BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

17 czerwca 2014

Trójka

Autor grafiki: xxx
OGÓLNE
TRÓJKA
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Nieokreślona
Przynależność: Pieszczoch > Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: POSTAĆ NPC (Autor: jableczniczek)
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Trójka dość szybko okazał się nieco większy od większości swoich rówieśników. Czego nie ma w mięśniach, to nadrabia długością łap. Smukłą sylwetkę kocurka podkreśla jego krótkie, rude futro, zdobione wieloma nieregularnymi cętkami. Na pyszczku Trójka znajduje się biała plamka, swoim kształtem przypominająca romb.
Cechy szczególne - długie łapy
Kolor sierści - rudy pręgowany cętkowanie z bielą
Długość sierści - krótka
Kolor oczu - niebieskie
Problemy zdrowotne - Brak

CHARAKTER

Gdyby decyzja należała do Trójki, decydowałby o wszystkich zabawach i aktywnościach podejmowanych przez rodzeństwo. Urodzony przywódca, który jest co prawda nieco zbyt kontrolujący, ale za to zawsze pełen pomysłów i ambicji. Z pewnym siebie uśmiechem na pyszczku angażuje się w każdą usłyszaną rozmowę, zagadując swojego rozmówcę. Zezłoszczony potrafi się kłócić do upadłego. Trójka w swojej chęci poznania całego świata bywa nieco zbyt naiwny i zbyt ufny. Nie zaprząta jednak sobie głowy myśleniem nad własnymi negatywnymi cechami. Ma przecież tyle nowych kotów do poznania i tyle ciekawych aktywności do wypróbowania! Radosny kocurek szybko zjednuje sobie innych. W jego świecie nie istnieje coś takiego jak strach przed obcymi i zawsze dziwi się nieśmiałym i niepewnym siebie kotom. W końcu czym się martwią? Przecież to nie tak, że zostaną zagryzieni przez pierwszego lepszego kota, z którym porozmawiają!

MORALNOŚĆ

Trójka generalnie jest dobrym kotem i nie ciągnie go do okrucieństwa. Nie znaczy to jednak, że nie zdarza mu się być niepotrzebnie uszczypliwym i nieuprzejmym. Sam nie widzi jednak problemów w swoim zachowaniu. Moralnie dobry kocurek ma pewne ubytki w empatii i wyczuciu. Nie jest jeszcze pewien wiary w tajemniczy Klan Gwiazdy, o którym mówią mu klanowe koty.

CIEKAWOSTKI

- Jako jedyny z rodzeństwa zatrzymał swoje niezmienione imię. Lubi się tym chwalić.
- Fascynują go koty innych klanów i często knuje, w jaki sposób mógłby przemknąć przez granicę bez bycia zauważonym, by móc je poznać.
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Zbytnia pewność siebie, problemy z koordynacją
Mocne strony: Szybkość, wysoki skok

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Tuńczyk
Matka - Mentos
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE


SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Kocięta Mentosa i Tuńczyka miały być prezentem dla pewnej dziewczynki. Trójka uroczych, puchatych kociąt została wsadzona do niewielkiego transporterka i postawiona w samochodzie zaraz obok torby z innymi prezentami - zabawkami, cukierkami i pięknymi, czerwonymi koralami. Wszystko miało być perfekcyjne. Niestety, ojciec dziewczynki był miłośnikiem szybkiej jazdy. Jadąc do córki został sprowokowany przez pędzącą przed nim srebrną hondę. Rzucił się do wyścigu, chcąc pokonać bezczelnego rajdowca. Już miał go dogonić, już miał pokazać mu, że jego auto jest (oczywiście) dużo lepsze i szybsze... Nie przewidział jednak tego, jak śliska będzie powierzchnia. Samochód zaczął tracić przyczepność, coraz bardziej zjeżdżając z drogi. Kierowca próbował nawrócić, jednak było już za późno - kocięta Mentosa i Tuńczyka odpadły z wyścigu. Auto wypadło z drogi i przekoziołkowało. Rozległ się trzask. Bagażnik otworzył się, a transporter wypadł z auta i wpadł w krzaki, otwierając się. Przerażone kocięta natychmiast uciekły z miejsca zdarzenia. Znalazł je dopiero patrol Klanu Klifu, który szybko przyprowadził je do obozu i zajął się ich (na szczęście niezbyt poważnymi) obrażeniami. Trójka dość szybko odnalazł się w nowym środowisku. Marzy o zostaniu wspaniałym wojownikiem i walce w wspaniałych bitwach, o których opowiadają mu inni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz