BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

po wygranej bitwie z wrogą grupą włóczęgów, wszyscy wojownicy świętują. Klan Nocy zyskał nowy, atrakcyjny kawałek terenu, a także wziął na jeńców dwie kotki - Wężynę, która niedługo później urodziła piątkę kociąt, Zorzę, a także Świteziankową Łapę - domniemaną ofiarę samotników.
W czasie, gdy Wężyna i jej piątka szkrabów pustoszy żłobek, a Zorza czeka na swój wyrok uwięziona na jednej z małych wysepek, Spieniona Gwiazda zarządza rozpoczęcie eksplorowania nowo podbitych terenów, z zamiarem odkrycia ich wszystkich, nawet tych najgroźniejszych, tajemnic.

W Klanie Wilka

Klan Wilka przechodzi przez burzliwy okres. Po niespodziewanej śmierci Sosnowej Gwiazdy i Jadowitej Żmii, na przywódcę wybrany został Nikły Brzask, wyznaczony łapą samych przodków. Wprowadził zasadę na mocy której mistrzowie otrzymali zdanie w podejmowaniu ważnych klanowych decyzji, a także ukarał dwie kotki za przyniesienie wstydu na zgromadzeniu. Prędko okazało się, że wilczaki napotkał jeszcze jeden problem – w legowisku starszych wybuchła epidemia łzawego kaszlu, pociągająca do grobu wszystkich jego lokatorów oraz Zabielone Spojrzenie, wojowniczkę, która w ramach kary się nimi zajmowała. Nową kapłanką w kulcie po awansie Makowego Nowiu została Zalotna Krasopani, lecz to nie koniec zmian. Jeden z patrolów odnalazł zaginioną Głupią Łapę, niedoszłą ofiarę zmarłej liderki i Żmii, co jednak dla większości klanu pozostaje tajemnicą. Do czasu podjęcia ostatecznej decyzji uczennica przebywa w kolczastym krzewie, pilnowana przez ciernie i Sowi Zmierzch.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty


Miot w Klanie Wilka!
(brak wolnych miejsc!)

Zmiana pory roku już 23 czerwca, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

10 czerwca 2014

PŁACZĄCA WIERZBA

 

PŁACZĄCA WIERZBA

Poprzednie imiona: Płacz > Płacząca Łapa

Wiek: 25 księżyców

Płeć: Kotka

Klan: Klan Burzy

Ranga: Wojownik

Poziom medyczny: - (jest za młoda na jakiekolwiek doświadczenie medyczne, również nie ciągnie ją do ziół, ma wrażenie, że ojciec czy matka i tak by przez to nie zwrócili na nią uwagi, nawet gdyby się tym zaczęła zajmować);

Charakter: Chociaż kotka jest młoda, już na tym etapie można określić u niej parę ważnych cech, które w przyszłości zapewne odegrają dużą rolę w jej życiu. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że Płacz nie znosi samotności. Cały czas szuka uwagi u innych, szczególnie rodziców. Szybko się jednak nauczyła, że u matki jej nie znajdzie, więc dużo więcej czasu poświęca na szukanie sposobu, jak zaimponować ojcu, żeby ten chociaż na nią spojrzał, czy to przychylnie, czy nie. Oprócz tego młoda jest niezwykle śmiała i nie zawsze potrafi dostrzec granice w swoim dążeniu do celu. Płacz jest niezwykle ambitna i jeśli na czymś jej zależy, będzie dążyć do tego za wszelką cenę. Koteczka jest również niezwykle egoistyczna i zwykle nie bierze poprawki na uczucia innych. 

Chociaż nie przeżyła jeszcze zbyt dużo, kotkę cechuje również inteligencja i spryt, pomagająca jej wykaraskać się z niewygodnych sytuacji. I o dziwo, Płacz jest niezwykle cierpliwa i rozumie, że niektóre plany potrzebują czasu i pracy, żeby się dla niej w przyszłości ziścić.

Wygląd: 

  • Ogólny opis - W swojej budowie nie wyróżnia się niczym specjalnym wśród innych kociąt. Ot, normalnych wielkości kłębek futerka i kocięcego na chwiejnych, przykrótkawych łapkach. Płacz posiada jasną, półdługą sierść upstrzoną białymi, niebieskimi i kremowymi plamami, porozlewanymi na całym ciele. Charakterystyczną cechą jej wyglądu są okrągłe, puchate policzki oraz wykręcone uszy odziedziczone po ojcu. 

  • Kolor sierści - niebieski pręgowany tygrysio szylkret calico 

  • Długość sierści - półdługa

  • Kolor oczu - niebieskie 

Rodzina: 

  • Ojciec - Drżąca Ścieżka - bardzo jej zależy na jego uwadze i chociaż w ich relacji raczej nie ma miłości rodzinnej, to kotka wciąż próbuje zdobyć jego atencję

  • Matka - Muszy Lot - szybko zrozumiała, że nie ma co nawet próbować zbliżyć się do matki, więc zaprzestała próbowania zbliżenia się do niej

  • Rodzeństwo - brak, urodziła się jako jedynaczka

  • Partner - brak

  • Potomstwo - brak

Mentor: Drżąca Ścieżka (najwspanialsza rzecz, jaka przydarzyła się w jej życiu. Chociaż kocur niekoniecznie jest z tego zadowolony, że musi uczyć córkę, tak Płacząca Łapa jest szczęśliwa, że kremowy jest teraz zmuszony dawać jej swoją uwagę)

Uczniowie: 

  • dawni - brak

  • obecny - brak

Historia: Urodzona w Klanie Burzy z aranżowanego związku Drżącej Ścieżki i Muszego Lotu.

Punkty umiejętności: 

  • siła - ///

  • szybkość - ///

  • zwinność - ///

  • skok - ///

Upomnienia: Postać NPC

Autor: barnathebarnuch@gmail.com


* * *


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz