BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Sprawa znikających kotów w klanie nadal oficjalnie nie została wyjaśniona. Zaginął jeden ze starszych, Tropiący Szlak, natomiast Piaszczysta Zamieć prawdopodobnie został napadnięty przez samotników. Chodzą plotki, że mogą być oni połączeni z niedawno wygnanym Czarną Łapą. Również główny medyk, przez niewyjaśnioną sprawę został oddalony od swoich obowiązków, większość spraw powierzając w łapy swojej uczennicy. Gdyby tego było mało, w tych napiętych czasach do obozu została przyprowadzona zdezorientowana i dość pokiereszowana pieszczoszka, a przynajmniej tak została przedstawiona klanowi. Czy jej pojawienie się w klanie, nie wzmocni już i tak od dawna panującego w nim napięcia?

W Klanie Klifu

Do klanu szczęśliwie (chociaż zależy kogo się o to zapyta) powróciła zaginiona medyczka, Liściaste Futro. Niestety nawet jej obecność nie mogła powstrzymać ani katastrofy, jaką była szalejąca podczas Pory Nagich Liści epidemia zielonego kaszlu, ani utraty jednego z żyć przez Srokoszową Gwiazdę na zgromadzeniu. Aktualnie osłabieni klifiacy próbują podnieść się na łapy i zapomnieć o katastrofie.

W Klanie Nocy

Srocza Gwiazda wprowadza władzę dziedziczną, a także "rodzinę królewską". Po ciężkim porodzie córki i śmierci jednej z nowonarodzonych wnuczek, Srocza Gwiazda znika na całą noc, wracając dopiero następnego poranka, wraz z kontrowersyjnymi wieściami. Aby zabezpieczyć przyszłe kocięta przed podzieleniem losu Łabędź, ogłasza rolę Piastunki, a zaszczytu otrzymania tego miana dostępuje Kotewkowa Łapa, obecnie zwana Kotewkowym Powiewem. Podczas tego samego zebrania ogłasza także, że każdy kolejny lider Klanu Nocy będzie musiał pochodzić z jej rodu, przeprowadza ceremonię, podczas której ona i jej rodzina otrzymują krwisty symbol kwitnącej lilii wodnej na czole - znak władzy i odrodzenia.
Nie wszystkim jednak ta decyzja się spodobała, a to, jakie efekty to przyniesie, Klan Nocy może się dowiedzieć szybciej niż ktokolwiek by tego chciał.
Zaginęły dwie kotki - Cedrowa Rozwaga, a jakiś czas później Kaczy Krok. Patrole nadal często odwiedzają okolice, gdzie ostatnio były widziane, jednak bezskutecznie

W Klanie Wilka

klan znalazł się w wyjątkowo ciężkiej sytuacji niespodziewanie tracąc liderkę, Szakalą Gwiazdę. Jej śmierć pociągnęła za sobą również losy Gęsiego Wrzasku jak i kilku innych wojowników i uczniów Klanu Wilka, a jej zastępca, Błękitna Gwiazda, intensywnie stara się obmyślić nowa strategię działania i sposobu na odbudowanie świetności klanu. Niestety, nie wszyscy są zadowoleni z wyboru nowego zastępcy, którym została Wieczorna Mara.
Oskarżona o niedopełnienie swoich obowiązków i przyczynienie się do śmierci kociąt samego lidera, Wilczej Łapy i Cisowej Łapy, Kunia Norka stała się więzieniem własnego klanu.

W Owocowym Lesie

Zapanował chaos. Rozpoczął się wraz ze zniknęciem jednej z córek lidera, co poskutkowało jego nerwową reakcją i wyżywaniem się na swoich podwładnych. Sprawy jednak wymknęły się spod całkowitej kontroli dopiero w momencie, w którym… zniknął sam przywódca! Nikt nie wie co się stało ani gdzie aktualnie przebywa. Nie znaleziono żadnego tropu.
Sytuację pogarsza fakt, że obaj zastępcy zupełnie nie mogą się dogadać w kwestii tego, kto powinien teraz rządzić, spierając się ze sobą w niemal każdym aspekcie. Część Owocniaków twierdzi, że nowy lider powinien zostać wybrany poprzez głosowanie, inni stanowczo potępiają takie pomysły, zwracając uwagę na to, że taka procedura może dopiero nastąpić po bezdyskusyjnej rezygnacji poprzedniego lidera lub jego śmierci. Plotki na temat możliwej przyczyny jego zniknięcia z każdym dniem tylko przybierają na sile. Napiętą atmosferę można wręcz wyczuć w powietrzu.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot w Owocowym Lesie!
(brak wolnych miejsc!)

Miot w Klanie Burzy!
(brak wolnych miejsc!)

Nowa zakładka z maściami została wzbogacona o kolejną już aktualizację! | Zmiana pory roku już 18 maja, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

14 lutego 2014

Jastrząb


Autor grafiki: xxx

OGÓLNE
JASTRZĄB
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kotka
Orientacja: Biseksualna
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kociak

- - - -

Właściciel: dahliadreamer (discord) / dahliadreamscape@gmail.com
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Jastrząb dzieli kilka wspólnych cech z drapieżnikiem, któremu zawdzięcza imię. Jest dosyć spora na tle swoich rówieśników, przewyższając ich wzrostem i masą. Szeroka klatka piersiowa, silne łapy i okrągła budowa ciała wskazują na europejski typ urody, której kotce zdecydowanie nie brakuje. Pokrywa ją futro w trzech barwach, przeplatając białe, rude i bure plamy ciemniejszymi prążkami. Na pełnym pyszczku błyszczą zielone oczy, a tuż nad nimi szczególną uwagę zwracają śmieszne uszy z pędzelkami, które wywijają się w tył.
Cechy szczególne - wywinięte w tył uszy z pędzelkami
Kolor sierści - bury cętkowany szylkret bicolor
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Stałe skutki chorób - ///

CHARAKTER

Wesoła i energiczna kulka futra, starająca się zarazić swoim optymizmem wszystkich dookoła na wszelkie możliwe sposoby. Jastrząb z pewnością wyróżnia się swoim beztroskim podejściem do życia, które nawet jak na kociaka czasami budzi pewne obawy - w jej duszy płonie na tyle wielka ciekawość, że wypaliła wszystkie wewnętrzne bariery. Szylkretowa nigdy nie odmówi rzuconego jej wyzwania, co więcej, pewnie będzie pierwszą do sprowokowania kogoś do pojedynku (kotka nie zna słowa ,,przegrana”, więc lepiej miej się na baczności!). Córka Jerzyka jest także niezwykle uparta i nie zawsze przejmuje się innymi, gdy na horyzoncie widnieje upragniony cel; ambicja gotująca się w jej żyłach sprawia, że często zapomina nawet o własnych potrzebach, by udowodnić komuś swoją rację. Nie oznacza to jednak, że zupełnie brak jej empatii - pod gęstym futrem tli się w niej wrażliwość i jeśli w jej polu widzenia pojawi się przygnębiony kot, w kilku podskokach znajdzie się u jego boku, by radosnym szczebiotaniem poprawić mu nastrój. Jej główną wadą jest zdecydowanie niewyparzona mordka, przez którą już nie raz wpadła w kłopoty; Jastrząb należy do bezpośrednich kotów, które bez zastanowienia wyrażają swoje zdanie, najpierw robiąc, a później myśląc. Dodatkowo, na jej niekorzyść gra fakt, że jest ogromną plotkarą i wręcz nie może się powstrzymać od wtykania nosa tam, gdzie nie powinna. Och, jeszcze jedno. Kotka urodziła się w przeświadczeniu, że jest lepsza od innych i choć nie pokazuje tego w ostentacyjny sposób - jeśli wejdziesz jej w drogę, będzie zdolna posunąć się do wielu rzeczy, końcowo umywając od tego łapki z uroczym uśmiechem. W końcu nikt nie podejrzewa tych miłych, prawda?

MORALNOŚĆ

Nadal jest młoda i dopiero odkrywa świat, więc nie jest świadoma jego okrucieństwa i niebezpieczeństw czyhających w każdym zakamarku. Jej przeświadczenie o swojej wyjątkowości powoduje jednak, że jest zdolna do kłamstwa i niewielkich złośliwości wobec innych kotów, jeśli najdzie ją na to ochota. Nie wierzy w Klan Gwiazdy i nie zapowiada się na to, by ta kwestia uległa zmianie.

CIEKAWOSTKI

- Jastrzębie to ptaki, którym przypisuje się symbolikę siły, determinacji w dążeniu do celu i duchowego przewodnictwa.
- Kotka bardzo boi się krabów - są okropne! Jakoś tak dziwnie chodzą, mają przerażające łapy i głupie oczy… Nie może się jednak do tego przyznać, ponieważ morskie potwory stanowią integralną część życia jej klanu.
- Odkąd dowiedziała się od starszych, że ptasie pióra potrafią wznieść duszę kota do nieba, ma obsesję na punkcie ich kolekcjonowania. Najbardziej marzy jej się zdobycie pióra jastrzębia - jeśli ktoś obdarzyłby ją takim prezentem, najprawdopodobniej rozpłakałaby się z radości.

UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony: Brak rozwagi, impulsywność, niecierpliwość, słabo radzi sobie ze zmianami.
Mocne strony: Siła, spryt, szybkość, spostrzegawczość.

RELACJE

RODZINA

Ojciec - Jerzyk
Matka - Miedź
Rodzeństwo - Jeżówka, Mniszek
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///
SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Jastrząb urodziła się w Klanie Klifu za czasów Srokoszowej Gwiazdy, lecz w jej żyłach płynie samotnicza krew - zarówno Jerzyk, jak i Miedź wychowali się poza kocimi klanami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz