
Autor grafiki: jableczniczek [Discord]
OGÓLNEJASTRZĘBI ZEW
*Poprzednie imiona: Jastrząb > Jastrzębia Łapa
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Wieczna karmicielka
- - - -
Właściciel: Postać NPC (autor: dahliadreamer (discord) / dahliadreamscape@gmail.com)
CHARAKTERYSTYKA
APARYCJA
  
	Opis ogólny -  Jastrząb dzieli kilka wspólnych cech z drapieżnikiem, któremu zawdzięcza imię. Jest dosyć spora na tle swoich rówieśników, przewyższając ich wzrostem i masą. Szeroka klatka piersiowa, silne łapy i okrągła budowa ciała wskazują na europejski typ urody, której kotce zdecydowanie nie brakuje. Pokrywa ją futro w trzech barwach, przeplatając białe, rude i bure plamy ciemniejszymi prążkami. Na pełnym pyszczku błyszczą zielone oczy, a tuż nad nimi szczególną uwagę zwracają śmieszne uszy z pędzelkami, które wywijają się w tył.
  
	Cechy szczególne - wywinięte w tył uszy z pędzelkami
  
	Kolor sierści - bury cętkowany szylkret bicolor
  
	Długość sierści - półdługa
  
	Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - stałe unieruchomienie przedniej prawej łapy, brak przedniej lewej łapy
  CHARAKTER
  Wesoła i energiczna kulka futra, starająca się zarazić swoim optymizmem wszystkich dookoła na wszelkie możliwe sposoby. Jastrząb z pewnością wyróżnia się swoim beztroskim podejściem do życia, które nawet jak na kociaka czasami budzi pewne obawy - w jej duszy płonie na tyle wielka ciekawość, że wypaliła wszystkie wewnętrzne bariery. Szylkretowa nigdy nie odmówi rzuconego jej wyzwania, co więcej, pewnie będzie pierwszą do sprowokowania kogoś do pojedynku (kotka nie zna słowa ,,przegrana”, więc lepiej miej się na baczności!). Córka Jerzyka jest także niezwykle uparta i nie zawsze przejmuje się innymi, gdy na horyzoncie widnieje upragniony cel; ambicja gotująca się w jej żyłach sprawia, że często zapomina nawet o własnych potrzebach, by udowodnić komuś swoją rację. Nie oznacza to jednak, że zupełnie brak jej empatii - pod gęstym futrem tli się w niej wrażliwość i jeśli w jej polu widzenia pojawi się przygnębiony kot, w kilku podskokach znajdzie się u jego boku, by radosnym szczebiotaniem poprawić mu nastrój. Jej główną wadą jest zdecydowanie niewyparzona mordka, przez którą już nie raz wpadła w kłopoty; Jastrząb należy do bezpośrednich kotów, które bez zastanowienia wyrażają swoje zdanie, najpierw robiąc, a później myśląc. Dodatkowo, na jej niekorzyść gra fakt, że jest ogromną plotkarą i wręcz nie może się powstrzymać od wtykania nosa tam, gdzie nie powinna. Och, jeszcze jedno. Kotka urodziła się w przeświadczeniu, że jest lepsza od innych i choć nie pokazuje tego w ostentacyjny sposób - jeśli wejdziesz jej w drogę, będzie zdolna posunąć się do wielu rzeczy, końcowo umywając od tego łapki z uroczym uśmiechem. W końcu nikt nie podejrzewa tych miłych, prawda?   
  MORALNOŚĆ
  
  Jastrzębi Zew z wiekiem zrozumiała zasady, jakimi rządzi się życie w klanie. Wie, co należy zrobić, by uzyskać to, co chce - nawet jeśli cały świat jest przeciwko niej. Nie jest skłonna do przemocy i okrucieństwa, jednak nie ma problemu z kłamstwem i złośliwościami. Przedkłada swój klan ponad wszystko, nawet siebie samą. Rozumie wagę, jaką niesie za sobą posiadanie władzy i pozycji. Chciałaby poprowadzić klan do dobrobytu i wie, że aby osiągnąć ten cel, będzie musiała przełożyć swoje ambicje ponad moralność. Nie wierzy w Klan Gwiazdy, czym jednak nie chwali się przed resztą członków Klanu Klifu.    
  CIEKAWOSTKI
  - Jastrzębie to ptaki, którym przypisuje się symbolikę siły, determinacji w dążeniu do celu i duchowego przewodnictwa.
- Kotka bardzo boi się krabów - są okropne! Jakoś tak dziwnie chodzą, mają przerażające łapy i głupie oczy… Nie może się jednak do tego przyznać, ponieważ morskie potwory stanowią integralną część życia jej klanu.
- Odkąd dowiedziała się od starszych, że ptasie pióra potrafią wznieść duszę kota do nieba, ma obsesję na punkcie ich kolekcjonowania. Najbardziej marzy jej się zdobycie pióra jastrzębia - jeśli ktoś obdarzyłby ją takim prezentem, najprawdopodobniej rozpłakałaby się z radości.
- Pozycje wiecznej karmicielki objęła jedynie z powodu chęci wpływu na Klan Klifu pomimo rezygnacji z roli wojowniczki. Może jej się zdarzać subtelnie nastawiać kocięta przeciwko Pikującej Jaskółce. Oczywiście tak długo, jak nie zostanie na tym przyłapana.
- Kotka bardzo boi się krabów - są okropne! Jakoś tak dziwnie chodzą, mają przerażające łapy i głupie oczy… Nie może się jednak do tego przyznać, ponieważ morskie potwory stanowią integralną część życia jej klanu.
- Odkąd dowiedziała się od starszych, że ptasie pióra potrafią wznieść duszę kota do nieba, ma obsesję na punkcie ich kolekcjonowania. Najbardziej marzy jej się zdobycie pióra jastrzębia - jeśli ktoś obdarzyłby ją takim prezentem, najprawdopodobniej rozpłakałaby się z radości.
- Pozycje wiecznej karmicielki objęła jedynie z powodu chęci wpływu na Klan Klifu pomimo rezygnacji z roli wojowniczki. Może jej się zdarzać subtelnie nastawiać kocięta przeciwko Pikującej Jaskółce. Oczywiście tak długo, jak nie zostanie na tym przyłapana.
UMIEJĘTNOŚCI
  
	Poziom medyczny: ///
  
	Poziom wojownika: II
  
	Słabe strony: Brak rozwagi, impulsywność, niecierpliwość, słabo radzi sobie ze zmianami.
  
	Mocne strony: Siła, spryt, szybkość, spostrzegawczość.
RELACJE
RODZINA
  
	Ojciec - Jerzykowa Werwa [*]
  
	Matka - Miedziany Kieł [*]
  
	Rodzeństwo - Jeżówkowe Serce [*], Mniszkowy Nektar
  
	Partner - ///
  
  
	Potomstwo - Pchełkowa Łapa, Szakłakowa Łapa
INNE
 Pikująca Jaskółka - rywalka. Jastrzębi Zew uważa ją za złego, zapatrzonego w siebie kota, który nigdy nie powinien otrzymać władzy.
SZKOLENIE
  
	Mentor - Bijąca Północ
  
	Uczniowie obecni - ///
  
  
	Uczniowie dawni - ///
  
HISTORIA
Jastrząb urodziła się w Klanie Klifu za czasów Srokoszowej Gwiazdy, lecz w jej żyłach płynie samotnicza krew - zarówno Jerzyk, jak i Miedź wychowali się poza kocimi klanami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz