BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Po śmierci Różanej Przełęczy, Sójczy Szczyt wybrała się do Księżycowej Sadzawki wraz z Rumiankowym Zaćmieniem. Towarzyszyć im miała również Margaretkowy Zmierzch, która dołączyła do nich po czasie. Jakie więc było zaskoczenie, gdy ta wróciła niezwykle szybko cała zdyszana, próbując skleić jakieś sensowne zdanie. Z całości można było wywnioskować, że kotka widziała, jak Niknące Widmo zabił Sójczy Szczyt oraz Rumiankowe Zaćmienie. W obozie została przygotowana więc zasadzka na dymnego kocura, który nie spodziewał się dziur w swoim planie. Na Widmie miała zostać wykonana egzekucja, jednak kocur korzystając z sytuacji zdołał zabić stojącą nieopodal Iskrzącą Burzę, chwilę potem samemu ginąc z łap Lwiej Paszczy, Szepczącej Pustki oraz Gradowego Sztormu, z czego pierwszą z wymienionych również nieszczęśliwie dosięgły pazury Widma. Klan Burzy uszczuplił się tego dnia o szóstkę kotów.

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Po ucieczce Kawczego Serca razem z Płotkową Łapą coraz więcej kotów jest otwarcie niezadowolonych z aktualnie trwającej władzy i dyskryminacji wobec osobników o czekoladowym futrze. Słychać śmielsze głosy, głównie młodych kotów, negatywnie wyrażające się o Sroczej Gwieździe i jej rodzinie. Niedługo później jednak dochodzi do tragedii. Błotnista Plama zabiła dwa koty - Nawałnicową Łapę, który po śmierci otrzymał nowe imię, Nawałnicowy Ryk oraz Okraszoną Polanę. Oprócz tego zraniła Czapli Taniec i podjęła się próby zamordowania kocięcia, Zmierzchu, czemu jednak zapobiegła ich liderka, rzucając się na czekoladową i zagryzając ją. Po oględzinach Strzyżykowy Promyk wyjaśnia dyskretnie przywódczyni i swoim uczennicom co wywołało tak nagłą zmianę w lękliwej kotce. Choroba, jaką im przedstawia, brzmi jak przekleństwo od Klanu Gwiazdy, obejmujące ciało, serce i duszę chorego, do tego będąca silnie zaraźliwa. Następnego poranka Srocza Gwiazda ogłasza i przestrzega wojowników przed tajemniczą klątwą, wyjaśniając przy tym na co powinni zwracać uwagę, aby jak najszybciej wykryć zarażonego.

W Klanie Wilka

Znika coraz więcej kotów. Rozpoczęte nagłą śmiercią Chłodnego Omenu przez uderzenie piorunem, zmartwienia wilczaków jedynie się piętrzą. W ciągu zaledwie jednego sezonu ich klan nawiedziło wiele nieszczęść, nie tylko pod postacią śmierci, ale także innych zdarzeń, jak chociażby nagły atak dzika na obóz Klanu Wilka, podczas którego życie stracił Mroźna Łapa. Wojownicy zdają się sami siebie wybijać, mimo, iż nie wszystko jest mówione na głos, a dużo spraw kończy zamiecionych pod ogon. Żeby tego było mało, coraz więcej kotów choruje, a Zaranna Zjawa staje w ogniu krytyki niezadowolonych z jej medycznych umiejętności pobratymców.

W Owocowym Lesie

Do społeczności niespodziewanie powrócił Agrest wraz ze swoją córką Mirabelką i zarządził uroczystość z tej radosnej okazji. Polegała ona na spędzeniu dnia wraz ze swoimi bliskimi przy upolowanym posiłku. Po przyjęciu spędzonym w miłej atmosferze, uczestnicy wrócili do obozu w oczekiwaniu. Wówczas przywódca ogłosił rezygnację ze stanowiska i wyjawił powód swojego zniknięcia, deklarując chęć dołączenia do starszyzny. Świergot na te wieści zarządziła głosowanie na przyszłego lidera Owocowego Lasu pomiędzy dwoma obecnymi zastępcami. Większość uprawnionych oddała swój głos na Daglezjową Igłę, tym sposobem desygnując ją na nową przywódczynię. Na miejsce zastępcy została wyznaczona Sadzawka.
Nie tak długo po zmianie władzy, społecznością wstrząsnęła straszliwa wiadomość. Patrol mający na celu zlokalizować położenie borsuków zakończył się wielką tragedią! Podczas ucieczki przed drapieżnikami zmarły dwie zwiadowczynie oraz wojowniczka, o czym poinformowała wchodząca w skład zwiadu Sówka. Iskra i Bławatek, którzy podczas krytycznej sytuacji oddzielili się od reszty patrolu, wschód słońca później zostali znalezieni martwi przez Czernidłaka i Pumę. Cały Owocowy Las pogrążył się w żałobie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Klanie Wilka!
(jedno wolne miejsce!)

Miot samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Znajdki w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Znajdki u samotników!
(trzy wolne miejsca!)

Pojawiła się nowa zakładka z Cechami Specjalnymi i Mutacjami! Aby dostać się do niej, należy wejść w zakładkę "Maści - pomoc". | Odnowiona strona ze słownikiem wojownika już zawitała na blogu! | Zmiana pory roku już 30 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

OGNISTY JĘZYK

OGNISTY JĘZYK

Poprzednie imiona: Puszek Junior, Ognista Łapa, Ogienek, Ognista Łapa

Wiek: 67 księżyców

Płeć: Kocur

Klan: Samotnik->Nocy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: [wie czym może się zatruć]

Charakter: Ognisty Język pomimo dość poważnego wyrazu pyska nie należy do jednostek wybitnych. Uciekł z domu, by zostać liderem jednego z leśnych klanów (relacje lidera i wojowników widzi jako władca i podwładni) i swój cel zamierza zrealizować. Pewny swych racji nie przejmuje się opinią innych, a wyzwiska od Pieszczoszków szybciej uzna za komplement. Do swojego celu dąży uparcie, nie zważając na rozlegające się za nim śmiechy. W końcu co jakieś głupie dzikusy mogą o nim wiedzieć? Ognisty Język chętnie zedrze im te pewne uśmiechy z pysków jak już zostanie Ognistą Gwiazdą. Zazwyczaj umie trzymać język za zębami, ale sprowokowany wyzwie cię od najgorszych wronich straw. Łatwo daje się ponieść emocją, czasem te bardziej władają kocurem niż on nimi. Nie należy do najmądrzejszych kotów. Zdarza się mu samemu na tym przyłapać. Możliwe też, że jest ciutkę zbyt naiwny, ale Ognisty Język nie widzi nic w tym złego. W końcu lider powinien wierzyć swoim poddanym. 

Wygląd:

  • Ogólny opis - Ognista Język należy do kotów smukłych. Nie jeden pieszczoch pozazdrościłby mu tej sylwetki. Przykrótkie łapy mogą zmylać, ale jest to dość skoczny i silny kot. Przynajmniej jak na swój wiek. Charakterystyczną białą plamkę na piersi odziedziczył po mamie, podobnie jak pomarańczowe ślipia, od których wzięło się jego imię. 

  • Kolor sierści - czarny z bielą

  • Długość sierści - krótka

  • Kolor oczu - pomarańczowe


Rodzina:

  • Ojciec - Puszek

  • Matka - Puszka 

  • Rodzeństwo - Kulka, Malusia, Ślicznotka - trójka sióstr

  • Partner - Nadchodzący Dzik

  • Potomstwo - Wirujący Pył

Mentor: Wieczornikowe Wzgórze, Puszyste Futro

Uczniowie:

dawni Rudzikowy Śpiew

obecny - - ///

Historia: Urodził się w stodole wraz z trzema siostrami. Mieszkał na niewielkiej farmie, nie tak daleko siedziby Szalonego Dziadka. Młode Dwunogów okrzyknęły go frajerskim imieniem jego ojca, którego z resztą zawsze nie lubił. Nie dlatego, że ojciec się nad nim znęcał, czy ich zostawił. Wręcz przeciwnie Puszek był przykładem aż zbyt dobrego taty, który o swoje kociaki dbał o wiele bardziej niż o własny tyłek. Każdego zachodu słońca opowiadał im bajki, a gdy słońce wstawało uczył ich wszystkiego co wiedział o świecie. Z matką Ognistej Łapy było gorzej. Ta wcale nie zamierzała mieć potomstwa i nie ukrywała się z tym. Księżyce mijały, a kociaki coraz bardziej dorastały. Pewnego dnia, gdy do ojca wpadł stary kumpel, który opowiedział im jak bardzo pokręcone są leśne klany w łebku Ognistej Łapy narodził się pomysł. Oczarowany historiami pełnymi krwi, brutalnych liderów, tragicznych romansów i tysiąca kociąt, postanowił, że sam przejmie władzę nad jednym z nich. W nocy wymknął się z stodoły i ruszył ku przygodzie. Głodnego i zmarzniętego kocura znalazła Biegnący Potok i Żytnie Pole, które zaprowadziły go do klanu. Po zostaniu wojownikiem zamierza zrealizować swój cel pozbywając się głównego problemu. Jesionowej Gwiazdy. Z pomocą Borsuczego Warkotu ma nadzieję, że mu się to uda!

Punkty umiejętności:

siła - 28

szybkość - 23

zwinność - 22

skok -27

Właściciel: Postać NPC | Opiekun: Dayox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz