BLOGOWE WIEŚCI

BLOGOWE WIEŚCI





W Klanie Burzy

Klan Burzy znów stracił lidera przez nieszczęśliwy wypadek, zabierając ze sobą dodatkową dwójkę kotów podczas ataku lisów. Przywództwo objął Króliczy Nos, któremu Piaszczysta Zamieć oddał swoje ówczesne stanowisko, na zastępcę klanu wybrana natomiast została Przepiórczy Puch. Wiele kotów przyjęło informację w trudny sposób, szczególnie Płomienny Ryk, który tamtego feralnego dnia stracił kotkę, którą uważał za matkę

W Klanie Klifu

Plotki w Klanie Klifu mimo upływu czasu wciąż się rozprzestrzeniają. Srokoszowa Gwiazda stracił zaufanie części swoich wojowników, którzy oskarżają go o zbrodnie przeciwko Klanowi Gwiazdy i bycie powodem rzekomego gniewu przodków. Złość i strach podsycane są przez Judaszowcowy Pocałunek, głoszącego słowo Gwiezdnych, i Czereśniową Gałązkę, która jako pierwsza uznała przywódcę za powód wszystkich spotykających Klan Klifu katastrof. Srokoszowa Gwiazda - być może ze strachu przed dojściem Judaszowca do władzy - zakazał wybierania nowych radnych, skupiając całą władzę w swoich łapach. Dodatkowo w okolicy Złotych Kłosów pojawili się budujący coś Dwunożni, którzy swoimi hałasami odstraszają zwierzynę.

W Klanie Nocy

doszło do ataku na książęta, podczas którego Sterletowa Łapa utracił jedną z kończyn. Od tamtej pory między samotnikami a Klanem Nocy, trwa zawzięta walka. Zgodnie z zeznaniami przesłuchiwanych kotów, atakujący ich klan samotnicy nie są zwykłymi włóczęgami, a zorganizowaną grupą, która za cel obrała sobie sam ród władców. Wojownicy dzień w dzień wyruszają na nieznane tereny, przeszukując je z nadzieją znalezienia wskazówek, które doprowadzą ich do swych przeciwników. Spieniona Gwiazda, która władzę objęła po swej niedawno zmarłej matce, pracuje ciężko każdego wschodu słońca, wraz z zastępczyniami analizując dostarczane im wieści z granicy.
Niestety, w ostatnich spotkaniach uczestniczyć mogła jedynie jedna z jej zastępczyń - Mandarynkowe Pióro, która tymczasowo przejęła obowiązki po swej siostrze, aktualnie zajmującej się odchowaniem kociąt zrodzonych z sojuszu Klanu Nocy oraz Klanu Wilka.

W Klanie Wilka

Kult Mrocznej Puszczy w końcu się odzywa. Po księżycach spędzonych w milczeniu i poczuciu porzucenia przez własną przywódczynię, decydują się wziąć sprawy we własne łapy. Ciężko jest zatrzymać zbieraną przez taki czas gorycz i stłumienie, przepełnione niezadowoleniem z decyzji władzy. Ich modły do przodków nie idą na marne, gdyż przemawia do nich sama dusza potępiona, kryjąca się w ciele zastępczyni, Wilczej Tajgi. Sosnowa Igła szybko zdradza swą tożsamość i przyrównuje swych wyznawców do stóp. Dochodzi do udanego zamachu na Wieczorną Gwiazdę. Winą obarczeni zostają żądni zemsty samotnicy, których grupki już od dawna były mordowane przez kultystów. Nowa liderka przyjmuje imię Sosnowa Gwiazda, a wraz z nią, w Klanie Wilka następują brutalne zmiany, o czym już wkrótce członkowie mogli przekonać się na własne oczy. Podczas zgromadzenia, wbrew rozkazowi liderki, Skarabeuszowa Łapa, uczennica medyczki, wyjawia sekret dotyczący śmierci Wieczornej Gwiazdy. W obozie spotyka ją kara, dużo gorsza niż ktokolwiek mógłby sądzić. Zostaje odebrana jej pozycja, możliwość wychodzenia z obozu, zostaje wykluczona z życia klanowego, a nawet traci swe imię, stając się Głupią Łapą, wychowanką Olszowej Kory. Warto także wspomnieć, że w szale gniewu przywódczyni bezpowrotnie okalecza ciało młodej kotki, odrywając jej ogon oraz pokrywając jej grzbiet głębokimi szramami.

W Owocowym Lesie

Społecznością wstrząsnęła nagła i drastyczna śmierć Morelki. Jak donosi Figa – świadek wypadku, świeżo mianowanemu zwiadowcy odebrały życie ogromne, metalowe szczęki. W związku z tragedią Sówka zaleciła szczególną ostrożność na terenie całego klanu i zgłaszanie każdej ze śmiercionośnych szczęki do niej.
Niedługo później patrol składający się z Rokitnika, Skałki, Figi, Miodka oraz Wiciokrzewa natknął się na mrożący krew w żyłach widok. Ciało Kamyczka leżało tuż przy Drodze Grzmotu, jednak to głównie jego stan zwracał na siebie największą uwagę. Zmarły został pozbawiony oczu i przyozdobiony kwiatami – niczym dzieło najbardziej psychopatycznego mordercy. Na miejscu nie znaleziono śladów szarpaniny, dostrzeżono natomiast strużkę wymiocin spływającą po pysku kocura. Co jednak najbardziej przerażające – sprawca zdarzenia w drastyczny sposób upodobnił wygląd truchła do mrówki. Szok i niedowierzanie jedynie pogłębił fakt, że nieboszczyk pachniał… niedawno zmarłą Traszką. Sówka nakazała dokładne przeszukanie miejsca pochówku starszej, aby zbadać sprawę. Wprowadziła także nowe procedury bezpieczeństwa: od teraz wychodzenie poza obóz dozwolone jest tylko we dwoje, a w przypadku uczniów i ról niewalczących – we troje. Zalecana jest również wzmożona ostrożność przy terenach samotniczych. Zachowanie przywódczyni na pierwszy rzut oka nie uległo zmianie, jednak spostrzegawczy mogą zauważyć, że jej znany uśmiech zaczął ostatnio wyglądać bardzo niewyraźnie.

W Betonowym Świecie

nastąpiła niespodziewana zmiana starego porządku. Białozór dopiął swego, porywając Jafara i tym samym doprowadzając swój plan odwetu do skutku. Wieści o uwięzionym arystokracie szybko rozeszły się po mieście i wzbudziły ogromne zainteresowanie, powodując, że każdego dnia u stóp Kołowrotu zbierają się tłumy, pragnąc zmierzyć się na arenie z miejską legendą lub odpłacić za dawno wyrządzone szkody. Białozór zdołał przekonać samego Entelodona do zawarcia z nim sojuszu, tym samym stając się jego nowym wasalem. Ci, którzy niegdyś stali na czele, teraz są ścigani – za głowy Bastet i Jago wyznaczono wysokie nagrody. Byli członkowie gangu Jafara rozpierzchli się po całym mieście, bezradni bez swojego przywódcy. Dawna potęga podzieliła się na grupy opowiadające się po różnych stronach konfliktu. Teraz nie można ufać nawet dawnym przyjaciołom.

MIOTY

Mioty



Miot Samotników!
(jedno wolne miejsce!)

Miot w Klanie Klifu!
(trzy wolne miejsca!)

Miot w Klanie Burzy!
(dwa wolne miejsca!)

Na blogu zawitał nowy event wielkanocny! || Zmiana pory roku już 20 kwietnia, pamiętajcie, żeby wyleczyć swoje kotki!

16 grudnia 2014

SZAKŁAK

Autor grafiki: well.done.enlighteen.me
OGÓLNE
SZAKŁAK
*Poprzednie imiona: ///
Płeć: Kocur
Orientacja: Heteroseksualny
Przynależność: Klan Klifu
Ranga: Kocię

- - - -

Właściciel: _sherie_ na Discordzie
CHARAKTERYSTYKA

APARYCJA
Opis ogólny - Szakłak to kocur o smukłej, lecz dobrze zbudowanej sylwetce. Jest średniego wzrostu, ale jego długie, czarne futro sprawia, że wygląda na wyższego niż w rzeczywistości. Co do wspomnianego futra, nadaje mu ono również wizerunek delikatnej, puszystej kulki - miękkie i wiecznie napuszone, wywołuje uśmieszek u każdego wroga. Szczególnie uwidacznia się to w okolicach szyi kocura, gdzie jego niesforna sierść układa się w pewnego rodzaju grzywę. Oprócz tego Szakłak ma bystre, oliwkowe oczy, czarny nos i długi, gruby ogon.
Cechy szczególne - ///
Kolor sierści - czarna jednolita
Długość sierści - półdługa
Kolor oczu - zielone
Problemy zdrowotne - ///
CHARAKTER

Szakłak nie należy do kotów, których charakter przyciąga całe rzesze fanów. Spędza większość swojego czasu stojąc gdzieś w kącie, w cieniu. Nigdy nie ma go tam, gdzie jest blask. Ale to nie dlatego, że nie chce towarzystwa - wręcz przeciwnie, kocurek marzy o dzieleniu radosnych chwil z innymi. Tyle, że inni wolą spędzać swój czas z tymi, którzy faktycznie mają im coś do zaoferowania. A Szakłak? To tylko zwykła kropla w nieskończonym morzu przeciętnych, nudnych kotów. Nie ma wystarczająco odwagi, by wyjść z jakąkolwiek inicjatywą, nie ma wystarczająco talentów, by komuś zaimponować - on po prostu jest. Nie rzuca się w oczy, nie robi show. Taki styl życia, spokojny i bezstresowy, z pewnością mógłby rozbudzić zazdrość w sercach wielu wojowników. Dla Szakłaka jest to jednak udręka, tortura, może wręcz klątwa, którą został obarczony, chociaż nigdy nie dopuścił się żadnej krzywdy. Kocięta powinny przecież spędzać swój czas na zabawie, nie czekaniu w kolejce do takowej. Jego największym marzeniem stało się więc wyrwanie z tej dołującej monotonii, odnalezienie kogoś, kto zechce dać mu czas na zaprezentowanie się. Na razie pozostaje mu jednak tylko czekanie z nadzieją, że pojawi się coś, co odmieni jego życie. A takie coś rzeczywiście się pojawi - kiedy nadejdzie odpowiedni czas.

MORALNOŚĆ

Z pewnością ciężko dopatrywać się rozwiniętego poczucia moralności u kogoś tak młodego i naiwnego, jak Szakłak. Jeśli ktoś postanowi jednak drążyć tę kwestię, to jego "moralnością" można nazwać te wszystkie morały, które wynikają z opowieści opowiadanych mu przez starszyznę. Kocurek ufa im bezgranicznie - wierzy, iż nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, a każdy ma w sobie choć odrobinę szczodrości. Nie przyjmuje do wiadomości, że istnieje coś takiego jak oszustwo czy zdrada, ani że jedno może chcieć zrobić krzywdę drugiemu. Zorientuje się, jakie naprawdę jest życie - w przyszłości, przecież ma jeszcze czas.

CIEKAWOSTKI

///
UMIEJĘTNOŚCI

Poziom medyczny: ///
Poziom wojownika: ///
Słabe strony:
- nie jest zbyt bystry, często potyka się o własne łapy
- jest łatwowierny - uwierzy w każdą głupotę, łatwo nim manipulować
- jest nieśmiały, przez co miewa problemy z szukaniem przyjaciół
Mocne strony:
- jest nieustępliwy - kiedy się na coś zdecyduje, potrafi znaleźć w sobie determinację, by dopiąć swego
- łatwo znaleźć z nim wspólny temat, jest bardzo sympatyczny i uprzejmy

RELACJE

RODZINA

Matka - Jastrzębi Zew
Rodzeństwo - Pchełka
Partner - ///
Potomstwo - ///

INNE

///

SZKOLENIE

Mentor - ///
Uczniowie obecni - ///
Uczniowie dawni - ///
HISTORIA

Szakłak urodził się w Klanie Klifu pod wodzą Liściastej Gwiazdy jako jedno z kociąt Barszczowej Łodygi i Jastrzębiego Zewu. On i jego siostra - Pchełka - mieli być gwarancją pokoju między dwoma zwaśnionymi klanami, personifikacją kontraktu, którego każdy miał przestrzegać. Czy kocięta sprostają swojemu losowi? Czy spokój na granicy potrwa długo? To się jeszcze okaże...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz