z bólem pożegnała Przebiśniega, który odszedł we śnie. Sytuacja nie wydawała się nadzwyczajna, dopóki rodzina zmarłego nie poszła go pochować. W trakcie kopania nagrobka zostali jednak odciągnięci hałasem z zewnątrz, a kiedy wrócili na miejsce… ciała ukochanego starszego już nie było! Po wszechobecnej panice i nieudanych poszukiwaniach kocura, Daglezjowa Igła zdecydowała się zabrać głos. Liderka ogłosiła, że wyznaczyła dwa patrole, jakie mają za zadanie odnaleźć siedlisko potwora, który dopuścił się kradzieży ciała nieboszczyka. Dowódcy patroli zostali odgórnie wyznaczeni, a reszta kotów zachęcana nagrodami do zgłoszenia się na ochotników członkostwa.
Patrole poszukiwacze cały czas trwają, a ich uczestnicy znajdują coraz to dziwniejsze ślady na swoim terenie…

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Znajdki w Klanie Nocy!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Owocowym Lesie!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Nocy!
(jedno wolne miejsce!)

Rozpoczęła się kolejna edycja Eventu NPC! Aby wziąć udział, wystarczy zgłosić się pod postem z etykietą „Event”! | Zmiana pory roku już 24 listopada, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

30 czerwca 2014

URDZIKOWY DESZCZ


OGÓLNE
URDZIKOWY DESZCZ
*Poprzednie imiona: Urdzik > Urdzikowy Deszcz
Płeć: Kocur
Orientacja: Homoseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wojownik 

- - - -

Właściciel: balwanekistniejetuitam@gmail.com | Bałwanek #5200
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Nie jest on jakimś wyróżniającym się kotem, jako jeszcze młody i nieporadny kociak. W porównaniu z rodzeństwem jest dość wysoki oraz nie aż taki chudy i najpewniej wyrośnie na postawnego kota. Jego czarne futro jest całkowicie ciemne tylko przy uszach, ogonie, łapach i pysku, gdzie indziej jest odrobinę jaśniejsze. Ma półdługą sierść, o którą stara się dbać jak najlepiej. Posiada morskie oczy, które jemu osobiście się dość podobają.
Cechy szczególne - pędzelki na uszach
Kolor sierści - czarny point tonkijski mitted
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - morskie

CHARAKTER

Urdzik z reguły wydaje się, że jest spokojny i ułożony. Nie mówi za dużo a nawet mniej niż powinien, jego wypowiedzi są krótkie, ale dość dobrze zbudowane, jeśli nie jest zbytnio zirytowany, bo wtedy potrafi rzucać słowa bez opamiętania. Swoje obowiązki wykonuje sumiennie, najdokładniej jak umie i chce być najlepszy jak potrafi. Sądzi, że jest dość mądry oraz fajny, lecz nie chce się tym przechwalać, tylko być z boku, nie wyróżniać się z tłumu. Ale jednak kiedy ktoś obrazi jakiegokolwiek członka jego rodziny... Choćby źle spojrzał, krzywo się popatrzył, on już był przy nim, gotowy by pełen furii zaatakować oponenta. Bo mimo jego względnego grzecznego zachowania, jest istną bestią, a jego wybuchowy charakter ukazuje się wtedy, kiedy ktoś obrazi kogoś mu bliskiego. Wtedy jest nie do zniesienia, przygotowany by wytknąć przeciwnikowi jego błędy, jego wady a nawet zlać go za głupie zachowanie. Przez ten charakter jest niejako samozwańczym ochroniarzem rodzinki, bo uważa, że powinien chronić wszystkich wokół niego. Trudno go uspokoić gdy już się wkurzy maksymalnie jak potrafi, ale gdy to rodzeństwo mu coś zarzuci czy skarci, będzie znowu zachowywać się jak potulny baranek, skruszony i chętny przeprosić za jakikolwiek akt przemocy.

MORALNOŚĆ

Mimo ogólnej wiary w Klan Gwiazd i niechęć do łamania kodeksu wojownika, zrobiłby wszystko by chronić ich rodzinę. Nawet gdyby był to straszliwy czyn, dał by prędzej czy później radę go wykonać, bo czuje odpowiedzialność za rodzeństwo.

CIEKAWOSTKI

- mimo swojego wybuchowości, lubi zgłębiać szczegóły, przez co interesują go na przykład kwiatki, małe kamyczki czy piórka, bo podoba mu się jak się od siebie różnią - nie lubi kukułek, bo zbyt go irytują

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: IV
Słabe strony: nie potrafi utrzymać emocji, tropienie, słabe umiejętności dyplomatyczne
Mocne strony: walka, polowanie, skradanie

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Truskawkowa Grządka [nie wie, że to jego ojciec, ale jest całkiem miły!]
Matka - Wilcza Pogoń [wspaniała mama, kocha ją nad życie i jeśli ktoś jej coś zrobi, nie da mu spokoju]
Rodzeństwo - Wilczek [jest dla niego neutralny i jedynie stara się nie być aż tak opiekuńczy w stosunku do niego, bo mogłoby to Wilczkowi w końcu zepsuć dobre imię], Igła [mimo jej mądrości i rozsądku, dalej uważa że musi się nią opiekować, jeszcze ze względu na te dziwne łyse placki, które uważa za chorobę], Daglezja [uwielbia siostrę, bo nie jest taka strachliwa i nie musi się martwić tak o nią], Lisek [chęć chronienia jej jest dość mocna, bo mimo jej z reguły potężnego imienia, nie jest pewien czy jest taka silna], Aksamitka [bardzo chce się nią opiekować, bo sądzi że nawet krucho się nazywa, bo w końcu jak kwiatek (co z tego, że on też) i jest jej potrzebny dla ogólnego bezpieczeństwa]
Partner - może kiedyś będzie się zastanawiać
Potomstwo - nie planuje

INNE

Bliscy - ///
Wrogowie - ///
SZKOLENIE

Mentor - Kruczy Zmierzch
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Urodzony w Klanie Klifu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz